החלפת צילינדר לדלת

אולי נראה שאיבוד מפתח הרכב לא אומר שאתה צריך החלפת צילינדר למנעול הדלת של המכונית, אלא זה רק אומר שאתה צריך את זה. מפתח שלא מפעיל את הנעילה לא אומר בהכרח שעלינו להחליף את מפתח הרכב. אך מפתח – לא – המנעול – אומר שלא בהכרח צריך דלתות לרכב, מנעולים והחלפות צילינדרים.

אין שום אחריות שתפתח את הדלת מבלי להחליף את גליל הנעילה, אך סבירות גבוהה שזה יקרה כאשר תחליף את גליל הנעילה. יש דרך קלה לפתוח דלת עם מפתח שלא דורש ממך להחליף אותה: החלפת צילינדר.

אחד החלקים הללו עלול להיכשל, ויש סבירות גבוהה שאחד מהם יביא לפתיחת הדלת מבלי להחליף גלילים.

כדי לקבל גישה לרכב שלך ולשמור עליו מפני גנבים, פורצים ואנשים מסוכנים אחרים, יש צורך להתקשר אל מנעולן בראשון לציון והמרכז.

אם אתה מגלה שמערכת האבטחה אינה פועלת כראוי או שהדלת אינה נסגרת כאשר היא סגורה, ייתכן שתצטרך לשלם עבור מכונאי מקומי. כדי לחסוך לכם טיול לחנות, אנו מציעים הנחות כאשר אתם מסכמים חוזים לתיקון דלת, סגירה או צילינדר או החלפה.

רוב הרכבים בשוק לעולם לא יצטרכו להחליף דלת

סגירה או צילינדר, אך ברגע שזה קורה, יש סיכוי טוב שתצטרך להחליף את דלת המכונית שלך או את צילינדר הנעילה. זכור כי השימוש והאקלים ברכב שאתה מייצר עשויים להיות מושפעים מהשימוש שלך באקלים ומהרכב שאתה נוהג בו. בדרך כלל תמצא עלות תיקון או החלפה של דלת / מנעול / צילינדר בין $ 233 ל- $ 251, בין $ 2500 ל- $ 3000.

אם איבדתם את המפתחות

זו גם סיבה טובה לבחור בדלת / מנעול / החלפת צילינדר ברכב ולא להחליף דבר עד להחלפת גליל ההצתה. לדעת מה הדלת, המנעול או הצילינדר של המכונית שלך לפני שתמצא את הסיבה שאתה עשוי להזדקק לה, זה הצעד הראשון כדי להבין טוב יותר את הסיבות לכך שאתה עשוי להזדקק לה.

גוף נעילת הצילינדר

הוא המקום בו מוכנס המפתח לפתיחת הדלת, ואם משתמשים בו במפתחות הנכונים הוא פותח את הגליל ומאפשר לבורג לנוע ולפתוח את הדלת. כאשר נעילת דלת סגורה, נלחץ פנימה קפיץ או בורג הידוק בכדי למנוע את דלתה להסתובב או להיפתח.

ללא המנעול, הדלת לא נשארת סגורה ולכן המפתח לא מסתובב והמפתח החדש עדיין לא עובד. גליל נעילת הדלת שלך עשוי להתבלות ועלויות ההחלפה שלו יהיו גבוהות יותר.

עדיף להשקיע בהחלפת צילינדרים לנעילת הדלתות לפני שהבעיה הזו תצא משליטה ותגרום נזק חמור לרכב שלך.

במהלך מאמר זה תלמד כיצד להחליף את גלילי נעילת הדלת ומתי להתקשר לשירות מפתח

פתח את פנים הרכב ופתח את הדלת באמצעות נעילת דלת פגומה ופתח אותה מבלי לפגוע בה. אתה יכול לפתוח אותו באמצעות המפתח שלך ואז לפתוח את החלק החיצוני של אאודי A4, שם אתה מחליף את צילינדר סגירת הדלת במפתח או במנעול פנימי. פתח את פנים הרכב, פתח את הדלת מבלי לפגוע בה ופתח אותה ללא נזק או נזק.

מטרת החלק הזה

היא לכוון את הברגים למסגרת התיבה ולחזק את המנעול, מה שעוזר לשמור על הדלת סגורה היטב ולמנוע נזק לחלקים האחרים של הגליל, כמו הדלתות הקדמיות והאחוריות . אם צריך לפגוע בצילום הסגירה של הדלת כדי להסיר אותו מאאודי Q5, מומחה צריך לעשות זאת כדי למנוע חלקים אחרים להיפגע ו / או לאבד גישה לחלק הפנימי של המכונית שלך או לאאודי Q5. אתה יכול להרכיב אותו על ידי הצבת אטם גומי סביב החלק או הצילינדר שמתאים לחלק החיצוני של דלת הרכב.

אתה יכול להרכיב אותו על ידי הנחת חותם גומי סביב החלק או הצילינדר שמתאים לחלק החיצוני של דלת הרכב

למד כיצד למדוד את גליל האירו ואת נעילת הדלת וצפה בסרטון כיצד להסיר את התקנת גליל האירו. תחילה החלק את ידך בחלקו האחורי של הגליל ושלף את הקליפסים והקליפסים המחזיקים את גליל סגירת הדלת בעזרת צבת אף.

נסה להפעיל את המנעול הפגום על ידי הכנסת המפתח למנעול והפעלתו

כדי לפתוח את הדלת. נסה להפעיל את גליל המנעול הפגום מבלי להכניס מפתח למנעולים ולכבות אותו כדי לפתוח את הדלתות. לאחר מכן תוכל לפתוח את המכונית שלך, שם תוכל להחליף את שני הגלילים של מנעול הדלת עם החלק הפנימי של מנעול הדלת שלך מבלי להשתמש במפתח שלך או באף אחד מהמפתחות. נסה להשתמש במברג ובצבת מחט להפעלת המנעולים הפגומים לפני שתכניס מפתח למנעול שלך או כבה אותו כדי לפתוח את הדלתות.

נכתב בשיתוף אריה מנעולן בתל אביב ובמרכז.

דילוג לתוכן