טיפול בצלקות בפנים

אין שום סיכוי שהזיכרונות הקטנים והמציקים האלה יתפוגגו, ולכן אתן לך טיפול בצלקות שגרמו לכאבים רבים ולאי נוחות על הפנים שלך, כמו גם לכאב בחלקים אחרים של גופך.

בהתבסס על פרוטוקול טיפולי זה, ניתן לטפל בקוביות קרח ובצלקות אקנה באותו אופן כמו כל סוג אחר של צלקת בפנים.

לאחר שישה חודשים של טיפול בצלקות אקנה, חולים יכולים להמתין לפחות שנתיים כדי להשלים את הטיפול באיזוטריטינואין.

ישנן עדויות לכך שמיקרו-אדלינג עוזר להפחית את עומק צלקות האקנה

אך על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה יכולים להימשך עד 9 חודשים לאחר הטיפול כדי לראות שינויים. על מנת לטפל ביעילות בצלקות, על האדם שמבצע את טיפול הלייזר לקחת בחשבון את סוג העור שלהם, חומרת הצלקת וסוג הזיהומים על פניו. סוגים שונים של צלקות אקנה דורשים טיפולים שונים, ולכן גישה מותאמת לתיקון צלקות מציעה את התוצאה הטובה ביותר.

בהתאם לסוג הצלקת, הטיפול בצלקות אקנה יכול להתבצע בדרכים שונות. ניתן לטפל בצלקות אקנה באופן שונה, תלוי כמה הן קשות וכמה זמן הן קיימות.

לדוגמא, לייזרים צבעוניים פועמים משתמשים באור צהוב כדי להסיר אדמומיות ולהחליק צלקות מוגבהות, צלקות היפרטרופיות וקלואידים. אם לחולה יש צלקת אקנה עמוקה, רופא עור יכול לטפל בצלקת בלייזר בפעם הראשונה.

אם יש לך שאלות נוספות לגבי טיפול בצלקת או אם ברצונך ללמוד עוד על הסרת צלקת

אנא פנה למחלקת העור של UPMC. שוחח עם הרופא שלך על האפשרויות המתאימות ביותר עבורך ובדוק אם ישנן אפשרויות אחרות בהן ניתן להשתמש באזורים אחרים. נסה את הטכניקות הבאות בכדי לסייע בהסרת צלקות אקנה בפנים וכן בסוגים אחרים של צלקות פנים. אם אתה מודאג ממראה של צלקת פנים בפנים שלך או בחלקים אחרים בגופך, אתה יכול לדבר עם רופא ולעשות את מה שאתה צריך לעשות כדי לשפר אותה כדי שתוכל להחלים ולהתאושש.

תלוי בסוג צלקת האקנה

ניתן להשתמש בשיטות שונות וטיפולים בלייזר או בשחיקת עור. בסך הכל מצאנו שטיפול בלייזר הוא האפשרות היעילה ביותר עבור רוב צלקות האקנה. התקני לייזר חלקים רבים מאושרים להסרת צלקות בפנים וסוגי צלקות אחרים.

עם זאת

יש לציין כי זו שיטה לא קלה להיפטר מצלקות בהשוואה לטיפול מקצועי ועלולה להוביל לריפוי צלקות לאורך זמן אם נשמרות, והתמודדות עם צלקות יכולה להיות תהליך ממושך. ניתוח לייזר וחשיפה חוזרת של לייזר משמשים לריפוי הצלקת כדי להחמיא. לכל פרוצדורה תפקיד שונה בטיפול בצלקות אקנה, כאשר כל אופן מתאים יותר לסוגים שונים של אקנה וסוגי עור. היו סמוכים ובטוחים שיש לנו מגוון רחב של טיפולי לייזר וחריקת עור לטיפול בצלקות.

אם ברצונך לדון באפשרויות הטיפול שלך בצלקות אקנה

זה הזמן להתייעץ עוד היום עם רופא עור מוסמך בכדי לברר לגבי אפשרויות הטיפול שלך. קרא עוד כדי ללמוד כיצד למנוע צלקות בפנים וכיצד לטפל בצלקות שלך לפני שהן מחמירות. דבר אחד שאתה לא צריך לעשות כאשר אתה מתמודד עם צלקות אקנה הוא להעמיס על מסכות ותחליבים מהודרים שעוזרים לגרות את העור שלך, מה שהופך את הצלקת לאדומה ואף בולטת יותר. אם אתם מודאגים מצלקות בפנים ומרגישים שלמרות כל המאמצים, דהיית צלקת האקנה שלכם אורכת זמן רב מהצפוי, יש כמה טריקים כדי לכסות את העור המצולק שלכם באיפור.

טיפול יעיל בצלקות אקנה הוא פציעה – פילינג הממריץ התחדשות קולגן. מסכת מלפפון או קרם מלפפונים יכולים להועיל במיוחד לחולי אקנה כדי למזער דלקת וצלקות בפנים ובגוף.

שלב ראשון חשוב בטיפול בצלקות

הוא לגרום לרופא עור מוסמך להסביר לך מה הכי מציק בצלקות שלך. זה יכול לעזור לכם לקבוע את השיטה הטובה ביותר להפחתת מראה הצלקת ולתקן את העובדה שהסימנים על העור שלכם הם למעשה צלקות ולא מצבים. אם יש לך צלקות מגעילות, אך גם נלחמת בסימני מתיחה, טיפול בצלקת הוא תרופה טבעית לסימני מתיחה.

צלקות של אייספיק יכולות להיות קשות לטיפול

אך ניתן לטפל בהן בשיטת החייאה כגון טיפול בלייזר או ניתוח לייזר. טיפול בלייזר יכול גם לגרום לצלקת להיות פחות מורגשת, אך היא לא יכולה לשכוח להיפטר ממנה. טיפולי לייזר לא יסירו לחלוטין את צלקות הצריבה, אך הם יכולים לשפר את היכולות התפקודיות שאיבדת כתוצאה מהצלקות.

דילוג לתוכן