כל מה שצריך לדעת לפני שעושים הקפאת שומן

אם אתה שוקל להשתמש בקריוליפוליזה לא פולשנית (המכונה גם פיסול מגניב, הקפאת מים או הקפאת שומן) בסינגפור בכדי להסיר שומן בגוף, עליך לדעת שהקפאת שומנים היא שיטה יעילה הנתמכת במחקרים ובמחקרי מקרה, אך היא אינה מכוונת את כל אזורי הגוף. להלן 10 דברים שכולם לא יודעים היטב על התהליך הייחודי הזה של הקפאת שומן, והנה כמה מהם שאולי לא ידעתם. אנו אומרים לך אילו חלקי גוף מטפלים בצורה הטובה ביותר בשומן – הקפאת מה ומקסימום הטיפול. שוחח עם הרופא שלך על התוצאות האפשריות לפני שתסיר שומן. בשנת 2010, למעלה מ- 80% מהחולים המבקשים איבוד שומן לא פולשני עברו טיפולי CoolSculpting.

לאחר התייעצות ראשונה בחינם, מומחי הגוף שלנו יכולים לייעץ לך האם וכיצד הקפאת שומן מתאימה לך.

הליך הקפאת השומן של CoolSculpting אינו ניתוחי לחלוטין ובדרך כלל תוכלו לחזור לעבודה ולפעילות רגילה באופן מיידי

התהליך מבוצע על ידי הרופא של פיסול ההקפאה של השומן, כך שתוכלו לשבת ולהירגע כמה זמן שתרצו במהלך ההליך. תוכלו לחדש את השגרה הרגילה שלכם זמן קצר לאחר הפגישה ובדרך כלל תוכלו לחזור לפעילות רגילה באופן מיידי. הליכות מגניבות של דוגמנות Sc והקפאת שומן היו ואינן כירורגיות לחלוטין. דבר טוב נוסף בהליכי הקפאת שומן הוא שהם אינם דורשים זמן התאוששות, ובדרך כלל אנו יכולים להחזיר אותך לעבודה או לפעילות הרגילה שלך תוך 2-3 ימים מההליך או בהקדם האפשרי לאחר כל פגישה.
לעוד פרטים בנושא של כל מה שצריך לדעת לפני שעושים הקפאת שומן ומחירי הקפאת שומן ניתן לבדוק כאן: fatoff.co.il

הדבר החשוב ביותר שיש לציין

הוא שהטיפול בהקפאת שומנים לא נועד לעזור לך לרדת במשקל. זה עובד רק אם משלימים אותו עם תזונה נכונה ופעילות גופנית ופעילות גופנית נכונה בבית, אך התוצאות יהיו טובות עוד יותר אם תשלב אותה עם תזונה נכונה ותרגילים בבית. ניתן להשוות את המדע שמאחורי הקפאת שומן למדע שמוודא שאתה מקבל את מה שאתה משלם עבורו משום שאתה משקיע את כספך בבריאות וברווחה – הוא שאתה חי מגופך, לא מהתערבות רפואית או ניתוח.

למד מניסיונם של אחרים לקבוע אם שומן – הקפאה – אכן עובד בשבילך. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד כיצד הקפאת השומן שלך יכולה לעזור לשנות את כל גופך.

זו טכניקה לא פולשנית המספקת קווי מתאר חלקים על ידי הקפאת תאי שומן כמו בעיסוי או עיסוי, אך ללא צורך בניתוח פולשני.

תהליך הקירור מהיר ולרוב ללא כאבים

כאשר מטופלים חווים אי נוחות קלה בלבד תוך כדי תהליך הקפאת השומן. הקפאת שומן היא הליך ללא כאבים ויש לה יתרונות על פני טיפולים פולשניים כמו שאיבת שומן. מכיוון שתאי השומן רגישים יותר לטמפרטורה מתאי העור ומכיוון שהם רגישים יותר לטמפרטורת תא העור, העור שמסביב נותר שלם ואינך צריך לדאוג לפגוע באזורים אחרים בעור. הטמפרטורה הקרה רק מבטלת את תא השומן ולמרות שאפופטוזיס משפיע די חזק על תאי השומן, זה לא ממש מרגיש כאילו קורה משהו לגוף.

מי שהיה לו אי פעם יבלת קפואה בטח כבר יודע איך ההקפאה עובדת בגוף. זה אותו רעיון, אלא שהוא מקפיא את השומן מבלי לפגוע בעור או ברקמות אחרות. על ידי הקפאת תאי השומן שלך, תוכל לעצב מחדש את מראה גופך מבלי להיפטר מהם לחלוטין.

למרבה הצער, אין שום דרך לדעת כיצד גופך יגיב להקפאת שומן לפני שתעשה זאת. לפני שאנחנו נפנה אתכם עם המדריך האולטימטיבי שלנו להקפאת שומן, עליכם לדעת כמה דברים על הקפאת תאי השומן.

הקפאת שומן הינה שיטת הייטק חדשה, שאושרה על ידי ה- FDA, המסייעת בהקפאת שומן מהגוף.

תאי השומן הממוקדים נהרסים

כך שהתאים כבר לא בולטים ויכולים להתרוקן כמו צימוקים. בתהליך ההקפאה תאי השומן מתים ומוסרים לצמיתות מהגוף בשבוע שלאחר מכן. היופי בתאי שומן קפואים הוא שברגע שהם מתים ועוזבים את הגוף, הם לא חוזרים. זה עובד על ידי הקפאת תאי שומן, ההורגים את החלק בגופנו שצריך לטפל בנו.

אם יש לך בעיית שומן שאתה פשוט לא יכול להיפטר ממנה, הקפאת שומן אולי לא מתאימה לך. ישנם אנשים שיש להם מחלה שאסור להם לנסות בבית, כמו סוכרת או מחלות לב.

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של הקפאת שומן הן מינימליות בהחלט

ברוב המקרים לא מזיקות לחלוטין, בהשוואה לשאיבת שומן כירורגית. טיפולים בהקפאת שומן נושאים את הסיכונים שלהם, אם כי הם מעטים ובוודאי לא חמורים כמו ההליך הכירורגי.

טיפול כזה בהקפאת שומן המוצע בסינגפור הוא Cooltech Fat Freeze, המספק תוצאות, מסלק תאי שומן עם זמן השבתה מינימלי וללא כאבים. הוא מסוגל להרוג עד 30% מתאי השומן שלך במהלך הטיפול, עם תוצאות החל מ 6 שבועות.

דילוג לתוכן