מחירון מעודכן ל- 2021 עבור פיגמנטציה בפנים

אם אתה מתמודד עם כתמים כהים על העור שלך זמן מה, ייתכן שאתה תוהה מהו קרם הלבנת העור הטוב ביותר למלזמה. כשמדובר בקרמי הבהרת עור טובים למלזמה, חשוב לזכור שכל אחד עם מלזמה מגיב אחרת לטיפול.

כמו כן

סביר להניח שהמטופלים ידאגו להגן על עורם מפני השמש לפני הטיפול ולאחריו על מנת להגיע לתוצאות מיטביות ולמנוע פיגמנטציה לא אחידה. קרם הגנה עם SPF 30 מדי יום היא השיטה הטובה ביותר למנוע השפעות מזיקות של כוויות שמש, קרם הגנה וכימיקלים מזיקים אחרים על העור. יש ליטול טיפולים להפחתת פיגמנטים לפחות שבועיים לפני דהייתם בפועל. אם אתם סובלים מכתמים כהים בחלק האחורי של הראש, מתחת לעיניים או מתחת לאף, יתכן שלא תהיו מעוניינים בפילינג כימי.

על המטופלים להימנע גם ממוצרי טיפוח עור המכילים רמות גבוהות של כימיקלים כגון בנזואיל פרוקסיד

חומצה גליקולית וגליצרול. כשאתה משלים את שגרת טיפוח העור שלך, אתה לא צריך להשתמש במוצרי SkINCare שאינם עוקצים, מכיוון שהם יכולים לגרות עוד יותר את מצבך.
לעוד פרטים אודות פיגמנטציה בפנים ומחירון מעודכן ל- 2021 עבור פיגמנטציה בפנים כדאי להעיף מבט ב- flamingo-clinic.co.il

מרשם

עמילן הידרוקינון הוא אחד המוצרים הנפוצים ביותר לפיגמנטציה של תווי פנים, מכיוון שהוא מאט את ייצור כתמים כהים פיגמנטיים ונמוגים. הידרוקינונים מאזנים את גוון העור ומונעים ייצור מלנין, מה שהופך אותם לטיפול עור נהדר – הבהרה. לייזר ג'נסיס גם מעניק לגוון העור שלך זוהר יפה ומגביר את ייצור הקולגן כדי לשחרר אותך מקמטים וקמטוטים.

אז תן לשני רופאי עור מהימנים להסביר את כל מה שאתה צריך לדעת

כדי להיפטר מלסמה, כולל מוצרי הלבנה וטיפולים הטובים ביותר שתוכל לנסות בבית או במשרד רופא העור שלך. רופאי עור, אנשי מקצוע בתחום הבריאות ואנשי מקצוע בתחום הבריאות יכולים כעת לשלם לך על מנת למצוא את הטיפולים היעילים והיעילים ביותר במצבי העור שלך כמו אקנה, כוויות שמש וסרטן העור.

בפרט

מרכיבים נוגדי חמצון חשובים כדי להתגבר על בעיות עם היפרפיגמנטציה, כולל אקנה, צלקות וכתמים כהים. ראשית, ויטמין C יכול למעשה לעכב פיגמנט מלנין בעור, מה שמקל על הטיפול בהיפרפיגמנטים כגון כתמי שמש וכתמי גיל, ובדרך כלל בגוון עור מאוזן.

הנוסחה החסכונית מבוססת על הידרוקינון

חומצה קוג'ית וחומצות גליקוליות ועומדת בראש רשימת "מסנני קרינה הטובים ביותר לעור כהה". קרמי הברקה נגמרו ללא מרשם, מסכות פנים מציעות רטינואידים יעילים יותר בהבהרת כתמים כהים מאשר צורות יישום אחרות. טיפולים אלה עובדים עם מרכיבים נבחרים להפחתת פיגמנטציה וכוללים רכיבים אנטי דלקתיים, נוגדי חמצון ואנטי אייג'ינג וכן נוגדי חמצון לטיפול בגוון לא אחיד.

קרמים אלו נמצאים באמצע הטווח ויכולים לשמש כחלופה אידיאלית לאנשים עם רגישות להידרוקינון.

סרום NeoStrata מאיר

הוא תזכורת טובה לכך שפיגמנטציה לא נגרמת רק על ידי פריצות. סרומי הבהרת פיגמנטציה לפנים של טופיקס ($ 25 – 30) וסרום ההארה של Neostrata (חינם) הם כמה מהמוצרים המועדפים עלי להמליץ לחולים הנאבקים עם בעיות היפרפיגמנטיות כגון מלזמה ונמשים.

נוסבאום אומרת שרוב החולים מגיעים לאימון שלה כדי לקבל טיפולי לייזר Fraxel בגלל העלות הגבוהה והזמינות המוגבלת של טיפולי פיגמנט אחרים.

אם ברצונך להפחית את הפיגמנטציה מהר יותר מאשר שחיקה של מיקרו-דרדר

ייתכן שהשחיקה אינה האופציה הטובה ביותר עבורך. ישנן אפשרויות שעובדות בדומה להיפרפיגמנטציה של העור, כמו למשל טיפול בלייזר. ד"ר שפרן ממליץ על אפשרות זו למטופלים הנאבקים עם פגמים, אדמומיות, אקנה ומצבי עור אחרים. זוהר, "המתקן את הכתמים הכחולים, האפורים או החומים הנמצאים בדרך כלל על הפנים.

מיקרו-דרמס

הוא הליך משרדי המשמש לטיפול בהיפרפיגמנטציה המשפיעה רק על האפידרמיס ויש לו צלקות שטחיות. —- – יש להימנע מגווני עור כהים יותר מכיוון שפיגמנטים כהים יותר נספגים מהר יותר מבהירים יותר, מה שגורם לכתמים כהים ולהיפרפיגמנטציה. במקרים בהם העור מתחת לעיניים הוא כהה, קרמים או לייזרים מבהירים יכולים להועיל להפחתת פיגמנט, אומר ד"ר גאון. זה אומר. יכול גם לעזור לטבעות עיניים תחתונות ותחתונות הנגרמות על ידי היפרפיגמנטציה גנטית באזור זה, כמו גם כלי פנים פגומים.

רופא עור יעבוד איתך

כדי להעריך את שינוי הגוון ואת גוון העור הכללי כדי לבחור באפשרות הטובה ביותר עבורך. עור. למרות שרטינואידים OTC בטוחים לכל גווני העור, עליך להתייעץ עם רופא העור פעמיים לקבלת עור כהה יותר ולהשתמש במוצרים אלה לאורך זמן.

IPL מומלץ לחולים עם עור בהיר יותר

שיש להם דיסקו חום. דבקות, כתמי גיל ונמשים, במיוחד בפנים ובחזה. IPL יעיל בדהייה והסרה של אדמומיות בפנים הקשורה לרוזצאה ונזקי השמש. שקול שילוב של רטינואידים וחומצה היאלורונית כדי להילחם ביובש וקמטים. מועמד טוב ל- PicoSure הוא מבוגר במצב בריאותי טוב בדרך כלל הנאבק באקנה ומחלות עור אחרות כמו רוזצאה או כוויות שמש.

דילוג לתוכן