חידוש עור הפנים

ההתקדמות בהצערת העור הלא-אבלטיבית עוררה מחדש את ההתייחסות לטיפול בעור מזדקן. טיפול באור בלייזר הוא נהדר לשיפור צבע העור, המרקם, הטונוס, להיפטר מאקנה, להסיר כלי דם שבורים, לסלק נזקי שמש ולהדק את העור, אך אמנם טיפולים אלה הם מדהימים כשלעצמם, אך עור הלייזר הוא שעושה באמת את ההבדל. לאיך שהעור שלך נראה מדהים. התחדשות ויישום עור בלייזר הם דרך נהדרת לשפר את גוון העור ולהפחית קמטים וקמטוטים.

פילינג כימי ומיקרו דרמס יכולים להפחית את הופעת הקמטים והקמטוטים על ידי הסרת פסולת מהעור והפעלת טרנספורמציה של תאים

אך ניתן להשתמש בהם גם יחד עם טיפולים אחרים שאינם אבלטיביים כגון טיפול באור לייזר. התחדשות והתחדשות העור יכולים להעניק לעור מראה צעיר ולהפחית נזקי עור, קמטים, אקנה וסימני הזדקנות אחרים, כמו גם להחזיר את גוון העור וגוון העור.

כמו בשיטות רבות אחרות להצערת פנים

יש צורך ביותר מטיפול במיקרו-שחיקה בכדי להפחית פיגמנטציה לא רצויה. במרפאה נמסר כי שגרת קילוף CTM מתחילה להדק את העור בשבועות הראשונים לאחר הטיפול. כמו בטיפולים אחרים שאינם אבלטיביים כגון טיפול באור לייזר ופילינג כימי, מנתח יעריך את המועמד להחייאת הפנים ויקבע האם ניתן לבצעו או לא. כמו רבות מהשיטות האחרות להצערת פנים, ניתן להידרש לטיפולי מיקרו-דרמס בכדי להפחית את מראה הקמטים והקמטוטים.

רקמת עור הפנים תגיע בסופו של דבר למצב שרק ניתוח יכול לתקן נפול של נפיחות לחיים, קמטים וקמטוטים. כדי לאזן את תווי הפנים, ייתכן שיהיה צורך במספר פרוצדורות כדי להילחם בהופעת קמטים, בקמטוטים ובפיגמנטציה לא רצויה אחרת.

אמנם טיפול בעור יכול לעשות הבדל גדול ובתנאים אידיאליים יכול להאט את הצילום השעוני של השעון

אך ייתכן שיהיה צורך להשלים אותו עם טכניקות חדשות קיצוניות יותר המחדשות למעשה עור צעיר, כגון הסרת נזק מבוסס. תוך כדי הבדל גדול יותר, או, יותר חשוב, משלימים אותו בגישה הוליסטית יותר להתחדשות ממשית של עור צעיר יותר. בין אם רק תרצו להצעיר את המראה שלכם או לטפל בבעיית עור מסוימת, יהיה לכם מזל שיש לכם גישה לטיפולי הצערת פנים שיכולים לעבוד עבורכם. זכרו כי כל הליכי החייאת הפנים הללו פועלים בצורה הטובה ביותר בשילוב עם טיפול טוב בעור בבית. לפני שתקבל טיפול פנים, מומחה טיפוח הפנים שלך ב- Rejuvenate MedSpa יכול לעזור לך למצוא את הטיפול והשירותים הטובים ביותר בפנים לצרכים שלך. אם אתה מוכן לנסות טיפול הצערת עור, חידוש העור טולסה הוא המקום להיות כאן בטולסה.

מטרת הצערת הפנים

היא לעזור לך להפוך את תופעות ההזדקנות ונזקי השמש וליצור מראה צעיר וזוהר יותר. בספא ALC Med בגורני, IL, אנו גאים להציע טיפול אנטי אייג'ינג המציע רבים מהיתרונות של פנים מסורתיות. על ידי הידוק עור הפנים במיקרו-פציעות הנגרמות מהטיפול ניתן להסיר קווים עדינים וקמטים. המטרה הסופית של טיפול בהצערת פנים היא להחזיר את העור למצב צעיר יותר, בעל מראה חלק, יציב ואחיד, נטול קמטים, קווים וכתמים כהים.

ראשית, עליך לוודא שהמטופל שלך משתמש במוצר טיפוח עור שיכול למעשה להצעיר את העור. זה יכול להיות פשוט כמו עור פנים שזוף בשמש, שם שכבת העור העליונה הוסרה כדי לגרום לו להראות תוסס יותר וליצור היווצרות עור חדשה.

זה מביא אותנו להצערת העור המדהימה ביותר שאפשר להמשיך עם שימוש במוצרי טיפוח טבעיים לעור כגון מסנני קרינה טבעיים

כדי לברר מדוע כדאי לך לנסות להציע למטופליך טיפולים טבעיים טבעיים בעור הפנים שלהם, המשך לקרוא למידע נוסף על היתרונות והיתרונות של התחדשות עור הפנים הטבעית של ד"ר רובי. מכיוון שזה עוזר להיות בעל עור בריא כדי להפוך את סימני ההזדקנות, רצינו לחקור כמה מהתרופות הטבעיות והטבעיות הטובות ביותר כדי להחזיר את בריאותו וחיוניותו של העור.

היו לי כמה חומרי מילוי עור שיכולים להפחית קמטים ולהגדיל את נפח הפנים, אבל אני לא צריך שיהיו לי כאלה.

הליך שאינו כירורגי המכוון לעומקים ספציפיים של מבנה הפנים ומטפל בבעיות פנים מקומיות כגון קמטים בפנים, נשירת שיער ובעיות פנים אחרות.

תלוי בסוג הקליפה

טיפול כימי זה מרכך את משטח העור, מפחית קמטוטים וקמטוטים, מפחית אקנה על ידי פירוק נקבוביות ומשפר את גוון העור והרפיון. רופא יכול להשתמש בהתחדשות של עור אבלציה לשיפור השמש – לתיקון עור וקמטים פגומים ובעיות עור אחרות. בשורה התחתונה ניתן לשפר את עור הפנים ללא טכניקות יקרות ופולשניות. השקעה בטיפול הנכון לשיער הפנים שלך, נשירת שיער וקמטים יכולה למנוע ולהפוך את הזדקנות העור ולהחזיר את עור הנוער היפה והמבריק.

דילוג לתוכן