משחה טבעית להעלמת קמטים בפנים

בעוד שתהליך ההזדקנות הוא נורמלי, מתרחשות תופעות לא רצויות כמו התפתחות קמטים וקמטוטים. לחץ, חרדה ומתח עלולים להפוך את עורך לדק יותר, חלש יותר ונוטה יותר לקמטים.

במחקר

החוקרים מצאו כי על ידי הוספת קולגן לעור, מריחת ג'ל אלוורה על העור יכולה להפחית את מראה הקמטים. מחקר משנת 2008 העלה כי נטילת ג'ל אלוורה יכול להפחית את הופעת הקמטים עד 90 יום. תהליך ההזדקנות הטבעי נגרם כתוצאה מהתפתחות קמטים בחלקי הגוף החשופים לשמש, כמו הפנים, הצוואר, הידיים והאמות.

ממצאי צוות המחקר מראים כי לבנדר עשוי להגן מפני מתח חמצוני במוח. בעת לחות העור הוא נראה שמנמן יותר ומפחית את מראה הקמטוטים והקמטים. מחקרים מצביעים על כך שצריכת שמן זית יכולה להגן על העור מפני התפתחות קמטים נוספים.

המדע תומך בתרופות הטבעיות לקמטים ולעור נפול

שמן זית, שמן ארגן, שמן חוחובה, שמן חוחובה ושמן נר הלילה. שמן ארגן הוא תרופה מצוינת נגד קמטים מכיוון שהוא עשיר בויטמינים חיוניים E, חומצות שומן ונוגדי חמצון המשפרים את האלסטיות הביולוגית של העור, מפחיתים את הקמטים ומלחחים את העור. בשנת 2015, כתב העת Journal of Clinical Interventions in Aging בחן את ההשפעות של צריכת מזון ושימוש מקומי בשמני ארגן על גמישות העור.

שמן קוקוס הוכח כמגביר את תכולת הלחות של העור

מגדיל את תכולת השומן על פני העור, מגביר את הפפסין והקולגן המסיס ומראה על התחזקות מולקולות הקולגן לתיקון והגנה על עורכם. קרמי עור ללא מרשם מכילים רטינואידים שמקורם בויטמין A, נוגדי חמצון וחלבון הנקרא קולגן המפחית קמטים עדינים כמו גם את מבנה וצבע העור.

ידוע גם בשם Rhytides

קמטים הם הקמטים על העור הנובעים מחוסר לחות וגמישות בעור. קמטים בדרך כלל משפיעים על אנשים בגיל מבוגר בגלל אורחות חיים מודרניים, אך אנשים בגיל צעיר יותר יכולים גם להיות קורבנותיהם. בעוד שרוב הקמטים מתפתחים בגיל 40-50, העור מאבד לחות ועובי.

היווצרות קמטים נובעת מתהליך ההזדקנות הטבעי ומתרחשת על הפנים

הצוואר, הידיים וכל הגוף. ככל שאנו מתבגרים, העור שלנו הופך להיות רפוי יותר, שביר יותר ויבש יותר, מה שהופך אותו למראה מקומט יותר. קמטי הכבידה הם תוצאה של הזדקנות עורנו והוא הופך פחות אלסטי במהותו, מה שמוביל להיווצרות סדקים וקמטים בעורנו.

שמנים אתרים אינם מסלקים קמטים, אך הם מסוגלים להפחית את מראהם. גלה במאמר זה את השמנים האתרים הטובים ביותר למניעה והפחתת הופעת הקמטים. נסה את התרופות הביתיות הללו כדי להיפטר מקמטים מבלי לפגוע ביופי שלך.

שתפו ב- Pinterest שמנים אתרים אינם מסלקים קמטים, אך יכולים לעזור בהפחתת מראהם. השתמש בשמן קרם לחות טוב על בסיס יומי כקרם לחות על מנת להבטיח שהעור שלך יבש ומוזן.

יש כיום מגוון שלם של מוצרים שנועדו להדק ולגוון עור שמנמן

שרבים מהם טוענים כי הם מפחיתים את מראה הקמטוטים והקמטים. אין דרך מובטחת להפוך את ההזדקנות, אך הסוקרים נשבעים על ידי 14 המוצרים הללו כדי למזער את הסימנים כך שתוכלו להתחמם בזוהר דליל, כמו JLO.

זה מחליק את העור ומרפה את השרירים

ויוצר תנועות מיקרו מיותרות שעלולות לגרום לקמטים בגלל מתח ולחץ. קרם פנים זה של מריאן אורגניקס המכיל קולגן ומרכיבים אנטי אייג'ינג אחרים, כולל ויטמין C, המאזן את גוון העור ומרקמו וחומצה היאלורונית השומרת על לחות, מכילה גמישות לשמירה על גמישות העור. קולגן הוא חלבון השומר על מרקם העור, אך עם הגיל הוא מתפרק וגורם לצניחה וקמטים.

יש דרך פשוטה להפחית את מראה הקמטים לפני שאתה יוצא מהדלת

מתאפרת ושוטף את הפנים, המכונים מיץ לימון ודבש. הדבש מכיל קרם לחות השומרים על לחות בתאי העור, בעוד מיץ לימון מגביר את ייצור הקולגן. מרחו את שניהם בשכבת מיץ לימון עם דבש על הפנים למשך 10 דקות כדי להדק ולשטוף את העור כדי להרגיש רענן וריח טוב.

העור העדין של הידיים העמוסות שלנו נוטה להתקמט ולאבד את הגמישות

וזה האינדיקציה הראשונה לתחילת תהליך ההזדקנות. זוהי תרופה ביתית יעילה נגד הזדקנות העור בידיים ובוודאי מבטל את כל סימני ההזדקנות הגלויים. לימון מסיר כתמי הזדקנות, קמטים וכתמים כהים, בעוד שסוכר מקלף תאי עור מתים.

זה מאזן את ה- pH של העור

ממוזג אותו ומפחית את מראה הקמטים והקמטוטים (15). ויטמין C הוא נוגד חמצון רב עוצמה, מה שאומר שהוא מגן על העור מפני רדיקלים חופשיים, מולקולות חמצן לא יציבות המפרקות את תאי העור וגורמות לקמטים. הוא מכיל גם ויטמין E וחומצות שומן ויטמין A, אשר חודרים לשכבות עור עמוקות ומבהירים צלקות וגוזלים קמטים (16).

העור שלך מורכב משילוב של חלבון

מים ושומן ולכן זקוק לאספקת מזון בריא כדי להתאושש. ויטמין A מסייע לדהיית כתמים וכתמים כהים, ויטמין B מונע הזדקנות העור ואשלגן מלחלח ומלחלח את תאי העור. שקדים מכסים את העור בשומן סמיך ומלחלח, וויטמין E הנו נוגד חמצון רב עוצמה המונע נזק.

החשיפה לאור UV יכולה להאיץ את תהליך ההזדקנות הטבעי של העור ולגרום לקמטים ולעור מחוספס וכתמי

הגן על העור שלך כדי למנוע קמטים עתידיים על ידי הגבלת הזמן שלך בשמש ועל ידי לבישת בגדי מגן וכובע. קרמים נגד קמטים יכולים להפחית את הופעת הקמטים בהתאם לאופן השימוש בהם, איזה סוג וכמות החומרים הפעילים הם מכילים ובאיזה סוג קמטים תרצה לטפל.

קמטים בצוואר נראים לעיתים קרובות כשהעור מתחיל להיות רפה עם הגיל. קמטים סביב העיניים, מצח, קווי צחוק וקמטים סביב הפה נפוצים גם הם. השימוש בשמן קוקוס יכול לסייע לקמטים וקמטים אלו לדעוך, מכיוון שהוא מחלח ומלחלח את העור.

דילוג לתוכן