מתי השתלות שיניים נחוצות מבחינה רפואית

השתלות שיניים אינן עבור כולם. אנשים עם שיניים רעות או חסרות אולי לא יזדקקו להם, או שהם לא ירצו את מה שהם מקבלים. ולמרות שלא כל אחד עם שן חסרה צריך שתלים לשיניים, ההחלטה לא משאירה הרבה מקום להתנועע.

להלן הסיבות הנפוצות ביותר מדוע לאנשים אין שתלים דנטליים:

עקיצות רעות היוצרות בעיות בלעיסת מזון

פה מלא של שיניים עם שיניים חסרות רבות — — קושי באכילה כי החניכיים לא תומכות בגשר, כתר או גשר

בעיות בדיבור או צריכת אוויר המונעות מאדם לדבר

פצעים או שפשופים המונעים מאנשים לחבוש תותבות דנטליות

בקיצור, אם אתה יכול ללעוס, לדבר, לאכול ולנשום, יהיה לך סיכוי טוב לשרוד ללא כל צורך בהשתלת שיניים.

ייתכן גם שלחלק מהאנשים יהיו השתלות שיניים ללא תסמינים. יש אנשים שהם כל כך גמישים שאין להם תסמינים גם כשהשיניים לא מתאימות כולן. אחרים עשויים להיתקל בבעיות עם השיניים בפיהם ואפילו לא ישימו לב לכך. וכמובן, רופא השיניים שלך לא הולך לספר לך על השתלת שיניים אם לא התלוננת על בעיות כאלה.

כשזה מגיע למציאת רופא שיניים טוב, זה הכל עניין של מוניטין, אז זה באמת חשוב לקבל המלצה ממישהו כבר בקהילת רופאי השיניים שלך שאתה מרגיש בנוח איתו. אם אינך מכיר מישהו שיש לו שתלים או אפילו אם כבר יש לך כמה, הנה כמה אתרים שיכולים לעזור במציאת רופא שיניים:

כמו כן, הקפד לבדוק את סעיף השיניים והשתלים בנושא את העמודים שאליהם קישורנו למעלה, על מנת למצוא את רופא השיניים המתאים עבורך.

אם יש לך אובדן שיניים על בסיס קבוע, אז אתה צריך לשקול השתלות שיניים. שיניים תותבות ואפילו גשרים הם פתרון זמני לאובדן שיניים מכיוון שאין להם את אורך החיים הנדרש. מה שגרוע עוד יותר הוא שהם פשוט לא יחזיקו מעמד כל כך הרבה זמן. אולי יש לך את רופא השיניים הטוב בעולם, אבל אולי הוא לא יוכל לספק את אורך החיים שהשתלים נותנים.

אנשים שיש להם שתלים דנטליים יכולים להחזיק מעמד בין כמה עשורים לכמה מאות שנים בעת הצורך. אז למרות שחלק מהאנשים מחליטים ללכת ללא שתלים, זה לא אומר שתצטרך לדאוג לגבי השיניים והחניכיים שלך במשך זמן מה.

למה לבחור שתלים דנטליים

יש אנשים הרואים עצמם עקשנים. אתה יודע מה עוד יש אנשים – רופאי שיניים. הוצאת מערכת שיניים חדשה היא הרבה יותר מסובכת מאשר החלפת גשר. זה ייקח הרבה יותר מסתם משיכת כמה שיניים כדי לוודא שהן מתאימות מספיק כדי שהשיניים החדשות שלך ייראו כאילו הן שייכות על הפנים שלך.

הסיבות הבאות מראות מדוע אנשים מעדיפים שתלים על פני אפשרויות אחרות להחלפת שיניים.

ללא כאב

שתלים דנטליים הם פשוטים יחסית להחדרה. רוב האנשים אפילו לא מרגישים דבר במהלך ההליך. אם הרגשת אי נוחות קלה, אז כנראה שאתה עדיין חסר תחושה, וזה דבר טוב במהלך תהליך ההשתלה. אתה לא צריך לחכות עד שהפצע יחלים. רוב האנשים יכולים לבצע את ההליך בביקור אחד או שניים.
למידע נוסף בנושא של השתלת שיניים בהרדמה מלאה ומתי השתלות שיניים נחוצות מבחינה רפואית ניתן להעיף מבט ב- dental-clinics.co.il

שמירה על חיוך טוב

מכיוון שתלים לא יישחקו או ייחלדו, הם יהיו הרבה יותר טובים לשיניים שלך מאשר שיניים תותבות. הכתר על השתל תואם את החניכיים שלך הכי טוב שאפשר. אז אין שום סיבה להסיר את הכתר בכל פעם שאתה מצחצח שיניים

שחזור של רכסי מכתשית מעוותים לאחר תרופות לאוסטאונקרוזיס, אוסטאונקרוזיס הנגרמת על ידי קרינה או כריתת גידול (כולל השתלות עצם והשתלות שיניים, במידת הצורך לייצוב תותבות לסתות כגון אטימות). זה חל גם על שחזור כתר או גשר, שיני בינה מושפעות וניתוחי שיקום הפה, ובמקרים מסוימים ניתן להשתמש בניתוחי שתלים. עם זאת, כאשר מטופל זקוק להשתלות שיניים בגלל שהוא רוצה לשפר את תפקוד השיניים או צורך להשתלות שיניים לתיקון נזקים בתפקוד השיניים, הפעולה נחשבת כדרושה מבחינה רפואית. עבור אותן תוכניות רפואיות המכסות החלפת שתלים דנטליים אלקטיביים, ההליך היחיד המכוסה על ידי תוכניות רפואיות הקשורות להשתלות שיניים הוא מיקום ניתוחי של שתלים דנטליים (חסר החלפת שורש).

במקרה של החלפת שיניים בשתלים דנטליים

נכללים בהוצאות הרפואיות גם כתרים דנטליים. שירותי שיניים המספקים טיפול שגרתי, טיפול או החלפה של שיניים או מבנים (כגון טיפולי שורש, סתימות, כתרים, גשרים, טיפולי שיניים, טיפולי פלואוריד ושיקום שיניים נרחב) או מבנים התומכים ישירות בשיניים אינם כלולים בדרך כלל. כיסוי ביטוחי. התוכנית הרפואית של Aetnas, למעט הנסיבות המצומצמות הבאות. עם זאת, Medicaid מכסה גם שירותי רפואת שיניים למבוגרים באזורים מסוימים כל עוד זה לא קשור לתאונה או מחלה.

ההנחיות אינן כוללות באופן ספציפי טיפולי השתלות שיניים תחת כיסוי Medicaid למבוגרים

הוא גם קובע תקופה מינימלית של שמונה שנים להחלפת תותבות פה נשלפות (מלא וחלקי). התובעים טוענים כי "הצורך הרפואי" האמור בתקנון גובר על כללים חריגים אלה.

מסתבר שאם ניסיתם לשמור על שן כואבת עם היגיינת פה מתאימה וזה לא עבד

השתלות שיניים יכולות להיחשב הכרחיות מבחינה רפואית. כאשר יש צורך לשמר שן כואבת עם היגיינת פה טובה, אך זה לא עזר, השתלים יכולים להיחשב נחוצים מבחינה רפואית. ישנם כמה שירותי שיניים משקמים שאנו עשויים לגבות מהביטוח שלך שיכוסו, כגון עקירת שיניים או יישור שיניים לשיניים שבורות. תוכנית ביטוח הבריאות הפרטית שלך עשויה לכסות מספר שלבים של הליך השתלת השיניים שלך אם ספק שירותי הבריאות שלך יכול לקבוע שהטיפול הכרחי מבחינה רפואית.

חשוב לעמוד על הצורך הרפואי בהליכים אלו

כך שאם ההטבה מכוסה, לא תהיה לך בעיה לתבוע פיצויים עבור המטופל שלך. כדי לכסות את הליך השתלת השיניים, ייתכן שתזדקק לביטוח רפואי וגם לביטוח שיניים, בהתאם למה אתה צריך את ההשתלה. אם ביטוח השיניים שלך מכסה את עלות ההשתלות, וודא שאתה מבין את המגבלה השנתית של התוכניות שלך וכל עלויות נוספות שתהיה אחראיות להן.

אם אובדן שיניים גורם לסיבוכים רפואיים

ביטוח הבריאות שלך יכול לספק כיסוי. עם זאת, תוכנית Medicare Advantage או Medicare Part D תוכנית תרופות מרשם שיש לה כיסוי תרופות מרשם עשויות לכסות את עלות התרופות הקשורות לניתוחי שיניים. למרות שמדיקר יכולה לכסות כמעט כל הוצאות רפואיות, הוצאות השיניים היחידות שהם מכסים קשורות למחלה או לפציעה.

מטופלים רבים שואלים אותנו אם הביטוח הספציפי שלהם מכסה השתלות שיניים

והתשובה היא שזה תלוי בכיסוי הביטוחי שלך, בסוג הטיפול בהשתלה שאתה מקבל ומדוע אתה מקבל אותו. כמו בכל טיפול שיניים, מה שמכוסה בביטוח שלך תלוי בפרטי הכיסוי של התוכנית שלך ובמגבלות השנתיות של התוכניות שלך. כפי שנדון בנספח ה', הערכות קודמות של HCFA ו-CBO של עלויות Medicare של הרחבת כיסוי טיפולי שיניים הכרחי רפואית כללו מגוון רחב יותר של תנאים ושירותים מאשר הערכות הוועדה. הוועדה מבינה שיש לפרש את ההגדרות הללו של שירותי בריאות חיוניים, במיוחד אלו שהוצעו ב-1997, (1) כדי להמשיך את ההרחקה הכללית מ-Medcare לטיפולי שיניים2, אך (2) להרחיב את היקף ההחרגות כך שיכללו טיפולי שיניים. הכרחי כדי למנוע או לטפל ביעילות במצבים מערכתיים, לרבות סיבוכים אוראליים של מחלות ספציפיות או הטיפול בהן.

טיפול רפואי בילדים עם חיך שסוע עשוי לכלול מה שעשוי להיחשב כטיפול שיניים

רוב תכניות הביטוח אינן מכסות ניתוחים קוסמטיים מכיוון שהם נחשבים מיותרים מבחינה רפואית, אך כל מי שיש לו שיניים חסרות או פגומות יודע שזה עלול להזיק לבריאות השיניים.

לאנשים רבים אין ביטוח שיניים

או שהתוכנית שלהם לא מכסה שתלים, או שהשיאים השנתיים משאירים אלפי דולרים בעלויות לא מוחזרות. העלות הממוצעת של שתל לשן אחת היא כ-4,000 דולר, ללא שירותים נוספים כגון השתלות עצם או הרמת סינוס. זה עשוי לכלול טיפולים יקרים בתותבות קבועות וניתנות להסרה, טיפולי אנדודונט, שירותי השתלות והשתלות עצם כירורגיות.

עם זאת

אם יתמזל מזלם לקבל ביטוח שיניים דרך המעסיק שלהם, לרובם יש מגבלה על ההטבות השנתיות שלהם, לרוב בין 1,000 ל-1,500 דולר. למנתחי שיניים ולסתות יש לרוב תארים רפואיים ומחייבים באופן קבוע עבור שירותים שונים הקשורים. מציאת רופאי שיניים שמקבלים ביטוח בריאות עבור שתלים היא האסטרטגיה השגויה. למרות שמדיקייר עשויה לשלם עבור טיפול הקשור לשתלים, השתלים עצמם אינם מכוסים.

עמידה ריאלית בצרכים הרפואיים של רופא שיניים מבוגר עם Medicaid

היא ללא ספק צו ממשלתי יקר ללא מימון. לא ניתן לזלזל בחבות המס של טיפולי שיניים למבוגרים של Medicaid. מדינות נדרשות למלא חובות פדרליות של צורך רפואי עבור חולים אלה. מספר מדינות החליטו להרחיב את כיסוי הבריאות של Medicaid, שהיה מוגבל בעבר לילדים, כדי לכסות גם מבוגרים מעוטי יכולת.

בין אם אתם זקוקים לטיפול אשפוז עבור השתלות השיניים של Medicare או סתם עוברים בדיקה שגרתית באחת ממרפאות הקשישים של myGeneration שלנו

מגיע לכם רק הטיפול הרפואי הטוב והמקיף ביותר. בכל הנוגע לרפואת שיניים, אנו מספקים שירות מעולה ושואפים להסיר כל מכשול כדי לקבל את טיפול השיניים המגיע לך. כדי לשקם את החיוך ובריאות הפה שלך היום, התקשר לצוות המקצוענים שלנו כדי לקבוע פגישה כדי ללמוד עוד על אפשרויות החלפת שיניים.

במהלך פגישת ייעוץ

רופאי החניכיים שלנו יכולים לקבוע אם השתלות שיניים ישפרו את בריאות הפה שלך. ב-Premier Periodontics צוות רופאי החניכיים שלנו יכול להציע לכם מידע שימושי על ההבדלים בין השתלות שיניים לבין השתלות שיניים All-on-4 לאחר בדיקת שיניים יסודית באחת מהמחלקות שלנו.

ילדים ובני נוער בדרך כלל לא צריכים להחליף שיניים בשתלים שכן שיניים קבועות או טיפול אורתודונטי יכולים לתקן את החיוך שלהם. אם מתרחשת טראומה ושיניים בוגרות נעלמות, שתלים עשויים להיות הפתרון.

חשוב להחליף שיניים חסרות מכיוון שההשלכות של עקירת/אובדן שיניים וחוסר מעש עלולות להתפתח לבעיות חמורות יותר עם הזמן

ישנן סיבות רבות לאובדן שיניים, כולל חוסר היגיינת פה או היגיינת פה לקויה, הצטברות רובד ואבנית, עששת ומחלות חניכיים.

בניגוד לאפשרויות אחרות להחלפת שיניים, שתלים מחוברים באופן קבוע לעצם הלסת, ומציעים פתרון קבוע לבעיית השיניים החסרות. השתל שונה מאפשרויות אחרות להחלפת שיניים בכך שהוא מחליף לא רק את השן, אלא גם את השורש.

 

דילוג לתוכן