הבהרת כתמי פיגמנטציה

אם אתם מחפשים מוצרי טיפוח שיכולים להיות יעילים נגד היפרפיגמנטציה, להלן כמה מרכיבים שחובה לנסות שתוכלו לנסות ולהשיג תוצאות יעילות. למרות שכל המוצרים שלעיל הם מבריקים כשלעצמם, אני לא יכול להמליץ על ביה טיפוח העור בסרום מספיק עבור הסובלים מהיפרפיגמנטציה, כתמים כהים, אקנה וצלקות. בסרום תרכיזים מבהיר יש ליקריץ AHA שמקורו בצמח, אשר פועל על פיגמנטציה ועל כתמים כהים יותר ומסייע בשמירה על עור בהיר ובהיר. להלן רשימה של המוצרים המועדפים עלי לקבלת התוצאות הטובות ביותר, כמו גם כמה טיפים וטריקים למי שיכול להשיג תוצאה יעילה.

ארוזים בחומצה אזלאית וחומצה סליצילית

טיפול זה מגרש אקנה – גורם לחיידקים מהעור, מפחית את הופעתם של כתמים כהים, צלקות אקנה וקווים דקים, כמו גם אקנה. SilkPeel מלבין פיגמנטים חריגים ופיגמנטציה על פני השטח בערב, משפר את הזוהר והזוהר הטבעיים, מגביר את החלקות, מבהיר עור עמום, לא אחיד ומפחית קווים דקים ונזקי שמש, מסייע בתיקון נזקי הסביבה ומשפר בהדרגה את גוון העור לא אחיד. חומצה סליצילית מכילה ניאצינאמיד והקסילרסורצין, אשר לא רק מוחק כתמים, אלא גם דוהה כתמים כהים שלאחר מכן כדי לשפר בהדרגה את גוון העור לא אחיד.

המשך לקרוא

כדי ללמוד עוד על הגורמים לכתמים כהים ואילו תשעה טיפולים מומלצים על ידי רופאי עור. ד"ר מליסה ק 'לוין חולקת את מיטב טיפולי הלייזר להסרת כתמים כהים, כמו גם את הטיפולים היעילים ביותר נגד פיגמנטציה. אם מישהו מתנהג כמו עור פגום בשמש – הוא עלול לסבול מכוויות שמש, אקנה או מחלות עור אחרות.

SilkPeel מסייע לטיפול במחלות העור הנפוצות ביותר באמצעות לחות עור יבש

הבהרת קווים דקים, הבהרת עור עמום ולא אחיד, הלבנת פיגמנטים לא תקינים, הסרת כתמים ואקנה ותיקון נזקים סביבתיים. נקודות פיגמנט קטנות וקלות להגדרה יכולות לשמש כטיפול נגד פיגמנטציה לאקנה, כוויות שמש ועור שניזוק מהשמש. קליפת המשי שומרת על החומציות הטבעית של העור, מה שהופך אותה לאידיאלית לסוגי עור יבשים, שמנים ושמנים.

הידרוקינון יכול לשמש למגוון בעיות עור

כולל היפרפיגמנטציה לאחר דלקת ואקנה. קרם זה יתמודד עם ראש זה – באמצעות אלפא-ארבוטין חזק וטבעי, שהוא הצורה הטבעית של הידרוקינון, הוא משפר כתמים כהים בעזרת טכנולוגיית האקולייזר CL302 המוגנת בפטנט. מחקרים קליניים הראו שהוא יעיל יותר מהידרוקינונים רבים במוצרים המפרקים כתמים כהים יותר. יש לו טיפול יעיל נגד פיגמנטציה לאקנה, כוויות שמש ואזורי עור אחרים שנפגעו מהשמש.

יישום: מורחים בוקר או ערב עם קרם הלחות הרגיל על אזורים כהים או על העור כדי למצוא פיתרון במהירות.

סוג העור של כל אדם שונה ואתה צריך אהה-בהה עדין

כדי להיפטר ממך מפיגמנטציה וכתמים כהים אחרים וזיהומים בעור שלך. סרום ויטמין C הוא פילינג כימי נהדר משום שהוא מקלף בעדינות את העור וחוסם את המסלולים המובילים לפיגמנטציה. זה עוזר להבהיר ולנקות את העור ולמנוע הופעת כתמים או כתמים טריים.

החיפוש אחר הבהרת עור עדינה שיכול לטפל בכתמים כהים קיימים ולמנוע היווצרות כתמים כהים אחרים חשוב לשמור על עור פנים ברור

כיום, ישנם הרבה מתקן לבחירת כתמים כהים, אך אם אתם נאבקים בפיגמנטציה או במצבי עור אחרים כמו אקנה או צלקות אקנה, ל- LovelySkin יש דרכים רבות לשפר את החששות שלכם. הדרכים הטובות ביותר לטיפול בהיפרפיגמנטציה עתידית: המדריך שלנו למוצרי טיפוח העור הטובים ביותר נגד פיגמנט יכול לעזור לך להתמודד עם הכתמים הכהים ביותר שלך.

זה גם צעד חכם להבטיח שאתה עומד בשיהוקים נוגדי החמצון הגדולים כאשר אתה מתמודד עם הכתמים הכהים שלך.

אמור לעצמך שהיתרון הנוסף הוא שהלבנת ויטמין C משפיעה רק על אזורי הפיגמנטציה הבעייתיים ולא על שאר גופך.

ג'ל זה

כמו פורמולה – מכיל חומצה סליצילית, שמקלפת את העור בעדינות, בעוד ש- SPF30 מגן עליך מפני קרני UVA ו- UVB מזיקות ומונע את הסיכון להידרדרות המראה של כתמים כהים. מכון הצילום של מכון אסתדרם מסייע בהפחתת פיגמנטציה וכתמים על ידי הפחתת אור שמש באזורי עור שיזוף היפרפיגמנטיים. הגן על העור מפני כוויות שמש, הזדקנות, קמטים ופיגמנטציה העלולים להיגרם על ידי אור שמש מוגזם. על ידי כך שהפנים שלך בהירים וזוהרים, אתה יכול לאזן את גוון העור ולהפחית את הפיגמנטים של כתמים כהים וכתמי גיל תוך מספר דקות.

ישנם הרבה חומרי ניקוי לפנים

אך Lumixyl (r) הוא אחד שהוכח קלינית כי הוא משפר משמעותית את מראה הכתמים הכהים ומצבי עור אחרים. ה- Skinol Retinol החזק יפחית דרמטית את הפיגמנטציה. עכשיו כשתדעי מה לחפש בתכשיר ניקוי פנים, הנה התפקיד שלך להסיר תאי עור מתים ולתקן גוון ומרקם עור לא אחידים.

דילוג לתוכן