טיפול בצלקות אקנה

ששת הטיפולים שתוארו לעיל רק מגרדים את פני השטח (ללא משחק מילים) של אפשרויות הטיפול הקיימות בצלקות אקנה. מכיוון שאין טיפול טוב לכל צלקת אקנה, להלן רשימה של עשרה טיפים ופתרונות שונים שעליך לשקול אם ברצונך לרפא את צלקת האקנה שלך. אם הסוג שלך שונה, אני ממליץ לך לקרוא מאמר זה מ- acne.org, הקורא לשימוש בשלושה קרמים שונים ובמגוון מוצרי טיפוח לעור.

לטיפול בצלקות אקנה בדאלאס, פשוט התקשרו אלינו ונעזור לכם לבחור את הטיפול המתאים ביותר עבורכם.

אנו מתחילים בהתייעצות ובדיקה ואז קובעים את השיטה הטובה ביותר לטיפול בצלקות אקנה עבורך

ניתן להשתמש בשיטות שונות בהתאם לסוג צלקות האקנה, אך בסך הכל מצאנו שטיפול בלייזר הוא האפשרות היעילה ביותר עבור רוב צלקות האקנה. עם חלק האנרגיה שמשתמש בלייזר צלקות אקנה, יש לך אפשרויות רבות כשמנסים לטפל בצלקות האקנה שלך. Fraxel הוא טיפול איכותי וחסכוני ולא פולשני להחלקת שריטות אקנה. הטיפול בפקס המותאם אישית שלנו לוקח בחשבון את עומק הצלקות, את הסובלנות האישית שלך לשעות ההפוגה ואת הצרכים המיוחדים שלך.

סוגים שונים של צלקות אקנה דורשים טיפולים שונים ולכן גישה מותאמת לתיקון צלקות מציעה את התוצאה הטובה ביותר עבורך

ניתן להתאים את הטיפול בצלקות האקנה שלך שכן כל מקרה של אקנה שונה והטיפול מותאם לכל אדם כדי לשפר את מרקם ומראה העור. הטיפול בצלקות אקנה תלוי בכמות התיקון הרצויה, בסוג הצלקת, בסובלנות האישית שלך להשבתה ובצרכים הספציפיים שלך.

הטיפול לא יעבוד בכל סוגי צלקות האקנה ותמיד עדיף להתייעץ עם רופא עור מהימן

כדי למצוא את הטיפול באקנה המתאים ביותר עבורך. ניתן לטפל בצלקות אקנה בתשומת לב ובזהירות מיוחדת על ידי רופא עור, אלא אם כן הדבר מצריך ניתוח אינטנסיבי יותר או אמצעי נגד.

בהתאם לאזור ולסוג הלייזר הנדרש, עלות הטיפול בלייזר בצלקות אקנה יכולה לנוע בין כמה מאות לכמה אלפי דולרים. קשה לחזות כיצד זה ירגיש, מכיוון שזה תלוי בסוג העור האישי שלך, בגוון העור ובסוגי הלייזר שבהם משתמשים.

לאחר הניתוח

רופאי עור מטפלים לעיתים קרובות בצלקות מוגברות עם סטרואידים כמו 5-FU או אינטרפרון. חתכים תת עוריים, הידועים גם בשם תת חתך, משמשים לטיפול בצלקות אקנה מתגלגלות. לאחר ניתוח צלקת אקנה זריקות, אך אם יש לך צלקות עמוקות של מכוניות, שלעתים קרובות נראות כמו נקבוביות גדולות, יתכן ויהיה צורך לקרוא לזה סוביישן בכדי לתת לך את התוצאות הרצויות.

כימותרפיה עם החומר הפעיל fluorouracil (5-FU) יכולה להיות יעילה גם לטיפול בצלקות מוגברות של אקנה. ניתן להשתמש בטיפול זה בשילוב עם טיפולי אקנה אחרים לצלקות אקנה שטחיות ורדודות ביותר.

הכריתה עלולה להשאיר צלקת כירורגית

אך צלקת האקנה הדיכאונית אינה עמוקה ושולי הצלקת מעוצבים כך שיהיו פחות מורגשים. ישנם חולים רבים אשר נוטים יותר לקבל צלקות ניתוח קטנות ושטוחות מאשר צלקות אקנה. פצעים כירורגיים דקים: צלקת כירורגית דקה היא בלתי נמנעת והיא נתפסת בעיני רוב כשיפור קוסמטי משמעותי בהשוואה לצלקת אקנה עמוקה.

לכן אין זה מפתיע כי אין טיפול אחד בצלקות אקנה המאפשר שיפור מיטבי של צלקות אקנה

הטיפול בצלקות עשה דרך ארוכה ויש הרבה דברים שתוכלו לעשות בכדי לטפל בצלקות אקנה. הגישה הטובה ביותר היא לקבל טיפול באקנה ברגע שנראה שהוא מונע עוד אקנה חמור וצלקות נוספות. ניתן להתחיל בטיפול ולהיפטר מאקנה אחת ולתמיד, מכיוון שכל התפרצות חדשה יכולה להוביל למכונית אקנה חדשה.

ישנם מספר טיפולים זמינים לצלקות אקנה

וחשוב לברר איזו אפשרות מתאימה לך ביותר. אצל חולים רבים, שילוב של טיפולים יכול לשפר את המראה של צלקת אקנה. עדיף תמיד להיפגש עם רופא העור כדי לדון באיזה אקנה או צלקת באקנה היא הטיפול הטוב ביותר ומה יכול לעזור. תכנון הטיפול באקנה וצלקת יכול להיות אחת ההחלטות הטובות ביותר שתקבל עבור העור שלך.

צלקות אקנה מסוימות ניתנות לטיפול כירורגי בהליך כירורגי או אגרוף

או שאפשר להשתמש בהן באזורים אחרים. ישנם מספר סוגים של טיפול בצלקות אקנה בארה"ב, ובחלק מהטיפולים הללו נעשה שימוש בשילוב של הטיפולים הבאים: טיפול בלייזר, צלקות גלגול, ניתוחי לייזר וניתוחים.

אם אינך מוצא טיפול עם צלקות אקנה המתאים לעור שלך

ייתכן שתצטרך לפנות לרופא עור. לראות גורם מקצועי שיוכל לבצע עקירות בבטחה ולעזור לשמור על נקיות הנקבוביות יכול להועיל מאוד לאקנה ולצלקות אקנה. למרות שקיימים סוגים רבים ושונים של טיפולי אקנה בארה"ב, סביר מאוד להניח שלרופאי עור יש את הכישורים, המדע והתרופות שיכולים להפוך את צלקת האקנה שלך לבלתי נראית או כמעט בלתי נראית.

דילוג לתוכן