בדיקת לחץ מים בדירה

לחץ נמוך פירושו זרמי מים חלשים ודקים שיכולים להפריע למשימות היומיומיות שלך כמו שטיפת בגדים במכונה, שטיפת כלים וכמובן מקלחת. עם לחץ מים נכון בכיור ובמקלחת, תוכלו לחסוך זמן ומאמץ יקר. כמו שלחץ דם גבוה מכביד על הגוף, לחץ מים גבוה מפעיל עומס על כל המערכת הסניטרית ועל מכשירי החשמל הביתיים.

לחץ מים נמוך במקלחת קשור לבעיה פשוטה

אך יכול להיות בעיה גדולה. אתה צריך לחץ מים מספיק בקילוגרמים לאינץ 'מרובע (psi) כדי למלא מכשירי חשמל, להשקות את הגינה שלך ולעשות משימות אחרות במינימום תסכול. לחץ מים טיפוסי בבית הוא בין 45-55 psi (פאונד כוח / אינץ 'מרובע).

הלחץ הנדרש עבור מתקנים סניטריים כגון כיורים

מדיחי כלים, שירותים ומקלחות יכול לנוע בין 8 psi ל- 20 psi. בעיות רבות הקשורות בלחץ מים נמוך במקלחת ניתן לייחס לברז המקלחת עצמו, למשל, ראש המקלחת יכול לצבור מינרלים ולכלוך לאורך זמן. ראש מקלחת נועד לספק לכם זרימת מים בלחץ גבוה המספקת חוויה מעסה ונוחה.

ניתן להגביר את לחץ המים באספקת המים על ידי התקנת תחנת שאיבה. התקנתי שסתום בקרה בקו הראשי ומשאבת מגבר קטנה בכלי הלחץ. במתאם הברז למטבח הותקן מד לחץ כדי לבדוק את הלחץ.

לחץ במערכת אספקת המים

הוא מאפיין חשוב במערכת הצנרת המותקנת. אם אתם גרים בגורד שחקים עם ברזי כיבוי אש, יש לכם לחץ מים גבוה יותר מכיוון שחברת המים המקומית מחזיקה בלחץ הבניין הגבוה מעל הברז. לחץ המים במערכות אספקת מים הוא הנורמה ושונה מהקבוע כאשר כיבוי המשאבה.

אחת הבעיות הגדולות ביותר בבניינים רבי קומות

היא ירידת לחץ המים בעת מעבר סביב הבניין. פנטהאוזים בקומה העליונה הם בעלי לחץ מים נמוך יותר. אפשרות נוספת היא להגביר את לחץ המים בבניין על מנת להעמיס על צינורות התברואה בקומות התחתונות. בתקופות של תפוסה נמוכה לחץ המים עשוי להיות גבוה יותר מכיוון שדרישת המים נמוכה יותר.

מומלץ לבדוק את לחץ המים בביתכם כמה פעמים בשנה כחלק מרשימה לשמירה על היגיינה טובה

בדיקת לחץ המים שלך היא פשוטה וזולה, ואתה יכול לעשות זאת בעצמך בבית. בבנייני דירות תפוסים לחץ המים יורד כשיש ביקוש חזק למים, במיוחד בשעות השיא בבוקר, כאשר מבקרים בבית הספר, באוניברסיטה ובמשרד נמצאים בתנועה ובערב המוקדם.
עבור עוד פרטים מורחבים על בדיקת לחץ מים עם נו ליק ובדיקת לחץ מים בדירה באפשרותך לבדוק ב- no-leak.co.il

מד לחץ יכול להיות מאמזון או מחנות החומרה המקומית שלך

חבר אותו לצינור ליד הברז. הפעל את כיור ה- f או כל מכשיר אחר, בדוק את הלחץ ותעד את לחץ מי התהום שלך. עובד של השירות העירוני יכול לבדוק את לחץ המים מהברז הקרוב לביתכם והתוצאות ידווחו לכם.

ראוי לציין שלא כל המתקנים הסניטריים מצוידים בווסת לחץ ולכן יהיה עליכם לנסות שוב אם המכשיר לא יקבל קריאה מדויקת

משתמשים ברשתות אספקת מים המחוברות לתחנה מרכזית אינם יכולים לספק מידע מדויק על לחץ המים באספקת המים. בעת התקנת ציוד יתכן שיהיה צורך לכבות מים קרים או חמים על בסיס לחץ וכוח המים שיימדדו.

התקשר לרשות המים המקומית שלך ושאל אם יש להם בעיה מסוג זה

גם אם יש לך אספקה מספקת, תלונות על לחץ נמוך על הברז או יחידת המקלחת בבניין שלך יכולות להיות אחת מכמה בעיות תברואה פנימיות. לפני שאתם קונים ראש מקלחת חלופי, בדקו את המתקנים הסניטריים לפני שאתם מנקים את ראש המקלחת.

משקעים עדינים כמו חול וחלוקי נחל יכולים להצטבר לאורך זמן על ראש המקלחת

אם עדיין לא הסרתם את ראש המקלחת, תזדקקו ללהקה אלסטית או לשקית כריך. בשנים האחרונות ממשלת ארה"ב יישמה חוקים להבטחת שימור מים. כעת יש לנו אפשרות להניח צינורות מים, עליות וצינורות אספקה, לאטום נזילות במערכת שלך, להגדיל את לחץ המים שלך ולהאריך את חיי צינורות מי השתייה שלך. זהו בדיקה הכרחית שעליך לבצע לפני החלפת ראש המקלחון או ניקויו.

אם אתה רוצה להקל על הלחץ במקלחת

עליך לקנות משאבת לחץ איכותית. חיזוק של ראש המקלחת מעלה את לחץ המים ואת מהירות זרימת המים ומבטיח חווית מקלחת טובה יותר. ההבדל באופן בו ממוקם המחזיק על ראש המקלחת ישפיע במידה מסוימת על לחץ המים.

משאבת לחץ איכותית פותרת את הבעיה העיקרית ויוצרת לחץ מקומי במקלחת. המשאבה מופעלת כשאתה מתקלח ומכוון מים מהמקלחת הראשית לראש המקלחת שלך. אתה מאבד 1 קילו לחץ על כל עלייה של 2.31 רגל, אז על כל 30 עליות, אתה מאבד לחץ של 1.3 psi.

דילוג לתוכן