טיפול פנים לעור יבש

במאמר זה אנו בוחנים מדוע יש אנשים שיש להם עור יבש על פניהם ונדונים בטיפולים ותרופות ביתיות. ריכזנו רשימה של טיפולי עור יבשים מיוחדים שתוכלו להשתמש בהם בשגרת טיפוח העור היומיומית שלכם.

אגוזים אוהבים קרם לחות לעור יבש מכיוון שהם מכילים מרככים כמו סרמיד

התומכים במחסום העור ומסייעים לגמלוניות העור. חומצה סליצילית – קרם לחות רפואי לעור יבש יכול גם לסייע בשיקום מחסום הלחות על ידי ניקוי נקבוביות. בעלי עור פנים יבש יעריכו גם את התכונות האנטי דלקתיות של קרם לחות איכותי כמו הקרם היבש של לוריאל.

בינדר מסכים שמדובר בקרם לחות מעולה לפנים מכיוון שהוא נלחם בעור יבש בכך שהוא מסייע בהתחדשות ובלחות של עור פגום או רעוע

בעוד שמרקמי ג'ל לא נחשבים לעיתים קרובות יבשים – ידידותיים לעור – מכיוון שהם בדרך כלל מכוונים לעור שמן רגיל, לדברי ד"ר מייקל בינדר, רופא עור מוסמך ומייסד קו הקרם היבש של לוריאל, הקרם הוא למעשה מושלם לעור יבש: " זה עובד די מהר. אז איך מקרה פשוט של עור יבש אומר לך אם משהו עשוי לדרוש יותר תשומת לב?

אתה עלול להיתקל בגירוד או גירוי

או שאולי אתה שם לב שהאיפור שלך מתחיל ומתקלף אם כן, אני ממליץ לך לחפש הסבר רפואי למצב העור של הלקוח שלך. חלק מלקוחותיי התנהגו עם עור יבש מאוד או יבש מאוד, וחלקם פיתחו עור יבש במיוחד, למרות שיש להם לא ניסה לטפל בזה. תן לאיש מקצוע שמכיר את ההיסטוריה ואפשרויות הטיפול לייעץ לך.

בנוסף, עור פנים יבש הוא לעתים קרובות תוצאה של שילוב של גורמים כמו תזונה לקויה, חוסר פעילות גופנית ו לחות לקויה. סוגי עור יבשים זקוקים ליותר תשומת לב במחלקת הלחות כדי למנוע פתיתים ועור צפוף עד כאב.

אם יש לך עור יבש

אתה צריך להגיע לניקוי לחות והזנה שיכול לחדש את הלחות בעור שלך. Poblete – Lopez אומר כי התרופה הטבעית הטובה ביותר לעור יבש אינה עור רגיש לאקנה. אם אתה רוצה לחות, הימנע ממוצרים המכילים אלכוהול, מכיוון שהוא רק יייבש את העור ויגרום לגירוי. אם העור שלך יבש במיוחד, עליך למרוח שמן כגון שמן תינוקות בעוד העור שלך עדיין לח. כמובן, שים לב לאיך העור שלך מגיב על ידי להבין באיזו תדירות אתה צריך לקלף את העור היבש שלך. לעור יבש אין עודף שמן, ולכן הוא יכול להיות מגורה על ידי קרצוף, אך הוא אינו זקוק לו. אם עור יבש הוא בעיה חוזרת, שוחח עם רופא העור לפני שתתחיל בשגרה חדשה. לא משנה כמה סרומים וקרמים אתה מורח, עור יבש יישאר יבש לאורך זמן. הפתגם הישן שעליך לחות בעצמך נכון בהחלט לעור יבש, אך עליך למרוח קרם לחות טוב בכדי להרחיק אותו. אם יש לך עור יבש, חפש קרמי לחות שיכולים לתת לעור שלך לחות, חומרים מזינים ונוחות לאחר היישום. קרם לחות לעור המייבש מחדש את השכבה העליונה של תאי העור הוא הצעד הראשון במאבק נגד עור יבש. מציאת קרם לחות עמיד לעור יבש יכולה לספוג לחות נחוצה ולעזור בתיקון מחסום העור. ג'לי המרפא קושר לחות על ידי פעולה ספציפית על אזורי הגוף הפגיעים ביותר לאובדן לחות, כמו הנקבוביות.

זה מושלם עבור קרם לחות לעור יבש המכיל קרם לחות חזקים הסופגים פי מים כמותם

אבקת במבוק טבעית מסירה כתמים יבשים עם מימוזה שיאה, והתמציות מפנקות את עורכם למצב של רכות קבועה. Clarins Body Scrub לעור חלק הוא השפשוף הטוב ביותר לאנשים עם עור יבש, אך לעור גולמי או יבש מאוד, השאירו את האקסוליטור בחוץ והוסיפו אותו עם מטלית כביסה לחה כדי לשמור על הפנים רעננות.

אי אפשר לשכוח למרוח קרם פנים או קרם על עור יבש או מתקלף

אך אם אינך בטוחה כיצד להיפטר ממנו מבלי לשים אותו על קרמים ותחליבי פנים עשירים – לחותיים, זה הוא שטיפת הפנים הטובה ביותר לעור יבש. יש אנשים עם עור יבש ורגיש באופן טבעי, כי קרם לחות המיועדים במיוחד לעור יבש עלול להיות כבד ולהחמיר נקבוביות סתומות. לכן, בחרו בג'ל קליל לעומת קרם כבד, מכיוון שג'לים בהירים עובדים הכי טוב על עור שמן ולהיפך.

אם יש לך עור יבש

ייתכן שאתה תוהה באיזו תדירות אתה צריך לשטוף את העור ובאיזה קרם לחות עליך להשתמש, כיצד לקבל עור חלק או מדוע הפנים שלך יבשים כל כך. לפני שתתחיל לטפל בעור יבש, חשוב להבין מהו סוג עור יבש, מה גורם לו בפנים ובחלקים אחרים של הגוף ואיך הוא עובד. לדוגמא, אם אתה עושה פיפי כל שבועיים – אם אתה שוטף את הפנים כדי להיפטר מהם יבשים – אתה צריך להיות יותר ידידותי איתו.

דילוג לתוכן