כמה משלמים לייעוץ משכנתאות

כשמגיע הזמן לממן מחדש משכנתא לבית, לבעלי בתים יש שתי אפשרויות: להתייעץ עם הבנק שעוקב אחר המשכנתא שלהם, או לבקש עזרה מתווך משכנתא. על פי דוח שפורסם לאחרונה על ידי בנק הפדרל ריזרב בשיקגו, מימון מחדש של משכנתא בריבית קבועה הוא בדרך כלל רעיון טוב, במיוחד כשמדובר במשכנתאות בריבית משתנה.

מתווך משכנתאות

הוא אפשרות טובה אם אתה קונה הלוואת דירה, אך עליך תמיד להשוות את שיעורי ושירותיהם עם הבנק המקומי או איגוד האשראי שלך רק כדי להיות בטוח. מתווכי משכנתא עצמאיים רבים שולחים בקשות להלוואות למבטח המלווה ואין להם מבטחים או תקשורת ישירה איתך.

לפני שאתה פונה בסופו של דבר למתווך משכנתא

כדאי לבדוק את דמי ההלוואה הקשורים להלוואה. לאחר בדיקת דירוג האשראי, שוחח עם מתווכי המשכנתאות והמלווים שלך אודות העמלות שתוכל לקצץ או לבטל כדי לראות אם עדיין יש לך מרחב תמרון. חישוב עלויות המשכנתא הסבירות שלך ויש לך מושג טוב מה ברוקר משכנתא מסוים עשוי לקחת ממך הוא הצעד הראשון להחליט אם ללכת איתו או לא.
לעוד פרטים על ייעוץ משכנתאות וכמה משלמים לייעוץ משכנתאות יש לגשת לאתר contact.org.il

אם אין לך זמן או סבלנות להגיש בקשה למשכנתא ואתה רוצה מישהו מעבר לפינה שיידע לנהל משא ומתן על תעריף עבורך

דבר עם מתווך המשכנתא שלך שיוכל להציע לך את הכרטיס בשיעור נמוך יותר . אם יש לך זמן לחפש משכנתא, בהתחשב בשיעורים השונים באותה תקופה, ואתה צריך לוודא שהבקשה שלך מסתובבת במהירות, מתווכי משכנתאות יכולים להיות בחירה נבונה. אני מקווה שבעזרת מתווך משכנתא תוכלו למצוא מלווה שיכול להציע לכם את דמי ההלוואה, שיעורי הריבית והיבטים אחרים של המשכנתא שלכם שלא הייתם עושים אם הייתם מטפלים בעצמכם בשיעורי המשכנתא. ודא שאתה מבצע בדיקת נאותות לפני שתחליט אם מתווך משכנתא הוא הצעד הטוב ביותר לרכישת הבית הקרובה שלך.

זה חכם לראיין לפחות שלושה אנשים

כדי לברר אילו שירותים הם מציעים, כמה ניסיון יש להם וכיצד הם יכולים לעזור לפשט את התהליך. לפני שתעשה זאת, עליך לדעת מה באמת מתווך משכנתא יכול לעשות ומה ישלם הן למלווה והן ללווה. למצוא את מתווך המשכנתא הנכון הוא כמו לבחור את המלווה המשכנתא הטוב ביותר – אתה יכול לבחור את הדרך בה ברצונך להחזיר, אך כיצד משלם המלווה?

עם זאת

אם משלמים לך רק כאשר אתה חותם על המשכנתא, היזהר – יתכן שלא תקבל את העסקה הטובה ביותר. כאשר אתה עובד עם מתווך משכנתא, אחת הסיבות העיקריות לכך שמתווכים במשכנתאות משלמים עמלות גבוהות היא משום שהם בוחרים במלווה משכנתא מסוים מכיוון שהמלווה משלם להם עמלה. אם המתווך משלם עמלה גבוהה יותר, הוא עשוי להעדיף את המלווה על פניכם ואולי לא תהיו מעוניינים למצוא עסקה טובה. מצד שני, אם המתווך שלך עובד איתך מסיבה זו או אחרת, הם עשויים גם להעדיף מלווה.

אם ברצונך לשלם את המשכנתא מוקדם

עליך לוודא שאתה מקטין את תקופת הריבית על ההלוואה. אם לעולם לא תאבד את עבודתך ותשמור על המקביל לתשלום המשכנתא החודשי למשך שנה, תוכל לשלם את המשכנתא מהר יותר. על ידי הורדת גודל ההלוואה וכמה זמן אתה משלם את המשכנתא ומחזיר אותה מהר יותר, ייתכן שתוכל להחזיר אותה במהירות.

במקום ללכת למלווה שמשלם לך ריבית

מתווך משכנתאות יעשה עבודת הרגליים עבורך ויעשה את כל עבודת הרגליים. בעוד שמפקדי אשראי בנקאי מוגבלים למשכנתאות הניתנות על ידי הבנק, למתווכים במשכנתאות יש גישה לסוגי הלוואות אחרים שאינם מוכרים להם. הלווה אולי לא יודע שהמשכנתא היא הלחם היומי של המתווך, אבל הם יכולים גם לנהל סוגים אחרים של הלוואות.

כשאתה הולך עם מתווך משכנתא, אתה אמור להיות מגוון של אפשרויות הלוואה ממלווים שונים. אתה יכול ללכת למתווכים למשכנתאות שעובדים עם מספר מלווים כדי לעזור לך לזהות לווים.

מצד שני, מתווכי משכנתאות מקבלים לעיתים עמלה ממלווים כדי להכניס אותך לעסקה. תלוי במוצר שתבחר ובערך המשכנתא שלך, מתווך משכנתא עשוי לגבות ממך עבור שירותיהם.

אם אתה רוצה שהם יבדקו את כל אפשרויות המלווים שלך ויעשו עבורך הרבה עבודה

אולי כדאי לעזור לך אם אתה רוצה את הריבית הטובה ביותר ואת כמות העבודה הנמוכה ביותר. —- – מציאת המתווך המתאים למשכנתא חשובה עבור קונים רבים המעוניינים לקנות בית מבלי לעבוד ישירות מול בנק או מלווה. עבודה מול מתווכי משכנתא היא אופציה נהדרת עבור כל מי שרוצה להסיר עבודת רגליים וכאבי ראש מתהליך המשכנתא. חשוב שתבצע את המחקר שלך לפני שתבחר מתווך איתו תעבוד ישירות ממלווה משכנתא, אך חשוב לעשות זאת לפני שתתחיל לעבוד איתם.

דילוג לתוכן