יד אליהו דירות למכירה

אם אתה רוצה לקנות נכס בישראל למגורים או ליהנות ממנו בחופשה, יש לך מושג טוב על האזור שאתה מעוניין בו. יד אליהו הופך במהירות למקום פופולרי בקרב זוגות צעירים ומשפחות, והאזור המתפתח במזרח תל. אביב מושלמת גם למשקיעים וגם לקונים. אם אתה משקיע מחוץ לישראל, עליך להרחיב את החיפוש ולשקול אזורים אחרים במדינה.

לעוד פרטים בנושא של יד אליהו דירות למכירה ניתן לגשת לאתר israhouse.co.il

באזור המרכז, קחו בחשבון את העיירות שמסביב כמו בת ים, המציעה נופים נהדרים של תל אביב – הגובלת לראשון לציון והים התיכון – ואת עיר החוף חיפה.

יפו

היא אזור בדרום תל אביב שמשך אליו מספר רב של משקיעים בשנים האחרונות. ישנן מספר שכונות בתל אביב שחוות תנופת פיתוח והן עשויות לראות תשואות גבוהות. זה נותן לך אפשרות להשקיע בנדל"ן בעיר בה המחירים עולים. בעוד שאנשים באחת השכונות הטרנדיות ביותר בתל אביב ימשיכו לשלם את יוקר המחיה, אך אחזקה בנכסים באזורים אלה למשך כמה שנים עשויה להיות תשואה גבוהה.

ביד אליהו, למשל, רוב בעלי הבתים הם זקנים – תושבים שגרים בשכונה עשרות שנים. כמעט ולא נגע בפיתוח המודרני, רובע זה נותר מוסתר בקסם ההופך אותו לאזור השקעות מבטיח.

השקעות בדיור ישן בשכונת יד אליהו הן אחד ההיבטים האטרקטיביים ביותר

שכן הם עשויים להתפתח מחדש כחלק מתוכנית התחדשות עירונית שתשפר משמעותית את איכות חייהם של התושבים המבוגרים ומשפחותיהם. . מבנים מגורים חדשים מפותחים כדי להציג את הדירות שזוגות צעירים קנו ורוצים להישאר בתל אביב. בנוסף לפרויקט הפיתוח מחדש, שייתן יותר מקום ליחידות הקיימות וייצור אווירה מודרנית ותוססת שתמשוך תושבים חדשים ותעלה את ערכי הנכסים, ההשקעה בדירות ישנות יותר באזור תשתלם.

תוכנית המתאר של העיר

היא להפוך את בניין המגורים הישן ביד אליהו במרכז השכונה למרכז למסחר ובידור. דיירי המגדל ייהנו מארכיטקטורת העילית המתקדמת שלו, המציעה מתקנים איכותיים כמו חדר כושר, מרכז כושר ובריכת גג. שירותים זמינים גם למי שלא חדש בפרויקט, כמו בניין דו קומתי ברובע העסקים המרכזי בתל אביב. פרויקט זה יספק שילוב של שטחי מגורים, מסחר ומשרדים ויכלול שטח פתוח עם מסעדות ומסעדות למסעדות וחנויות. חשוב לבדוק את החברה המספקת לך את המידע הדרוש להערכת שווי הדירות ולפרסום אנשים. החברה המציעה שיווק של נכס זה מבטיחה כי תהליך המכירה מתבצע באופן מקצועי, כולל תמיכה צמודה של לקוחות בתום כל מכירה. חברה זו, חברה רצינית ומקצועית, תדע כיצד למקסם את המכירות באמצעות השיטות השונות שפתחה במהלך השנים. כדאי לעיין בניסיונן של חברות אחרות בשיווק נכסים דומים, כמו נדל"ן.

ישראל היא מדינה קטנה, אך תל אביב נבנתה מחדש ופיתחה עם השנים והציעה שפע של אפשרויות השקעה. מספר דירות איכותיות מוצעות למכירה באזור יד אליהו ובאזורים אחרים בעיר.

השאלה

היא היכן האזור הטוב ביותר להשקיע אם ברצונך לרכוש נדל"ן בישראל? הפיתוח מתרחש בכל מקום ומכיוון שתל אביב היא אחד האזורים החמים ביותר להשקיע לאורך השנים, תרצה לדעת היכן היא נמצאת. כשאתה מחפש נכס, השאלה תמיד תהיה: איפה האזורים הטובים להשקיע?

מישהו עם תקציב של 4 מיליון שקל עשוי לשקול לקנות כמה דירות בפריפריה

כדי לקבל תשואה טובה יותר מאשר להשקיע בדירה בחלק מרכזי בישראל. שקול את הדוגמה הבאה: אם היית משקיע 4 מיליון שקל בדירה ליד תל אביב בשנה שעברה, היית מרוויח 200 אלף שקל ומכור אותה ברווח של 5%. אם שילמתם 400 דירהם בחודש עבור הדירה בטבריה, הייתם מקבלים תשואה טובה בהרבה של 6 אחוזים על ההשכרה. הרווח מהמכירה יכול היה להיות עד 20 אלף שקל או עד 1.5 טרויאל.

לא כולל מחירי מכירה של דירות

מספר העסקאות בשוק הפתוח היה עלייה מתונה של 2% בהשוואה לדצמבר אשתקד. גידול זה הונע ברובו מגידול דומה במכירות מגורים חדשות באזורים אלה, כאשר המגזר הגאוגרפי היה אזור המפתח שירד. מספר יחידות המגורים השתפר ב -8% ל -3,900 לעומת התקופה המקבילה בשנת 2018. בירושלים המחירים עלו ב -56% בשש השנים האחרונות, אחריה תל אביב ב -84% וירושלים ב -72%.

דילוג לתוכן