החלפת מנעול מה חשוב לדעת

לפני החלפת מנעול בדלת הבית יש לשאול שאלות רבות גם את המנעולן מחיפה, אך אולי השאלה החשובה ביותר היא האם בכלל יש צורך בהחלפת מנעול הדלת. במאמר זה אנו מסבירים מה המשמעות של סגירת נעילה מחדש ואם עליכם לחדש אותה במקום לשנות אותה. בעת ביצוע דלתות כניסה והחלפת מנעולים, חשוב מהיסוד לפקוח על תכונות התפסים מטעמי בטיחות. בעת התקנה או החלפה של מנעולים, חשוב להחליף מנעולים עם מפתחות למנעולים נעולים פנימיים.

המשמעות, כמובן ממנעולן בחיפה

היא ששירות מנעולנים מחיפה מסיר את  המנעול מהדלת ומחליף אותו במנעול חדש במפתחות אחרים. כאשר המנעול מחובר מחדש, המנעולן יעשה זאת על ידי הסרת סיכות הצילינדר והחלפתם בקפיצים וסיכות חדשים, אשר יפתחו אותו וינעלו באמצעות המפתח החדש.

מחיר תיקון המנעול תלוי בזמן שלוקח לתקן אותו, כמו גם בחלקים הנדרשים. לכן פתיחת 2 מנעולים יקרה יותר, אך זכרו שבמקרה של נזק אתם זקוקים למנעול חלופי בהקדם האפשרי.

בסך הכל הגיוני לפנות לשירות מנעולן בחיפה כמו מנעולן יתרון בחיפה לצורך החלפת מנעול. מנעולן מיומן ומנוסה מחיפה מציע שירות הוגן להסרת המנעול הישן ולהחלפתו בחדש.

שכירת שירות מנעולן רק מהעיר חיפה

כדי להסיר את המפתח השבור מהמנעול ולפתוח את הדלת הנעולה זול יותר משירות מפתח להחלפה או להוצאה. למידע נוסף על המנעולים הקיימים, בקר באתר הבית שלנו או בקר באתר האינטרנט שלהם כאן. אם אתה מתקשר למנעולן בחיפה, אתה יכול לקנות ממנו מנעול חדש ובמקביל לקנות סט מפתחות חדש למנעול הישן. עלות החלפת המנעול יכולה לנוע בין 220 שח עבור צילינדר פשוט ל- 850 שח להחלפת מנעול המיתוג. פתיחת הדלת הנעולה זולה יותר מהחלפה או התקנה של סגירת דחיפה בכניסה או החלפת מנגנון הסגירה כולו.

אם הרכב שלך ניזוק

תזדקק למנעולן רכב מהימן שמתקן את בעיית הנעילה ומחליף את מנגנון המפתח של המכונית כדי למנוע פריצות נוספות לרכב. ביטוח מפתח גם מגן על המנעול שלך מעלויות ההתקשרות לשירות מנעולן רכב לתיקון, החלפה או גזירה של מפתח בית חדש. המשמעות היא שחברת הביטוח תתקן או תחליף את המנעולים אם הם ניזוקו או ניזוקו מפולשים שמנסים להיכנס לנכס שלך.

אם אתה צריך להחליף את המנעול שלך או לנעול אותו מחדש, שירות מנעולן לבית שלך הוא בחירה טובה, אבל אף אחד לא יעצור אותך. אם ברצונך לשנות את מנעול דלת הכניסה שלך, אין מומחה לנעילה בקרבתך, אז עליך להתקשר למנעולן מחיפה.

שכירת שירות מנעולן בחיפה למנעול הבית שלך

היא גם אפשרות טובה אם אינך יודע איזה סוג של מנעול יש לך או שיש לך מספר מותגים של מנעולים בבית. כאשר אתה בודק את המנעול שלך, המנעולן יכול להעריך את צרכיך ולהמליץ אם עליך להחליף או לנעול מחדש את המנעולים שלך. אתה יכול גם להחליט בעצמך אם להחליף את המנעול או להזמין מנעולן בחיפה מקומי. תוכלו למצוא מנעולן הגון שמתאים אפילו יותר לצרכים שלכם על ידי פנייה לשירות מפתח להחלפת המנעול.

כדי לשפר את האבטחה בביתך ככל האפשר ולמצוא את המנעול הנכון העונה על צרכי האבטחה שלך, תוכל ללמוד את התובנות הבאות שיעזרו לך להבין טוב יותר את תהליך החלפת המנעולים על ידי פנייה לשירות מפתח מקצועי מחיפה. קרא את סוג המדריך למנעולי דלתות וספר לנו כיצד לזהות את מנעול הבית שלך ואת היתרונות והחסרונות של כל מנעול.

יש מנעולים ישנים

אם יש לך מנעולים ישנים, כדאי לשקול להחליף את המנעול. בואו ניקח בחשבון באיזו תדירות אתה צריך לשנות את המנעולים שלך ובאילו מצבים יכולים לפגוע במנעולים הקיימים שלך. כאשר הגיע הזמן להחליף את המנעולים בביתכם, עצרו וראו בעצמכם. אם זה מרגיש כאילו המנעול שלך ישן, קשה לשימוש, או שהוא דורש מאמץ נוסף לנעול או לפתוח את הדלת, מומלץ להתקשר לשירות מפתח מקצועי ולהחליפו במהירות. הערה: אם תשנה את המנעולים שלך, שירות המנעולנות אמור להיות מסוגל לספק לך לפחות כמה מנעולים ומפתח תואם. אם אתה מחליף מנעול או לוקח איתך מנעול חדש למנעולן הבא, בהחלט אמור להיות איתך מפתחות הבית הקיימים.

ללא מפתח מתאים

 

הדרך היחידה לנעול מחדש היא לפתוח אותו, והדבר יעלה בעלויות נוספות שיכולות לייקר את החלפת המנעול לחלוטין. נקודה חשובה נוספת שיש לקחת בחשבון בעת החלפת מנעולים היא שהמנעולים מתאימים לשימוש חיצוני. אם אתה עושה משהו עם מנגנון הנעילה והמפתח מתקלקל, הוא לא יעבוד כמו שצריך. בגלל בעיה זו, מומלץ לשכור שירות מפתח כדי לבדוק ולהחליף את המנעולים. יהיה עליך לשלם גם עבור החלפת המפתחות וכן על עלות החלפת המנגנון הנעול.

דילוג לתוכן