העלמת כתמים בפנים

אם אתה תוהה כיצד להסיר כתמים מהבגדים הלבנים שלך, הנה המדריך האולטימטיבי להסרת כתמים. השתמש בו בכדי ללמוד בדיוק כיצד להסיר כתמים מהבגדים שלך תוך כמה דקות, לא משנה באיזה צבע אתה לובש.

דם יכול להיות עדין מכיוון שמדובר בנוזל גוף אנושי, והוא יכול לגרום נזק רב לבגדיך, במיוחד אם הוא מוטבע בנוזלי הגוף של אדם אחר.

אם אתם מבחינים בכתם איפור ממש עקשן

השאירו אותו להשרות במגבת בין לילה, גם אם הכתם כבר קבוע כשהבחנתם בכך, כי יש סיכוי טוב שהוא כבר היה קבוע כשהבחנתי זה. לשפשף עם מוט סבון או להרטיב, יכול לסמן היכן הוא נמצא, אך יהיו לכם אתגרים רבים אחרים להסרת כתמים להתגבר עליהם. ישנם כתמים שקל להסיר, כמו כתמים בשיער, בצוואר או מתחת לאף.

אם אתה לא מסיר אותו תוך 15 דקות

הלבנה נוספת רק מחלישה את הרקמה ולא תוכל להסיר את הכתם באקונומיקה. כדאי לנסות, גם אם הורסים את הבגד אם בכל מקרה לא ניתן להסירו, אך כדאי לנסות. עכשיו יש לנו כמה טיפים כלליים להסרת כתמים בבגדים, בואו נסתכל על כמה מהתרופות הביתיות הטובות ביותר להסרת כתמים בפנים ובגוף. עיין ברשימת התרופות הביתיות שלנו כדי להסיר כתמים מהבגדים שלך ולבדוק אותם.

תוכלו למצוא מוצרים רבים להסרת כתמים בכביסה בחנות האהובה עליכם, אך יתכן והתנהגתם בחדר הכביסה שלכם. אלה הם כמה מהמוצרים הטובים ביותר לשמור בבית בשעת חירום ושימוש בכל סוג של כתם.

זה נהדר לשבירת כתמים

אך הוא אינו יעיל בהסרת צבע, מה שהופך אותו לרגיש יותר לפיגמנט – על בסיס נזק. אם הכתם טרי, אל תצפה שהוא יוסר, אז המתן עד שיהיה לך סיכוי טוב יותר, החל אותו ואז הסר אותו. הוא מגיב מיד וניתן לטפל בכמה טיפות מים ומעט שמן, כמו שמן זית או חומץ, והוא עושה את עבודתו. אתה יכול להחיל זאת על מקום במהירות האפשרית, שיש לו סיכוי טוב יותר לעשות זאת.

אם נדרשים ניסיונות מרובים, וודא שבגדיך נצבעו לפחות שלוש פעמים לפני הסרתם, וייבש את בגדיך עד שתהיה בטוח שהכתם הוסר. מומלץ להביא בגדים מוכתמים לשירותי כביסה, וזה טיפ שימושי אם רוצים להסיר כתם בבית.

מרחו תחילה את המסיר על מטלית לבנה נקייה שתוכלו לטבול על הכתם אותו אתם מנקים

טבלו מטלית לבנה שניה ונקייה יותר במים צלולים וספגו את הכתם כדי להסיר עקבות של תמיסת הניקוי. שטפו והלבנו כתמים עם חומר ניקוי עד שכל הצבע יוסר מהכתם שלכם. גורם נוסף להסרת כתמים הוא שלעתים כתמים יכולים להיות מורכבים משתי תרופות כתם שונות הדורשות צורות שונות של הסרה. עם זאת, הסרת כתם יכולה להיות קלה או קשה כמו ניסיון להסיר אותה. הסרת כתמים עם מסכה קלה יותר מכיוון שניתן לנקות את המסכה עם אותו מוצר המשמש לניקוי כתמים בכביסה רגילה. טוב גם להשיג מסכה לפני שמורחים את המוצר לפני הטיפול כדי לבדוק אם ישנם כתמים, כך שניתן יהיה לפרק אותם טוב יותר מאשר חומרי ניקוי בלבד.

לדוגמה

כתמי צבע חלודה עשויים להגיע מסוכר מקורמל, מוצרי קוסמטיקה המכילים חמצן בנזואיל, אשר יכולים להלבין צבעים רבים כדי להיראות חלודים, או מסמני לבד. טיפול מקדים – חומר ניקוי נוזלי או כתם – הסר את המוצר על ידי שפשוף המוצר בעדינות על הכתם. כתמים – טיפול באמצעות שפשוף עם מוט סבון או על ידי טיפול מקדים בנוזלים, חומרי ניקוי ומוצרי הסרת כתמים, שפשוף עדין של המוצרים על כתמים.

אם אתה יכול להסיר את הכתם לפני שהוא מתייצב, טפל בו על ידי שפוך אותו למקום עם חומץ לבן בעובי מלא. לקבלת דם טרי (eek), נסה לשטוף אותו במים קרים, אך לכתמים ישנים זה לא עוזר במיוחד.

במקום לייבש את הכתם באלכוהול צורם, מרחו עליו מגבת נייר והשתמשו בשיטת הסופג. אם אתה משתמש במגבות נייר או במטלית נקייה, דלל את אלכוהול המגרדת כך שיהיה קל יותר להסיר אותו לאחר הכביסה.

יש לבדוק מסיר כתמים לפני שמורחים אותו על הרקמה המוכתמת

כדי להבטיח שהוא לא יפגע בו. אם חותכים את הכתם פיזית ושמים כתם במקומו, הוא נשאר בבד זמן רב. ניתן להסיר מספר כתמים על ידי קרצוף עד שכל סיבי הכתם נשחקים, כך שהכתמים יישארו גלויים.

דילוג לתוכן