הסרת כתמי שמש

עם כל שמש הקיץ, ייתכן שאתה תוהה כיצד תוכל להיפטר מכתמים כהים על עורך בגלל נזקי שמש. כתמי שמש הם תוצאה של אור שמש חזק לאורך כל החיים. הם תוצאה של הזמן שאתה מבלה בשמש כל חייך והם תוצר לוואי של קרמים, מסנני קרינה, מסנני קרינה וקרם הגנה אחרים שאתה מקבל במהלך חשיפתך לשמש.

כתמי שמש, הנקראים גם כתמי גיל או כתמי כבד, הם הצטברות של אור UV המתרחש לאורך שנים. הם נראים כתמים חומים שטוחים וחלקים על העור הנוטים לקבל הרבה אור שמש.

אלו כתמים חומים שטוחים המתפתחים באמצעות חשיפה חוזרת ונשנית לאור UV

בהם מתרבים תאי עור פיגמנטיים, מה שמכונה מלנוציטים. כתמי שמש או מלזמה נעשים הרבה יותר קשים לטיפול מכיוון שהפיגמנטציה מעוגנת עמוק יותר ויותר בעור והחשיפה לשמש חוזרת על עצמה והופכת גלויה יותר.

קרא בהמשך מה אתה יכול לעשות

כדי להגן ולמנוע נזקי שמש, ואילו תרופות יכולות לעזור לך לזהות ולהסיר אותו. אתה יכול להיות בטוח שהטיפול והסרת כתמי השמש שלך ייקחו ברצינות וכי תקבל מידע על דרכים חשובות למניעתן. להלן כמה מהדברים החשובים ביותר שאתה צריך לדעת על כתמי שמש וכיצד ניתן למנוע אותם או לטפל בהם ולהסיר אותם על ידי רופא העור, דבר שיכול להצביע על בעיה.

אם יש לך בעיות עם היפרפיגמנטציה בכל אזור בעור שלך

אתה מועמד להסרת כתמי שמש, אז מדוע שלא תפנה אלינו עכשיו לקביעת ייעוץ? ד"ר גרין, חבר דירקטוריון – רופא עור קוסמטי מוסמך ומומחה לעור מורשה – יעריך את העור ויקבע אילו טיפולים הם היעילים ביותר, מסיר כתמי שמש לא רצויים ומוחק אותם באמת. זה יהיה הסוג הטוב ביותר של פילינג כימיקל ועמילן, המבוסס על סוג העור ועל שינוי צבע, כדי להצעיר ולחסל את כתמי השמש שלך. ד”ר גרין יחדש וישפר את העור הפיגמנטי, כמו גם את הופעתם של כתמי שמש ובעיות עור אחרות.

ישנם גם מספר טיפולים בבית שיכולים לעזור לך להיפטר מכתמי שמש על העור שלך

הליך מבוסס אור זה מכוון למלנין וכתמים חומים מבלי לפגוע בעור שמסביב, מה שהופך אותו לדרך הבטוחה והיעילה ביותר להסרת כתמי שמש וכתמים חומים דהויים. הסרת כתמי שמש מונחים באמצעות לייזר יכולה לעזור לכם להיפטר מכתמי שמש מעצבנים או כתמים חומים תוך מספר דקות. אם אתה רוצה לעשות כתמי שמש על הפנים או לדהות בחזה, טיפול התחדשות מוחלט של העור המציע שלושה טיפולים אסתטיים שונים בפגישה אחת יכול לעשות את העבודה. פילינג כימי זה משתמש בחומצה כדי להסיר כתמי שמש מהשכבה החיצונית של העור ולהחיות את העור. זהו טיפול מצוין לשיפור מראה כתמי שמש – עור חופשי, כמו גם מצבי עור אחרים כמו אקנה וכוויות שמש.

כדי למנוע כתמי שמש ולהפחית את הסיכון לכתמים נוספים, עליך לנסות להפחית את החשיפה לאור השמש מהעור שלך. שמירה על איזון בריא של עור ללא שמש והגנה מספקת מפני השמש פירושו הימנעות משיזוף מלאכותי בשמש או במיטה. מומלץ גם להימנע ממוצרים שזופים בעצמם כמו קרם הגנה, כובעי שמש ושזוף, וכן ממיטות כיסא נוח. כדי להימנע מכתמי שמש, מומלץ להגביל את החשיפה לשמש, להשתמש בקרם הגנה בנדיבות ולהימנע מכוויות שמש וכיסאות נוח מלאכותיים עד שרופא העור יחליט איזה טיפול מתאים לך ביותר.

המחיר להסרת כתמי שמש תלוי בשיטת הלייזר בה נעשה שימוש ובסוג הטיפול שעומד לרשותך

בכל טיפול שתבחר, כתמי הגיל יכולים לחזור על עצמם, לכן חשוב להגן על העור מפני השמש. אם יש לך נקודת גיל או כתמי שמש מטופלים, הימנע מאור שמש והימנע מכוויות שמש וכוויות שמש במשך לפחות שישה חודשים.

אל תשכח למרוח קרם הגנה עם תוכן של 30% מדי יום

כדי להגן על עצמך מפני נזקי שמש נוספים. יש להימנע מחשיפה לשמש במהלך הטיפול, אך ניתן להימנע מכתמי גיל, כוויות שמש ומחלות עור אחרות הרגישות לשמש על ידי שילוב מסנני קרינה כימיים עם קרם הגנה פיזי ומריחתם מעת לעת על אזורי עור החשופים לשמש.

אם כתמי שמש אמיתיים אינם מזיקים

אך מופיעים כתמים חדשים על העור או שכתמים קיימים השתנו בצורה כלשהי, התייעץ עם רופא העור או איש מקצוע לטיפול בעור. רופאי עור בוחנים את העור ביסודיות כדי לקבוע אם ישנם כתמי שמש הדורשים התייחסות. סרטן העור יכול להיות סימן לגיל, אז אנא עיין בפנל – רופאי עור מוסמכים המטפלים בו.

מי שרוצה להפחית כתמי שמש ונזקי שמש צריך לתאם התייעצות עם ד"ר קימברלי מוסקוביץ

כרופאת עור מוסמכת היא עברה טיפול לייזר להסרת כתמי שמש ופיגמנטציה על פניה. תזדקק להתייעצות רשמית עם ד"ר גרין כדי לראות אם טיפולים קוסמטיים מתאימים ביותר להסרת פיגמנטים לא רצויים. ל- DrGreen היסטוריה ארוכה של הסרת כתמי שמש וטיפולים בסרטן העור, כגון טיפול בלייזר, והייתה לה תוצאות מוצלחות בהסרת כל כתמי השמש שלי.

דילוג לתוכן