טיפול בפיגמנטציה בפנים

לפניכם מאמר המספר לכם משהו על מצב עור זה ומספק דרך להיפטר ממנו באמצעות תרופות טבעיות בבית ועונה גם על כמה שאלות נפוצות בנושא פיגמנטציה בעור.

ניתן להשתמש בפילינג כימי לבד או בשילוב עם טיפולים אחרים לטיפול בהיפרפיגמנטציה בפנים

הם יכולים לטפל במגוון בעיות פיגמנט, כולל מגוון של מצבי עור כגון אקנה, כוויות שמש ונזקי שמש. פילינג של חומצה גליקולית יכול להוות תוסף שימושי לטיפול מקומי כדי למזער את הסיכון לפיגמנטציה לאחר הטיפול – מוגזם בגלל ההליך. במקרה של מלסמה ופיה, אפשרויות הטיפול המקומיות כוללות קרמים, משחות, קרם הגנה, תרופות נוגדות דלקת או אפילו שילוב של שניהם.

לאחר פיגמנטציה דלקתית ניתן לטפל בפילינג חומצה טריכלורואצטית (קוסמלן)

כדי להפוך את העור לחלק ואחיד ולהסיר כתמים כהים. בנוסף לקרמים ותחליבים, oxyjetes יכולים גם לטפל בהיפרפיגמנטציה, וקליפות GA משובצות בשילוב של טרטינואין והידרוקינון.

ישנם מספר מוצרים המפחיתים את המראה של היפרפיגמנטציה ומבהירים את עור הפנים שלך שתוכל לנסות לבדוק סוגי עור שונים וסוגים של פיגמנטציה של היפרפיג

להלן פירטתי כמה מהמוצרים הטובים ביותר לסוג העור שלך ואת התוצאות היעילות שניתן לנסות. תוכלו למצוא מוצר שעובד עבורכם וזמין במגוון רחב של צבעים וטקסטורות.

בהתאם לסוג וחומרת הפרעת הפיגמנט שלך

המכון לסרטן העור ורופא העור שלך יקבעו איזה טיפול מתאים לך ביותר. מועצת המנהלים – רופאי עור מוסמכים יוצרים תוכנית טיפול הפועלת לבעיית פיגמנטציה בעור הספציפי שלך. טיפולים מסוימים יעילים ביותר כאשר הם מבוצעים על גווני עור כהים יותר, וטיפולים מסוימים עלולים להיות מסוכנים כאשר הם גורמים לתופעות לוואי קשות כגון אדמומיות, כתמים ופריחה.

במקרה של היפרפיגמנטציה או כתמים כהים, משחות הבהרה ללא מרשם או מרשם יכולות לעזור לקצר את הזמן שנדרש לדהייה. בדומה להידרוקינון, חומצה קוג'ית נוגדת את היווצרות המלנין וניתן להשתמש בה במקום הידרוקינון או טרטינואין.

חומצה אזאלית מקומית

המאושרת לטיפול באקנה וולגריס, שימושית גם בהיפרפיגמנטציה לאחר דלקת. טיפול קבוע במיקרו-דרמס יכול לסייע בהפחתת שכיחות המלזמה, שכן ההליך מסייע בהגדלת מחזור התאים ועוזר להיפטר מתאים שכבר מושפעים מתאי היפר-פיגמנט. לאחר שיפור מספיק בהיפרפיגמנטציה, ניתן להשתמש בסטרואידים לריפוי.

ניתן לתאר הידרוקינון ככזו שנותרה לבד במהלך תהליך הטיפול. יש שילוב של רטין- A והידרוקינונים, שמותאם מאוד לעור ולסגנון החיים שלך להסרת פיגמנטים.

אם כבר יש לך שינוי צבע עור בגלל מלזמה

ישנן מספר דרכים להתמודד עם זה. עם זאת, ייתכן שתרצה להיפטר מהכתמים הכהים שיכולים להופיע על הפנים, הצוואר והידיים שלך. ישנן אפשרויות טיפול שיכולות לעזור בהפחתת "כתמי המלזמה", אך אני ממליץ להשתמש בצורות פיגמנטציה מתונות יותר. זה אולי לא מצמצם את המראה הכללי של המלסות שלך, אבל זה לא משנה הרבה באזורים הכהים יותר. לאחר שימוש זה במשך שלושה שבועות, גוון עורו של הסוקר התבהר משמעותית והוא התבהר משמעותית.

תלוי כמה אגרסיבי המטופל רוצה להיות בטיפוח העור שלו ובאיזו מהירות הם רואים תוצאות

ישנם מספר חומרי הברקה שיכולים להפחית או לבטל את הופעת ההיפרפיגמנטציה. ניתן להשתמש בתרופה זו על כתמי עור המכילים הידרוקינון כדי להבהיר אותם על ידי הפחתת כמות המלנין. נראה כי זהו הטיפול הראשוני היעיל ביותר, אך אם מוסיפים מולטי-נני, הוא יכול להיות יעיל יותר בטווח הארוך – במיוחד עבור האזורים הכהים יותר.

כפי שמבהיר ד"ר פנדיה במקרה של פיגמנטציה של מינוציקלין, היפרפיגמנטציה מקומית, שהיא כחלחלה במקצת ויכולה להאריך את המפרק הזמני, היא תופעת לוואי שכיחה של היפרפיגמנטציה המושרה על ידי התרופה בקרב אנשים עם מחסור במלנין.

רופאים במכון הקוסמטיקה הוויקטוריאני רושמים לעיתים קרובות חומצה קוג'ית להיפרפיגמנטציה לאחר דלקת

מחקרים הראו ששילוב של פילינג חומצות גליקוליות עם נוסחת קליגמן שונה מועיל במיוחד בטיפול במחלות עור כמו פסוריאזיס, אקזמה, דרמטיטיס ואקנה.

קרמי הידרוקינון ופתרונות להבהרת עור נקבעים על ידי רופאים במכון הקוסמטיקה הוויקטוריאני כחלק מתכנית הטיפול שלהם

ההמרה האטית של הידרוקינונים הופכת את ארבוטין ליעיל פחות במריחה ישירה מאשר במריחה בקרם או בתמיסה. לכן, סביר להניח שהמטופלים ישתמשו בו כטיפול בהבהרת עור ולא כנוגד דלקת.

טיפול בלייזר F

הוא הטיפול הלייזר היחיד במלזמה ויכול לשמש כטיפול קו שלישי במקרים חמורים שאינם מגיבים לטיפולי שיניים חזקות יותר ומוכנים לקבל את הסיכון להיפרפיגמנטציה שלאחר הניתוח. ד"ר נבט מסכימה ומציינת כי ה- IPL בלייזר הוא אפשרות הטיפול הטובה ביותר בפיגמנטים הורמונליים, ואילו פילינג כימי מתאים ביותר לפיגמנטים הנגרמים כתוצאה מנזקי שמש, דלקת או טראומה.

דילוג לתוכן