מתנות ליולדת בחורף

הפוך את יום האימהות הראשון של האימהות לבלתי נשכח עם שרשרת ילדים המגיעה עם אבן הלידה של התינוק. השרשרת הניתנת להתאמה אישית מבית Make-A-Mary היא המתנה שכל אישה צריכה לאהוב, בין אם אם ובין אם לאו.

מדריך מתנות ידידותי לתקציב

מותאם אישית וטכנולוגי זה מכסה אותך. ריכזנו 41 רעיונות למתנות ייחודיות לכל סוג של אמא, החל מכלי מטבח (לא חייבים תכשיטים מגניבים) ועד הרבה מתנות למנוחה ורגיעה. אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת לאמא, בסבב שלנו יש הרבה רעיונות מתנה וייחודיים.

כדי לעזור לאמא שלך להכין את הארון שלה למזג אוויר חם יותר, תן לה את המכנסיים הנינוחים הלבנים האלה מ- Everlane. בהונות אימה חמות בזכות זוג נעלי בית UG מחובקות. אם היא אוהבת להירגע, החלוק האהוב עלינו Nordstrom Bliss הוא מתנה מצוינת.

מציאת המתנות הטובות ביותר לאמא יכולה להרגיש כמו משימה בלתי אפשרית

מציאת מתנת חג מולד מיוחדת הראויה לאמך יכולה להיות אחד הדברים הקשים ביותר לעשות במהלך עונת חג המולד. אבל אף פעם לא מוקדם מדי לחפש את המתנה המושלמת לאמא, כי היא גברת מקסימה.

כדי לעזור לך למצוא משהו בעל משמעות, ריכזנו 64 מהמתנות הטובות ביותר לחג המולד, מתנות חנוכה ומתנות היפוך חורף לא-דומיות שכל אמא תבקש. ניסינו גם למצוא מתנות לכמה עשרות ארכיטיפים של אמא שאנו מקווים שיפעילו לפחות כמה רעיונות. בין אם אמא תופסת תחביב חדש כגון גינון מקורה בזמן הסגר ובין אם רק מחפשת משהו מפואר ויפה, רשימה זו היא המתנה המושלמת עבורך.

המתנות הטובות ביותר לאמא הן אלה שגורמות לה להרגיש שהיא נראית ומובנת

החל מכנסי טייץ חמודים ורעיונות למתנות חג המולד למתנות במחירים סבירים ועד לפריטים משמעותיים ומיוחדים שהיא תאהב פא-לה-לה, אנו מבטיחים שיש לפחות דבר אחד שאתה אוהב לעטוף לה.

בין אם אתה מציג את אמך

אם ילדך או אם אם מיוחדת בחייך, יום האם השנה חל ביום ראשון ה -9 במאי, ואין סיכוי להביע סימן של הכרת תודה על העבודה הבלתי נראית ובלתי נשכחת שנכנסת לאמהות. הראה לאמך – או לכל אישה חשובה בחייך – עד כמה אכפת לך מהמתנה המושלמת ליום האם. החל מסורגים זולים, מפוארים וניתנים להתאמה אישית ועד שרשראות מרי, יש מתנות לנשים חובבות אמא ולמי שלא.

אל תקנה אגרטל

עציץ או פמוט אם אמא רוצה לתת לה מתנה שהכינה בעצמה. מדבקות אריחים 40 $ (2) מדבקות אריחים זוכות להערכה מיוחדת על ידי אם שהרבה פעמים ממקמת את המפתחות, הארנק ופריטים אחרים שאפשר להפסיד בקלות. בפעם הבאה שהיא תמקם משהו, היא תוכל לשים אותו, וכל מה שהיא צריכה לעשות הוא לפתוח את אפליקציית האריחים המשויכת כדי למצוא אותו.

משתלם לעזור לאמא שלך לשדרג למתנה האחרונה והגדולה ביותר עבורה

Apple Watch Series 6. מגוון רחב של נספחים שימושיים הנלווים לכך פירושו שלפניך חמש השנים הבאות של תכנון מתנות לפניך. . בכל מקרה, למתנה המושלמת לאמא שלך, רשימת 50 רעיונות המתנה הנהדרים לאמא תביא לך זמן רב אליה.

קופסאות מתנות גודיות לעיסות מלאות בצעצועים וחטיפים קשים וטובים לחתולים הם המתנה המושלמת לאמא גאה וחובבת חתולים שתיהנה לראות כל פעם את הגורים שלה מתנפלים על הצעצוע החדש שלה

אמא מבלה את רוב יומה בסידורים ורודפים אחרי הילדים ברחבי החצר, כך שכל מותג שמוכר נעליים הוא אופציה מתנה מצוינת. מכיוון שאמא תוכל לקבל משלוח חינם עבור מצרכים וכל מספר מוצרים אחרים שתרצו לרכוש בוולמארט, אמזון פריים הופכת ליריבה במתנות שלא מפסיקות לתת.

Kindle Paperwhite היא מתנה נהדרת לאמא שרוצה קורא אלקטרוני אך עדיין לא רוצה לתת אותו. ה- Paperwhite מיועד למי שמצפה לקרוא ספרים פיזיים, כך שלא יקבלו עייפות במסך.

ערכת שלישיית שמנמן Tatcha Purifying, 115 $, Amazon.com אם אמא שלך אוהבת לסמן דברים מרשימת המטלות שלה, היא תעריך שגרת טיפוח עור מוצקה הכוללת ניקוי כפול.
למידע מורחב בתחום של מתנות ליולדת בזול ומתנות ליולדת בחורף מומלץ לבדוק ב- klemantina.com

עם שלוש שורות של מתנות מתוקות ומלוחות מ- GourmetGiftBasket, כל אמא צריכה להתפנק ביום הגדול שלה. אף אחד לא מעריך רגשות מתוקים יותר מאמא שלך, ורעיון המתנה הזה שובר לב יותר מכל אחרים.

בכדי לקרוא מידע אודות מתנות ליולדת בחורף ומתנות ליולדת מומלץ לגשת לאתר klemantina.com

דילוג לתוכן