טיפול בעור יבש

אחד הצעדים אולי החשובים ביותר ולעיתים קרובות מתעלמים מטיפול בעור יבש הוא שיפור הטיפול בלחות. בבחירת איזה קרם לחות שתרצה להוסיף לטיפול בעור היבש שלך, אני ממליץ לבחור בקרם לחות עם מגוון מרכיבי לחות ומרכיבי לחות טבעיים שתרצה לנסות. במחקרים קודמים, ג'ל האלוורה הכיל מוקופוליסכרידים, המסייעים בשמירה על לחות בעור והופכים אותו לקרם לחות נהדר. קרם פשוט ונטול ניחוחות זה מומלץ על ידי חמישה מתוך שבעה רופאי עור כטיפול לחות לעור יבש, אקנה ויובש.

גליצרין

שטיפות פנים ומוצרי ניקוי כמו גם קרם לחות טבעיים אחרים הם תוספים שימושיים לטיפול בעור שלך. נסה להתאים את טיפול הלחות שלך כך שיכלול כמה תוספי עור יבשים המעניקים לעור את הלחות הנוספת שהוא זקוק לו. אם אינך בטוח איזה סוג עור מתאים לך, קרא את המדריך הפשוט הזה כדי לזהות אותו והחליט אם טיפוח העור היבש שלך מתאים לך.

מנע סדקים בעור

עור יבש ואקזמה בשינויים פשוטים בשגרת טיפוח העור שלך. מאמר זה יעזור לכם לבסס שגרה של קרם לחות רגיל, חומרי ניקוי, מוצרי טיפוח אישי וקרם לחות. זה גם יספק לך עור רגיש – טיפים לטיפוח העור שעוזרים לעור להיות בריא, לחות וחלק. תוכלו להפסיק את ההתייבשות על ידי ביצוע שינויים קטנים באורח החיים ובחירת מוצרי הטיפוח המתאימים לכם.

להלן נתתי לך מדריך שלב אחר שלב להתחלת שגרת הטיפול בעור יבש שלך. גלול מטה כדי למצוא רשימה של מיטב לחות, חומרי ניקוי, מוצרי טיפוח לגוף ולחות. העריך אם עשית זאת בזמן הלא נכון ואם כן, מה לעשות.

לפני שתתחיל לטפל בעור היבש שלך, חשוב להבין איזה סוג עור יבש אתה ומה גורם לו בפנים ובאזורים אחרים בגוף. שמור על התגובה של העור שלך וגלה באיזו תדירות אתה צריך לקלף אותו, כמו גם את סוג מוצרי טיפוח העור שאתה משתמש בו.

אם יש לך עור יבש, אתה צריך להגיע לניקוי לחות והזנה שיכול לחדש את הלחות בעור שלך. פילינג לפחות פעם בשבוע מועיל לבעלי עור יבש, מכיוון שהוא גורם לגוון העור שלך להיראות רענן תוך ביטול הסיכון לבעיות אחרות כמו פריצות.

מצא קרם או קרם בעל מרקם המבוסס על מרקם של קרם לעור יבש, או כזה שלא רק מעניק לחות אלא גם מעניק לחות והזנה. אם אתה לא אוהב את הרעיון של שטיפת פנים רגילה, Palep ממליץ על ניקוי טוב לאנשים עם עור יבש ומבטיח לשמור על לחות עד 48 שעות.

אם אתה מורח קרם לחות או קרמי גוף בצורה נכונה

עליך להיות בטוח שעורך מוכן ללחות וכי אתה מוציא את המיטב ממיבש העור שלך. אתה צריך לחות, וזה בהחלט חל על עור יבש, אך שימוש בקרם לחות כגון קרם או חמאת שיאה יכול לשמור על לחות העור למשך זמן רב יותר, אומר פאלפ.

עקביות

היא המפתח, אך לחות העור, כאשר אתם רואים או חשים בסימפטומים של יובש, מונעים התייבשות בכלל ושומרים על בריאותו בטווח הארוך. על ידי שילוב נכון של מוצרי עור יבשים תוכלו לנעול לחות, לשמור עליה ולהגן על העור מפני גורמים נפוצים ליובש.

אם יש לך עור יבש

חפש קרמי לחות שיכולים לחות, להזין ולנחם את העור לאחר היישום. אם אתם מחפשים קרם לחות מעולה, נסו את סרום הלחות של סטריקס, שמונע התפרצויות עור יבש. מה קורה אם העור ממשיך להרגיש יבש ומיובש לאחר שימוש במוצר טיפוח עור לחות? לאחר מכן, לחות לעור יבש היא הדרך המושלמת לנצל סרום ומראה עור חלק ומראה.

כפי שמתברר, ישנם מספר גורמים התורמים לעור יבש, החל מגורמים סביבתיים והורמונים וכלה בשגרת טיפוח העור שלך.

ב- Skin Elegance

אנו מאמינים כי יש צורך להשתמש בסרומים חיוניים מסוימים כדי לשמור על בריאות העור, לא משנה כמה הוא יבש. קרם לחות לעור שמייבש מחדש את השכבה העליונה של תאי העור הוא הצעד הראשון במאבק בעור יבש. שימוש בקרם לחות עשיר וקרמי הוא אחד הצעדים החשובים ביותר למעקב אחר שגרת טיפול נאותה בעור. משחות ומשחות סמיכות כמעט מתנהגות כמו תחבושות – עזרים המאפשרים לעור לספוג ולאטום את כמות הלחות הנכונה לאורך זמן ארוך יותר. העור שלך הוא חלק חשוב מבריאותך ורווחתך הכללית, ולכן אין שום תירוץ שלא להשתמש במרכיבים חיוניים מסוימים כגון סרום, סרום וכו 'כדי לשמור על בריאות העור, לא משנה כמה יבש.

דילוג לתוכן