לפני אחרי טיפולי שיניים

כאשר בוחנים טיפול שיניים המשפיע על המראה הכללי, לרוב רוצים לדעת כיצד הטיפול עובד עבור עצמכם ואחרים. בזמן שאנו דנים בדרכים קוסמטיות לשינוי החיוך שלך, יש לענות על שאלה אחת: מה אתה רוצה חיוך אחר שקצת שונה מזה שאתה רגיל אליו אך לא שונה מדי?

כאשר אתה עובר בדיקת שיניים, רופא השיניים שלך ישאל אותך תחילה שאלות על בריאותך הכללית והתרופות שלך. כאשר אתה נפגש עם מנתח הפה, רופא השיניים או רופא השיניים שלך, ודא שיש לך רשימת שאלות שאתה רוצה לשאול.

אם עברת ניתוח לאחרונה

נדרשת לניקוי שיניים או ניתוח (השתלה) להחלפת שן או תעלת שורש חסרה או יישור שן, אנא פנה לרופא השיניים, מנתח הפה או רופא השיניים לקבלת מידע נוסף. לבסוף, עליך תמיד להציג את ההיסטוריה הרפואית המלאה שלך בפני רופא השיניים או הרופא שלך ולדון האם טיפול מונע באנטיביוטיקה מתאים לך. אם יש לך שאלות או ברצונך לדעת יותר אם אתה יכול להפיק תועלת מנטילת אנטיביוטיקה לפני או אחרי הליך שיניים, אל תהסס לפנות לרופא שיניים. תכנן ייעוץ ולמד עוד על היתרונות של אנטיביוטיקה לבריאות הכללית שלך, לצרכים הספציפיים שלך ולשאלות דחופות.
למידע נוסף על לפני אחרי טיפולי שיניים ולפני ואחרי טיפולי שיניים ניתן להעיף מבט ב- beyondsmile.co.il

שאל את רופא השיניים או טכנאי השיניים המעורבים בטיפול שלך על ידי רופא השיניים שלך לגבי השימוש באנטיביוטיקה במהלך מרבית ההליכים

כולל כל שיקום במעבדת רופא השיניים. שים לב, עם זאת, אם אתה מנקה את השיניים באופן קבוע, השיננית שלך תתבקש לצחצח שיניים ביסודיות. אם עדיין יש לך שיניים שזקוקות להחלפה, רופא השיניים יכול להסיר אותן לפני ביצוע עבודות שיניים כלשהן. אם הוא מוצא שמבנה העצם של נשיכת החסימה שלך, תמיכה במבני עצם או סתימת הנשיכה דורש הערכה נוספת לפני הטיפול הקוסמטי, התייעץ עם רופא השיניים שלך. אם חסרה שן, אורתודנט עשוי להציע להחליף אותה בשתל דנטלי, כך שניתן יהיה לשלב את השן החדשה בתכנית היישור והתאמת העיניים שלך.

על עוזר השיניים להבטיח למטופל שהוא יעמוד לצדו של המטופל עד לסיום הטיפול בשיניים על מנת לענות על צרכיו. כפי שאמרתי, זה כולל את המהירות שבה הטיפול עונה על צרכיך והזמן שבין הטיפול לסוף הטיפול.

כאשר אתה מבקר בפרקטיקה של רפואת שיניים קוסמטית

יש לך אפשרות לבחור בין אחד או יותר מההליכים הדנטליים. בין אם אתם מיישרים שיניים מלאות יתר על המידה, ממלאים פערים, משפרים את מראה קו החיוך שלכם או מחליפים שן חסרה, מדהים כמה אפשר לעשות בזמן קצר עם צוות השיניים והטכנולוגיה הנכונים. בדוק למטה מה אתה יכול להשיג עם מהפך חיוך. בדקת בתמונות לפני ואחרי של טיפולי שיניים קוסמטיים, כולל כתרים, גשרים, שתלים ושיניים תותבות.

חלק מההליכים הדנטליים כגון סתימות ועקירות עשויים שלא לדרוש פגישת מעקב

אך טיפולים אחרים כגון סוגריים ושתלים עשויים לדרוש ביקורים מרובים לאורך זמן רב יותר. לדוגמא, רופא שיניים כללי יכול לבצע טיפול שורש המוצע על ידי רופא אנדודונט, או ניתוח חניכיים שניתן לבצע על ידי רופא חניכיים. הטיפול כולל לעיתים הליך מיוחד המבוצע על ידי רופאי שיניים לילדים המכונים פדונטיסטים בילדים שסבלו מטראומה דרך הפה.

לאחר קשירת השיניים

אתה עדיין צריך לשמור על השיניים עם היגיינת פה טובה בבית. שוחח עם רופא השיניים שלך ודון בתכנית הטיפול שלך, המתארת את שלבי הטיפול השונים כגון טיפול בשורש, ניתוח חניכיים, סוגריים ושתלים. זכור כי ביקורים קבועים אצל רופא השיניים יסייעו לך לשמור על בריאות הפה, למנוע זיהומי שיניים וחניכיים ולהפחית את הסיכון לעששת, עששת, דלקת חניכיים ובעיות שיניים אחרות. האופן שבו אתה מטפל בשיניים לפני, במהלך ואחרי פגישת השיניים הבאה שלך קובע את אורך חיי הטיפול. היגיינת פה נכונה ומבנה עצם תומך כמו גם טיפול שיניים הולם משפיעים על תוחלת החיים של טיפולי שיניים.

כיצד רופא השיניים שלך מבצע טיפולי שיניים תלוי בסוג השתל שאתה זקוק לו

בגילך, האם יש צורך להשתיל או לא, האם יש לך תגובה אלרגית או לא וגורמים אחרים. ת. הניקיון והשתלים אינם קשים ורופא השיניים ייתן לך הוראות כיצד נראה פיך מיד לאחר הטיפול. אם רופאי השיניים יהיו משוכנעים שהטיפולים מתנהלים כשורה, הטיפול השוטף יהיה דומה לזה של חולה עם שיניים טבעיות.

אחת השאלות הנפוצות ביותר כשאנשים מבקשים קשירת שיניים לפני ואחרי תמונות

היא האם השיניים סדוקות או לא. מסיבה זו, אנשים רבים בוחרים בציפוי כיוון שחיי הקשר באמייל אינם ארוכים כמעט כמו אלה של האמייל. זה יכול להימשך שני עשורים ומעלה, אך הצמדת שיניים כדי לתקן את אותה בעיה יכולה לקחת רק חמש עד עשר שנים.

דילוג לתוכן