טיפול בעור הפנים

מומחי עור מתבקשים לשאול את עצמם איזה סדר עליהם להחיל בכל פעם שהם קונים מוצר טיפוח חדש או להוסיף שלב לשגרה שלהם. ישנה שגרת טיפוח יומית המחולקת באופן מפתיע בין מומחים, וכל זה שמן הפנים שלה.

בבחירת ניקוי פנים עדיף להבטיח כי התכשיר עונה על צרכי העור שלך ומכיל מערכת פעילי שטח עוצמתית המנקה את העור מבלי להסיר שמנים טבעיים

חומר ניקוי פנים טוב לעור שמן מכיל קרם לחות טבעיים כמו גליצרול, שמבטיח שהעור יבש מספיק כדי למנוע היווצרות עודפי שמן. בבחירת ניקוי הפנים הטוב ביותר לעור יבש, בחר קרם או קרם המושרה במרכיבי לחות. זה עוזר להגדיל את תכולת המים בעור ומקדם מחסום עור בריא. עם זאת, אם העור עדיין מרגיש שמנוני, נסה מוצר עפיץ כדי שתוכל לייצר עוד יותר שמן!

לאחר ניקוי העור

ניתן למרוח, להרטיב או להרטיב מוצר פילינג כגון רטינול כנדרש. אתה יכול גם להשתמש ב"פילינג פילינג "פיזי על הפנים לאחר שהשתמשת בו להסרת מייק-אפ ולמרוח אותו מיד לאחר קרם הלחות לפנים. לאחר ניקוי הגוף, לאחר ניקוי העור ולאחר לחות, אם תרצו, הוסיפו מיד קרם לחות לפנים והוסיפו מים ככל העולה על רוחכם.

פילינג כימי (AHA ו- BHA) נשמע מפחיד אך פחות שוחק מאשר קרצוף ונקי ומתייפח בעור

נוסחאות ניקוי ג'ל או פנינים קטנות המנקות את העור, מהדקות נקבוביות וגורמות לגוון להיראות חלק יותר. משתמשים בפילינג מכיוון שהוא מסיר תאי עור מתים, מגביר את מחזור התאים ומפחית את הדלקת.

כתוספת משלימה לטיפוח העור שלך

סרום זה מכיל מרכיבים כגון נוגדי חמצון ורטינולים המסייעים בשיפור בריאות העור על ידי הרגעת אדמומיות ושיפור המרקם והמוצקות. אחד המרכיבים החשובים ביותר בבניית שגרה לטיפול בעור הוא קביעת סוג העור. גלול מטה כדי לגלות אילו חומרים פעילים פועלים בצורה הטובה ביותר למחלות עור מסוימות ומה עליך לדעת. להלן כמה טיפים לגבי שווה הזמן שלך בכל מה שקשור להפיכת יעיל, יעיל – כפי שהוא – ויעיל, כפי שהוא אכן יעשה עבורך.

התחל כל בוקר עם התזה של מים חמים ושטוף עם חומר ניקוי פנים עדין המותאם לסוג העור שלך

חולים עם עור שמן צריכים לחפש חומרי ניקוי מקציפים שמסירים עודפי שמן, ואילו בעלי עור יבש יכולים לצפות לניקוי לחות המסייע להחזיר את מחסום הלחות של העור. לאחר ניקוי וייבוש העור יש למרוח מים קטנים על מים המנקים על מנת לאזן את ה- pH של העור.

אם אתה רוצה להדק את העור שלך

עזור לעצמך באמצעות קרם לחות עדין כגון SkinCeuticals ניקוי פנים או בקר אצל אנשי המקצוע שלנו בתחום טיפוח העור. אם אתה צריך, מצא את ניקוי העור המושלם לשטוף את הפנים איתו ולמד על חומרי ניקוי הפנים הטובים ביותר לסוג העור הספציפי שלך.

קל להוסיף חומר ניקוי יומי לשגרת טיפוח העור שלך, ללא קשר לסוג העור שלך. ברגע שיש לך את סוג הניקוי הנכון, חשוב לשכוח ממנו ולמצוא את חומר הניקוי המתאים לפנים לכל סוג עור.

חפש חומרי ניקוי לפנים המורכבים ממרכיבי לחות לשמירה על תכולת הלחות ולקידום מחסומי עור בריאים. עור שמן זקוק גם לקרם לחות, לכן השתמש בקרם לחות על בסיס ג'ל ואל תחסום נקבוביות, כמו קרם פנים של CeraVe.

חומרי ניקוי לפנים מלאים גם במרכיבים העלולים לגרות בטיפוח העור

כגון סולפטים ללא סולפט, העלולים לגרום לגירוי וגירוי. חומרי ניקוי עם קצף עדין וקרם לחות איכותי מסייעים להיפטר מעורכם מפגמים. הסרת פגמים טובה לעור שמן, אך לא לבעלי דימום, לכן השתמש בקרם לחות עם מרכיב אנטי דלקתי, כגון CeraVe.

זהב ממליצה על CeraVe Hydrating Cleanser כשטף פנים עדין

לא קומדוגני וללא שמן, מכיוון שהוא גורם פחות גירוי וגירוי בעור. חומר ניקוי עדין נועד לנקות את העור מלכלוך ומזהמים ובמקביל לשמור על אפידרמיס שלם. לדברי סולומון, זה עובד על כל סוגי העור, כולל אלה עם עור רגיש ועמיד בפני אקנה או עור רגיש, כמו אנשים הסובלים מאקזמה או רוזצאה.

אפשרות פילינג אחת לשטיפת פנים מקציפה היא אלטה MD, אשר צ'ונג מורח על פניו וממליץ לחולים. מסכת ניקוי חימר 1 לא כוללת פורמולה שמנת, מבוססת חימר, הפועלת עמוק מדי ומנקה את העור.

אם אתה רוצה לעשות יותר

אתה יכול גם לנסות ניקוי כפול באמצעות שטיפת פנים על בסיס מים עם חומר ניקוי שמן לניקוי לכלוך ושמן שנותר מהנקבוביות. זה מושלם לעור רגיש במיוחד ", הוא אומר ומוסיף כי הנוסחה לשטוף פנים מהדקת ומבהירה את העור ללא צורך לנקוט בצעדים נוספים על ידי ניקוי עדין של העור והסרת צעד נוסף משגרת טיפוח העור. טיפולי פנים אחרים כוללים מסכת פנים מבהירה, אשר יכולה גם לעזור להחזיר את הברק הטבעי לעור. מיועד לעור שמן, משולב ומזדקן, LHA Cleanser משלב תערובת של מרכיבי פילינג והידרדרות לנקבוביות האבק ומסירים עודפי חלב מבלי להסיר את העור. — –

דילוג לתוכן