טיפול מזותרפיה לפנים

לפני כמה שבועות ציפורה קטנה סיפרה לי על התחדשות פנים מזותרפיה, אבל אפילו לא יכולתי להעמיד פנים שאני יודע מה זה. טיפול זה אינו יכול להתחרות בניתוחים פלסטיים עבור אותו מטופל, שכן מזותרפיה איננה הליך כירורגי, אלא שילוב של שני טיפולים שונים: מחט והזרקה. מחט המזותרפיה מכוונת לאותה הזריקה ולכן היא מכוונת לאזור ספציפי בעור המטופל, ולא לכל הפנים. זהו כלי מכוון היטב שנועד להעניק לעור המטופל אפקט משקם מוחלט.

ניתן להרחיב את היתרונות הראשוניים של הטיפול במזותרפיה על ידי טיפולים חוזרים בהתאם למצב העור. הפעלות של 1-2 חודשים מומלצות לאורך חיים ארוך יותר, האחרון תלוי בסוג העור ובטיפול הביתי של המטופל.

מזותרפיה (PS300 Prenna Jones) אורכת כ 45 דקות, החלק המזותרפי של הטיפול כ 10 – 15 דקות. הטיפול מתחיל בקרם קהה בפנים, שלא תרגישו במשך 30 דקות, ונמשך כ- 20-40 דקות ונמשך 3-5 ימים.

זמן הטיפול

הוא כשלושים דקות, וכדי לקבל תוצאות אופטימליות, בדרך כלל נדרשים 6-8 טיפולים. זה קצת לא נוח, אם כי ניתן להשתמש בקרם הרדמה אם העור מעט רגיש. ד"ר מריאם מציע גם קרם קהה על הפנים בכדי להקל על הכאבים, שעליו בהחלט אמליץ. לטיפולי הסרת שיער, אתה מאפשר לשיער רק לצמוח מיד לפני יום הטיפול (2 מ"מ זה מספיק). תלוי בבעיות ובמידת ההזדקנות של העור, תוכלו לחזור על הטיפול מדי יום למספר ימים.

כאשר מזריקים חומרים לעור במהלך מזותרפיה, זה עוזר לחות אותם מבפנים ולגרום לעור שלך להיראות צעיר יותר.

מזותרפיה יכולה לשמש כטיפול עצמאי או בשילוב עם טיפולים אחרים כגון טיפולי אנטי אייג'ינג או טיפוח עור

על ידי מריחת סרומים וחומרים פעילים שונים באזורים שונים בפנים, הפיתרון מותאם לסוג העור והצרכים שלך. טיפולים מזותרפיים באזורים מסוימים, כולל ירידה במשקל, נוטים יותר להיות יעילים אם הם מבוצעים בסדרה. למידע נוסף, קרא על הסוגים השונים של מזותרפיה ויתרונותיהם ותופעות הלוואי שלהם, כמו גם היתרונות והחסרונות של כל טיפול.

במאמר זה נבחן את התחדשות הפנים של מזותרפיה ומזותרפיה מזובוטוקס לטיפול בצלוליט

מאמר זה מתאר את ההליכים והפרוטוקולים המומלצים, את התוצאות הצפויות של טיפול ב- mes ואת הסיכונים והיתרונות עבור מטופלים המקבלים טיפולי mes בנוסף לטיפולי הטיפול האחרים בעור.

מזותרפיה

היא הליך ללא כאבים יחסית בו מורחים קרם הרדמה על האזור לפני ההזרקה, בניגוד לשאיבת שומן הגורמת לכאב במשך שבועות לאחר הריפוי. זריקות מזותרפיה יעילות מאוד בהפחתת מרבצי שומן מקומיים באזורי שק האוכפים. פשוט על ידי הסרת שומן מתחת לעור, הוא יכול לשמש כטיפול מילוי לטיפול באזורי גוף אחרים כגון עיניים, אף ופה. מתברר שזה בכלל לא בשבילי, אני פשוט מעדיף להימנע מחלופות טבעיות שיכולות לסייע בתיקון וריפוי נזקי עור. טיפלתי בשנים האחרונות בשילוב של מזוליפט ומזותרפיה מזובוטוקס לטיפול בבליטות סנטר כפולות.

אם אתם מחפשים טיפולים אלטרנטיביים

חשוב לקרוא את המדריך המפורט שלנו לטיפול היעיל ביותר בצלוליט, הכולל גם מידע על מספר טיפולים אחרים. זהו הראשון בסדרת פוסטים שיאפשרו לכם לקבל את מיטב טיפולי היופי והצערת העור בספא מנטס מדיקל בשיקגו.

טיפול זה נחשב לא פולשני מכיוון שזה לא אומר שאתה צריך לחתוך את העור כדי לבצע את הטיפול. יש בו פולשנות מינימלית וללא סיכון לסיבוכים, ולכן זו אופציה נהדרת לכל סוגי העור.

כמו כן יש לציין כי טיפולי מזותרפיה להצערת הפנים והצוואר אינם משתקים את השרירים כמו בוטוקס

שופמן מציע להציע מיקרו-טיפוח ללקוחות השוקלים בוטוקס או חומרי מילוי עור בכדי לקבל את העור בכושר טוב לפני כן, מה שיעזור לתמוך בהשפעות ההזרקה ולהראות להם עד כמה הפנים יכולים להיראות טוב יותר רק בגלל שיפור איכות העור. אם אתה ממשיך עם מזותרפיה על הפנים, חפש התייעצות ראשונית עם איש מקצוע לטיפול בעור בכדי לדון בסימני ההזדקנות או הטיפול. ניתן להשתמש ב Mes Therapy בשילוב עם מוצרי טיפוח אחרים לעור כגון קרם לחות, קרמים ותחליבים. מכיוון שטיפול פנים יכול להשפיע על הביטחון של האדם, חשוב שהרופאים יהיו שלמים לחלוטין – הם מכירים את הטיפולים והטיפולים השונים הקיימים בתחום זה. פרוטוקולי טיפול חדשים מפותחים על מנת לאפשר למרפאות אסתטיות להציע טיפולי פנים והליכי מתאר גוף טובים יותר ויותר המשלבים את השימוש בטכנולוגיה. השתמש בהזדמנות זו כדי לקבל הסכמה ולשמש נקודת מוצא ממנה לעקוב אחר התקדמות הטיפול במזותרפיה.

דילוג לתוכן