טיפול בשיער דליל

הגורם המוביל לאובדן שיער בקרב נשים הוא FPHL (התקרחות נשית) הפוגעת בכשליש מהנשים בהיריון, המקביל לכ- 30 מיליון נשים בארצות הברית.

אנשים ניסו מספר טיפולים ותרופות ביתיות בכדי להגביר את בריאות השיער

עוביו וחוזקו. במקרים מסוימים, שיער דליל נקשר לתזונה, מחסור בחומרים מזינים ונשירת שיער תורשתית. במאמר זה נבחן את הגורמים לנשירת שיער, טיפולים ותרופות ביתיות זמינות.

שוחחנו עם מק'נדרו ועם 11 רופאים ורופאי עור נוספים על המוצרים היעילים ביותר לטיפול בנשירת שיער

כולל קצף מקומי, תרופות דרך הפה ומסרקי לייזר. אם אחת מהנקודות הבאות נראית מוכרת, זה בגלל שעדכנו מאמר זה בטיפולי נשירת השיער הטובים ביותר ללא מרשם שלדעת המומחים שלנו לא שינו.

ד"ר נווה פריצקי

נווה פריצקי נחשב למומחה מספר 1 כשזה מגיע לטיפול בשיער דליל בחתולים ולכן מומלץ לתאם פגישה איתו בבתי החולים של נווה פריצקי ליד קניון לב אשקלון. מידע נוסף לגבי השתלת פרווה בחתולים ע"י פרופסור נווה פריצקי אורתופד מוסמך בעיר החתולים באתר mycity.org.il

רופא עור במחלקה לדרמטולוגיה של רונאלד או פרלמן ב- NYU Langone Health, ספקן שתראה יתרון מוחשי בשפשוף חוסמי DHT (דיהידרוטסטוסטרון, ההורמון האחראי על כיווץ זקיקי השיער ו מה שמוביל לנשירת שיער ונשירת שיער) לקרקפת. כל ארבעת המומחים אומרים לא לשים יותר מדי אמון (או כסף) בתוספי צמיחת שיער או בוויטמינים שמבטיחים לקדם את צמיחת השיער או להפסיק את נשירת השיער. חלקם אף מציעים כי תוספי ויטמינים יכולים להוביל לצמיחת שיער אם נשירת השיער היא תוצאה של תת תזונה.

אם אדם מאבד הרבה שיער ללא סיבה ידועה

עליו לפנות לרופא. חשוב לדבר עם רופא עור אם אתה מאבד יותר מ -100 עד 150 שערות ביום או אם אתה מבחין בבעיות אחרות כמו כתמים קירחים, פירים לשיער או גירוד או צריבה בקרקפת, אומרת אלינה ג'י ברידג'ס, רופאת עור ורופאת עור במכון. מרפאת מאיו. אלה עשויים להצביע על בעיה חמורה יותר עם נשירת שיער או מצב בסיסי בקרקפת (כגון פסוריאזיס) המצדיק טיפול מקצועי.

מנתח השתלת שיער או רופא עור יכול לומר לך אם השתלת שיער יכולה לעזור בשיקום השיער שלך. אם השיער בקרקפת דליל מדי או שאין לך מספיק שיער בריא, השתל.

טיפול למניעת החמרת נשירת שיער ולסיוע לנשים לצמוח מחדש את שיערן

תרופות הטיפול הנפוץ ביותר הוא FPHL, תרופה שיכולה לעזור להחזיר את צמיחת השיער ולמנוע הידרדרות. Propidren (Hairgenics Serum Growth Serum) מפסיק את נשירת השיער ומסייע בעיבוי זקיקים בתהליך הצאצאים, בעוד Lean Saw Palmetto מסייע בחסימת DHT.

עדיף להשתמש בקצף מינוקסידיל 5% Mens Rogaine כצעד ראשון בטיפול בנשירת שיער

ואז לעבור לשמפו, לניקוי ניוקסין ושמפו לניקוי יסודי יותר. לאחר שלושה חודשים זרוק מ"ל אחד בכל יום של ראש שיער יבש באזור הרצוי ותבחין בירידה בנשירת שיער ובצמיחת שיער מוגברת. אל תסתכל רחוק יותר מ- Rogaine עבור הטיפולים האמינים ביותר לנשירת שיער ללא מרשם עם תופעות לוואי מינימליות. אם אתה מודע לשיער הדק שלך ואינך מוכן לצלול לטיפול במרשם, עליך לשקול קונסילר לנשירת שיער. זהו מוצר שתוכלו למרוח ישירות על הקרקפת כדי לגרום לנשירת שיער ונשירת שיער להיות פחות מורגשת.

ניתן להחיל קונסילרים אבקתיים נגד נשירת שיער באזורים דקים בקרקפת

כדי להסתיר כתמים קירחים ולהעניק לשיערך מראה שיער מלא יותר. הסיבים בקונסילרים לנשירת שיער מורכבים מחלבון וקרטין, כך שהם יכולים "להיצמד" לשיער סביבך ולעזור ליצור אשליה של עובי.

נשירת שיער

היא לא משהו לדאגה, אבל זה יכול להיות מדאיג. זה יכול להיות מלחיץ ולהשפיע על ההערכה העצמית, אך ישנן אסטרטגיות וטיפולים רבים להתמודדות עם נשירת שיער אצל נשים. זה לא אומר שאתה צריך לחיות עם קווצות דקות יותר וטלאים קרחים טלאים.

על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה

זה נורמלי לאבד שיער בממוצע בין 50 ל 100 שערות ביום. הרופא שלך יכול לערוך בדיקה יסודית ולספק היסטוריה רפואית מפורטת כדי לעזור לך להתמודד עם שינויים בצמיחת השיער. נשירת שיער יכולה לקרות לכל אחד, מה שאומר שיש לך זמן לאתר את הסיבה ולגלות את אפשרויות הטיפול הטובות ביותר. אם השיער שלך דק, ודא שיש לך הרבה חלבון וחומצות שומן אומגה 3 כדי שגופך יוכל לפתח שיער חדש. קל יותר למנוע נשירת שיער מאשר לקדם צמיחה חדשה ותשיג תוצאות טובות יותר בסך הכל אם תהיה פרואקטיבי. לדברי לאונרד, השיער שלך יהפוך לדליל יותר רק כ- 50% ממנו נשר, כך שאולי תאחר מעט. עם זאת, לדברי נורמן רואו, PRP, מנתח פלסטי מוסמך שממוקם בניו יורק, זה יכול להוביל לעלייה של 25-35% בצמיחת השיער כשרואים כמה טיפולים.
למידע מורחב על דרכי טיפול בשיער דליל וטיפול בשיער דליל כדאי לבקר באתר dhihairtransplant.co.il

השיטה היעילה ביותר לתיקון נשירת שיער

היא שחזור שיער או השתלת שיער. להשתלת שיער ישנה טבעית יותר, ישנן שתי שיטות: שיטת הפלאג-סטריפ, שמשאירה צלקת קטנה בחלק האחורי של הקרקפת. החיסרון הגדול ביותר בניתוח לשיקום שיער הוא מחירו, כאשר ההליך עולה בין 6,000 ל -15,000 דולר, תלוי בשיטת הקציר ובגודל האזור המטופל.

לאנשים הסובלים מהפרעה זו יש דחף שלא ניתן לעמוד בפניו למרוט את שיערם מכל חלק בגוף למעט הקרקפת

כתוצאה מכך, מניע חרדה מושך בשיער וחולים מפתחים כתמים קירחים. בתנאים רגילים, שיער הקרקפת חי כשלוש שנים בשלב האנגן (צמיחה), ולאחריו הוא נכנס לשלב הטלוגן (מנוחה).

Alopecia areata מתרחשת כאשר מערכת החיסון אינה מתפקדת כראוי ומתחילה לתקוף את זקיקי השיער בגוף. הפרעות במערכת החיסונית עלולות להוביל לטלאים קרחים בכל גופו של האדם.

מינוקסידיל

שנמכר בשם רוגיין (rogaine), הוא תרופת נשירת שיער מקומית לטיפול בנשירת שיער. זה ממריץ את צמיחת השיער מכיוון שהמרכיב הפעיל שלו, מינוקסידילים, מגרה את פעילות הזקיק וייצור חלבונים. רופאים מזריקים סטרואידים לקרקפת לאחר כתם קירח כדי לעורר שוב את צמיחת השיער.

כמו הרבה טיפולי נשירת שיער בשוק, מינוקסידיל מאושר על ידי ה- FDA ונתמך מדעית. מחקרים הראו כי זה יכול לעזור להפסיק נשירת שיער ולשפר את עובי השיער הקיים אם משתמשים בו מספר חודשים. כתרופת מרשם, ישנם גברים שניסו זאת ללא הצלחה.

דילוג לתוכן