טיפול בשחורים בפנים

מחקר חדש מאוניברסיטת סטנפורד מדגיש את מה ששחורים באמריקה ידעו מאז ומעולם: שוטרים מתייחסים לשחורים באופן שונה משלבנים. מחקר של מרכז המחקר של פיו מראה פער רחב בין דעותיהם של שחורים ולבנים לגבי אופן הטיפול בשחורים כאשר מתמודדים עם שוטרים במערכת בתי המשפט ובקשת הלוואות ומשכנתאות. מצד אחד, רוב המשיבים בשחור-לבן מסכימים שהמשטרה לא מתייחסת לשחורים ולבנים באופן שווה, אך מצד שני, הפער כאן עדיין די מוחלט.

בעתיד 88% מהשחורים המוחלטים אומרים שעלינו לבצע שינויים בכדי להבטיח שלשחורים תהיה בסופו של דבר שוויון זכויות במדינתנו

ו -80% אומרים כי "סביר מאוד" או "סביר" שלשחורים תהיה שוויון זכויות עם לבנים. לבנים שאומרים שיש לנו עדיין עבודה לעשות בכל החזיתות אופטימיים יותר.

יותר משמונה מכל עשרה נשאלים אומרים כי העבדות השפיעה על עמדת השחורים, כולל 59% שאומרים שהיא עשתה הרבה מאוד, ו -36% שאומרים שלעבדות אין שום קשר, אם בכלל, המצב הנוכחי של שחורים כבני אדם.

אפריקאים אמריקאים גם מתמודדים עם חוסר ביטחון תעסוקתי הרבה יותר מאשר לבנים

ונוטים לעבוד תמורת פחות שכר ופחות הטבות, ומרוויחים פחות מלבנים עבור אותן משרות, ומצביעים על שכר לא שוויוני כגורם לפער בהכנסות משק הבית. אפרו-אמריקאים עובדים גם בעבודות בעלות שכר נמוך בהשוואה לעמיתיהם הלבנים, מה שמתבטא בשיעורי אבטלה גבוהים יותר ובשיעורי עוני גבוהים יותר לשחורים מאשר לבנים. בעוד שנשים שחורות חוות לעתים קרובות את ההשפעות הקשות ביותר, אפריקאים אמריקאים מצליחים אפילו יותר מאשר נשים צבעוניות מבחינת ביטחון תעסוקתי ויציבות העבודה.

זה הוביל לחוסר אמון מובן בקהילה השחורה, והתדירות ההולכת וגוברת של בעיות נפשיות בקרב אנשים שחורים בתחום הרפואי קשורה לטראומה ההיסטורית שיוצרים אזורים רפואיים בקהילות שחורות לגביהם.

בוקר ט

וושינגטון טען כי קבלת אי-שוויון והפרדה תאפשר לאפרו-אמריקאים למקד את מאמציהם בשיפור מעמדם החינוכי והחברתי ולאלץ את הלבנים להכיר בהם כשווים. על ידי מחיקת גאוותם בהיותם שחורים, רצונם להיות לבן והשמדת ג'ים קרואו, אפריקאים אמריקאים השיגו שליטה בגזעם, לא רק מבחינת השכלה, אלא גם בחייהם. כיום, חוסר הידע וההערכה של התרבות השחורה מהווה מעצור לשינוי, ויצר תרבות של פחד וחוסר אמון בקרב אנשים שחורים, כמו גם תחושה של גועל עצמי. יש הטוענים כי הטראומה ההיסטורית של לגלוג כ"עם שחור "אפשרה לאנשים לבנים לחשוב פחות על הזוועות שהטילו עליהם, ויותר על עצמם.

ימים ספורים לאחר מותו של פלויד

YouGov שאל את האמריקאים אם המשטרה מתייחסת לשחורים באופן שונה מהלבנים. בקרב לבנים, שחורים והיספנים, בעלי תארים ראשונים נוטים יותר להאמין שמתייחסים פחות הוגנים לשחורים במגוון מצבים. שיעור דומה של הדמוקרטים הלבנים והשחורים טוענים כי מערכת המשפט הפלילי מתייחסת לשחורים כמו לשוטרים. בבחירות, לבנים אומרים כי לשחורים יש סיכוי גבוה יותר להתמודד עם חסרונות מאשר לשחורים מבחינת גישה להשכלה, תעסוקה, דיור, שירותי בריאות וחינוך. אפרו-אמריקאים – השקפותיהם של האמריקנים על המכשולים העומדים בפני אנשים שחורים, כגון פרופיל גזעי ואכזריות משטרתית. שאלה זו מגלה, כמובן, כי אנשים לבנים עדיין לא רואים באפרו-אמריקאים שווים בגישה להשכלה, תעסוקה, דיור, שירותי בריאות וחינוך.

הפרדה בין גזעים לשחורים בהסגר

כדי למנוע מהם להדביק לבנים עם זיהומים חברתיים ותרבותיים הקשורים לאפרו-אמריקאים נחותים. כעת, כשמגפה משתוללת, קהילות ברחבי הארץ שנחרבו באופן לא פרופורציונלי על ידי COVID-19 נאלצות להיות עדים למקרי מוות נוספים בקרב אמריקאים שחורים, ולפחות חלקם חמושים. על פי מחקר שנערך בשנת Lancet ב -2018, ומצא כי ההרגים השפיעו באופן לא פרופורציונלי על אנשים שחורים, גם על אלה שלא נפגעו ישירות מהם, המשטרה הרגה יותר מ -300 אמריקאים שחורים בשנתיים האחרונות. על פי המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), מתוך יותר מ -14,000 השחורים שמתו מזיהום בנגיף כורון, רק כמחצית עדיין בחיים, בעוד ששליש מהאמריקאים השחורים מתים ממחלות לב, שבץ מוחי או סרטן .

דילוג לתוכן