מחירי השתלות שיער בטורקיה

עלות השתלת שיער בטורקיה היא אחת השאלות הנפוצות ביותר כאשר שוקלים לקבל טיפול כדי לפתור את בעיית השיער. אחת השאלות הנפוצות שמקבלים רופאי השתלת השיער שלנו באיסטנבול נוגעת לעלות השתלת שיער. טורקיה ואיסטנבול ידועות ברחבי העולם כאחד היעדים הטובים ביותר לתיירות מרפא בגלל המחירים התחרותיים שלהם, אך העובדה היא שלא כל החולים יודעים כמה הם יכולים לחסוך על ידי בחירת אפשרויות הקיימות בארץ מוצאם. המחיר הממוצע של השתלת שיער בטורקיה מתחיל ב -2,000 אירו, עם מינימום של 1,500 אירו להשתלה. עלות השתלות שיער בטורקיה במרפאה איכותית ואמינה כמו Clinicana היא 2,300 אירו לטיפול בנשירת שיער בטכניקת Fue. התרופות הדרושות הן משככי כאבים, אנטיביוטיקה, אספירינים נפוחים, שמפו ותחליב וכריות כותנה בלעדיות וכובעים שתוכלו ללבוש במהלך הניתוח.

מרפאות להשתלות שיער בטורקיה מציעות השתלות שיער בעלות שנע בין 1300 דולר ל -2000 דולר

בהשוואה לעלות השתלת שיער במדינות בריטניה ומדינות אירופה, עלות השתלות שיער בטורקיה היא בין שליש לרבע. העלות הנמוכה של השתלות שיער בטורקיה עלולה לגרום להסס ולחשוב שמחירים נמוכים משמעותם איכות נמוכה יותר.

עבור אנשים רבים המתגוררים בארצות הברית

השתלת שיער נראית בלתי אפשרית בגלל תג המחיר הגבוה. עם זאת, השתלות שיער בטורקיה עולות חלק קטן מהמחיר במדינות מערביות אחרות. השתלות שיער עולות מעט מאוד בטורקיה בהשוואה לבריטניה ולארצות הברית. עלות השתלות שיער בטורקיה נמוכה בהרבה בהשוואה למדינות אחרות באירופה. זו אחת הסיבות העיקריות שבגללן למעלה ממיליון גברים מכל רחבי העולם בוחרים להשתיל את שערם באיסטנבול, טורקיה. עלות השתלת שיער בטורקיה היא בין 2,000 ל -4,000 אירו עבור הניתוח, שהם כ- 15,000 EPE ברוב מדינות אירופה בהן היא מבוצעת. עלויות נמוכות הן הסיבה לכך שאנשים נוהרים לטורקיה כדי להחזיר את המראה הצעיר שלהם. עלות השתלות שיער בטורקיה תלויה במספר ההשתלות בהן נעשה שימוש ובסוג הניתוח שנבחר, בין אם מדובר בהליך חד פעמי שהוא ייחודי ומותאם לצרכיו האישיים של המטופל. במדינות אירופה קשה לאנשים רבים לדעת אם הם יכולים להרשות לעצמם השתלת שיער או לא, שכן השתלות שיער יקרות יותר בגלל עלות ההשתלות. תלוי במספר ההשתלות בשימוש ובסוג ההליך שנבחר, בין אם זה FUT (השתלת יחידת זקיקים) או FU (מיצוי יחידת זקיקים F).

הליך ה- Fue יכול לחלץ שתלים מגב הראש או מאחורי האוזניים

תלוי באיכות הקרקפת של המטופל. עלות הליך השתלת השיער Fue היא אחת האפשרויות המשתלמות ביותר בזכות המהירות והדיוק של ההשתלה בהשוואה להליכים כמו השתלת שיער ישירה בעט שתל צ'וי. עלויות השתלה של 4,000 דולר יכולות להגיע ל -5,000 דולר בטורקיה, אך עלות וכמות השיער שיושתלו אינם המדדים היחידים המשפיעים על מחירו הסופי של ההליך.

העלות הממוצעת של חבילת השתלת שיער היא 2,100 דולר בטורקיה עם מינימום של 1,000 דולר ומקסימום 4,300 דולר. למידע נוסף על השתלות שיער בטורקיה והמחירים הטובים ביותר המופיעים בהצעה זו, אנא שלחו בקשה ל- Bookime.

בגרמניה העלות הממוצעת של השתלות שיער

היא 7,900 דולר; בספרד, 70.50 דולר; בפולין, 6,300 דולר להליך יחיד; ובמקסיקו, 3,400 דולר. העלות הממוצעת של חבילת השתלת שיער בטורקיה נמוכה פי 2-5% מהמחיר הממוצע של החבילה ביעדים פופולריים אחרים כמו דרום קוריאה, שם משלמים בתאילנד 76.50 דולר ו -52 דולר. בחרנו את העסקאות הטובות ביותר להשתלת שיער והדירוגים שלנו מבוססים על העלות הממוצעת של חבילות השתלת שיער בטורקיה, משוב אמיתי על המטופלים, עלויות ניתוח וציון המרפאה.

אחד הגורמים העיקריים המושכים תיירים רפואיים להשתלות שיער בטורקיה

הוא המבחר הגדול של בתי חולים ומרפאות המציעים שירותים מהשורה הראשונה. למעשה, לטורקיה יש את מרכזי השתלת השיער ביותר בעולם שהוסמכו על ידי הוועדה המשותפת (JCI). רק בטורקיה, לפי פיק טורקיה, כ -5,000 תיירי רפואה עוברים השתלות שיער מדי חודש. מנקודת מבט תיירותית, טורקיה היא אחת המדינות הדרמטיות באירופה, והשתלות שיער הן הזדמנות נהדרת לחקור ולהעריך את האתרים ההיסטוריים במדינה, במיוחד בהתחשב בכך שהשתלות שיער הן הליך קל ופולשני ביותר. אנשים רבים מונעים מהעלות הנמוכה של השתלות שיער שהם יכולים לקבל בטורקיה ובמדינות אחרות המאפשרות לאנשים ללא רישיון לעסוק ברפואה. למרות הסיכונים הכרוכים בהשתלת שיער במדינות אלה, אנו רואים שאנשים רבים ממשיכים לקבל השתלת שיער.

בעת תשלום עבור השתלת שיער בטורקיה

וודא שאיכות השירות שאתה מקבל מנכה את עלות התהליך והשלמתו וכי המרכז יניח שהם יכסו את העלות כשאתה משלם תשלום חדש עבור התייעצות וטיפול חדש. שיער אינפיניטי הוא אחד ממרכזי הקוסמטיקה הטובים והמקיפים ביותר בטורקיה. הביקוש להשתלות שיער הוא כה גבוה, עד שמרפאות מתחרות זו בזו במחיר הנמוך ביותר האפשרי, מה שאומר שמרפאות רבות צריכות להעסיק צוותים מאוד כשירים שיעמדו בצרכים שלהן ויורידו עלויות נמוכות. לאינסוף שיער יש את החוויה הטובה ביותר ומהווה מרכז מוסמך להשתלות שיער המנסה לכסות את חוסר הניסיון והמומחים להפחתת עלות הניתוח.

בטורקיה יש מרפאות רבות בהן ניתן להשתיל שיער, אך אולי כדאי לשקול את בית החולים לשיער ד"ר סיניק. זוהי מרפאה איכותית הממוקמת באיסטנבול, טורקיה, בה תוכלו לקבל מחירים נוחים ואיכות שירות מעולה במהלך הייעוץ.

דילוג לתוכן