יישור שיניים מהיר לפני החתונה

אף אחד לא רוצה שיישרו את שיניהם כאשר הצילום מתרחש לפני החתונה, ולכן רוב הנשים מתחילות להלבין את שיניהן. עם כל מה שקשור לתכנון חתונות, יש לקחת בחשבון הרבה דברים בחודשים שקדמו לחתונה, כך שצריך להיות בראש סדר העדיפויות לקבל את השיניים. אם יש לך זמן להתנהג לפני החתונה שלך, ניקוי וליטוש השיניים יכול גם לעשות פלאים לחיוך ובריאות השיניים שלך. זכרו ליישר שיניים בעשרות השנים הבאות, כי אם הכל יתכנן בחתונה, תחשבו על זה כאשר הצילומים שלכם יגיעו לפני החתונה.

תלוי מה תרצו לעשות עם השיניים

חשוב להתחיל את התהליך מוקדם ולא לטרוף רגע לפני החתונה. המוח שלך עסוק בארגון כל השאר, אז אתה צריך למצוא אפשרות יישור ציוד מייגעת – חופשית ודיסקרטית כדי שתוכל להתמקד בדברים חשובים עוד יותר. זה חשוב במיוחד אם אתם מצפים להאיר את חיוך החתונה שלכם עם <a href='https://www.my-smile.co.il/teeth-straightening/'>יישור שיניים מהיר לפני החתונה.

כאמור קודם

רשימת החתונות שלך כבר ארוכה להפליא, והוספת משהו כמו צחצוח שיניים יכולה להיות מרתיעה למדי, במיוחד כשמחירים גבוהים קשורים לביקורים בבית חולים. Invisalign היא אפשרות טובה יותר אם אתה מאריך את הטיפול מעבר לחתונה שכן אינך יכול לראות את הטאבלט בתמונות. זזו בצורה שתוכלו להאיץ את הטיפול, אך היו מודעים למחיר הגבוה הכרוך בביקור במרפאה.

תלוי במצב השיניים בתחילת הטיפול

החיוך שלך יכול ליישר אותן תוך זמן קצר. Invisalign מיישר שיניים מהר יותר ממתיקים מהירים, שלרוב לוקחים יותר זמן. כמה זמן לוקח ליישר שיניים ללא פלטות מתכת בדרך כלל ארוך יותר מאשר בפלטות מתכת. אם מיישרים שיניים מסיבות חזותיות בלבד, במקום לפתור בעיה, אורתודונטיה אוסטרליה מציינת כי סד מהיר שמטרתו "ליישר את שש השיניים הקדמיות" יכול להימשך עד שישה חודשים עד שנה.

הדבר הנהדר בלבישת מערך ברור הוא שהוא לא נראה בחתונה, אז אתה יכול פשוט להוריד אותו כשהוא הכי מתאים לך. התוצאות הראשונות של יישור שיניים יופיעו ביום החתונה, כאשר התוצאות הראשונות של יישור שיניים יופיעו בתמונה למטה.

אם יש צורך לבצע שיפורים בלוח הפורניר

אנו ממליצים להכין אותו ולמלט אותו חודש או יותר לפני מועד החתונה, מכיוון שיש לשלוח אותו חזרה למעבדת שיניים לצורך חידוד לפני שניתן יהיה לבצע אותו. מלט. לא ניתן למרוח חזיתות על השיניים עד שהן מגיעות תוך 2-4 שבועות, ולכן מומלץ להתחיל בתהליך הכנף פחות מחודשיים לפני החתונה.

אם החתונה שלך נמצאת במרחק של פחות מחצי שנה

אתה יכול להתנהג על ידי יישור שיניים בזמן החתונה. באמצעות יישור שיניים מהיר לפני החתונה נוכל ליישר את השיניים באמצעות ישר שיניים ישירות ™ ודע את התקופות האישיות שצפויות להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורך, עבור משפחתך ובריאותך.

האם אתה מעוניין ליישר את השיניים באמצעות Invisalign ולא בטוח אם זה יכול לפתור את השיניים העקומות או העקומות שלך? המערך הברור מספק דרך נוחה ליישור שיניים והוא זמין במגוון רחב של צבעים. היכנסו לאתר my-smile ובחרו בטיפול זה ליישור שיניים מהיר.

זו אחת השיטות המהירות ביותר ליישר שיניים עקומות ועלולה להוביל לחיוך יפה ולא משנה כמה זמן הטיפול לוקח

שוב, לפני שאתה שוקל טיפול שיניים, עליך לפנות לחוות דעת מקצועית אצל אורתודנט. יש גם דרך משתלמת מאוד ליישור שיניים, המציעה מגוון רחב של אפשרויות לפיתרון הטוב ביותר האפשרי לשיניים העקומות או הישרות שלך. תכננו התייעצות קוסמטית עם רופא השיניים או רופאי השיניים המסונפים כדי לגלות איזה פורניר מתאים לכם לשיפור החיוך שלכם לפני יום החתונה.

ההערכה וההתרשמות שלך מובטחות, ואם רופא השיניים שלך מסכים, אתה יכול להיות בטוח ששיטת הצבעת השיניים מתאימה לך.

אולי אתה יכול פשוט לקבוע פגישה עם מומחה להיגיינה כמה שבועות לפני יום החתונה שלך אם אתה רוצה להלבין את השיניים

גם אם הטיפול עדיין לא יושלם עד יום החתונה, עדיין יש לך שיניים ישרות בבירור ואתה יכול להתחתן בביטחון ולהצטלם. חיוך פשוט יותר לפני החתונה אפשרי עם יישור שיניים מהיר לפני החתונה, גם אם בקרוב יגיע היום הגדול.

יש לקחת בחשבון הרבה דברים כשאתה מתחיל בטיפול ליישור שיניים והצוות הידידותי שלך יעץ לך באיזה טיפול הכי מתאים לך. לפני שתחליט על תוכנית טיפול לשיניים המיושרות, אנו ממליצים לקבוע פגישה עם אורתודונט.

 

דילוג לתוכן