סידור ציפורניים ביתי? הכירו את המכונה לשיוף ציפורניים

ניתן להשיג בבית, ערכת ג'ל-מאני זו מכילה מסמר ג'ל בעל עלים בודדים, 15 מקלות, משטח הכנה וקרינת UV-UV שצריך לייבש במשך זמן מה. ערכת כלי להסרת פולנית ג'ל BTartbox (MVPS) לסט זה יש קליפ מסמר שניתן להשתמש בו במקום נייר אלומיניום ליצירת איטום אטום כמו גם מתקן משאבה להשרייה ולחיצה על אצטון. לאחר ההתקנה, עליך להסיר את הג'לים שלך עם מוצר שימושי זה כדי לתקן את החלק המעצבן ביותר בתהליך: הסרת לק ג'ל.

זהו מוצר מבוסס אלכוהול שבו אתה יכול להשתמש

כדי לרכך וללטש את הציפורניים. אתיל אצטט, התרכובת הכימית המשמשת במסיר לק מסחרי, משמשת קסם מכיוון שהיא אצטון מסיר לק. לטבול את הציפורניים באלכוהול משפשף, למרוח אותן על הציפורניים ולהשרות את כדורי הכותנה כדי להמיס את הלכה.

שיטה זו אורכת זמן רב יותר משימוש במסיר לק רגיל

אך היא עושה את העבודה מבלי שתצטרך להיכנס לחנות. לאחר שהסרת את הלק באמצעות השיטה שבחרת, הקפד להשתמש במעט לק. חתוך כמה שיותר מהחלק הלבן שלך בציפורניים כדי לצמצם את הצרות בהסרת לק מאזורים עיקשים.

לאחר שנתת הזדמנות לאצטון לפעול בקסמו, תפוס קובץ או מקל עץ כתום והמשך לגרד את השכבות כדי להסיר את הלק ג'ל מהציפורניים.

הרחבה לשחרור הלק והפריימר של הציפורניים היא שיטת הסרה חלופית. אם אתה רוצה ללמוד כיצד להסיר מסיר לק ללא אצטון, נסה דאודורנט. התחל בתהליך ההסרה לאחר מכן על ידי השריית הציפורניים במים חמים.

קראתי שאצטון אינו טוב לבריאות ולכן חקרתי כיצד להסיר ציפורניים אקריליות בבית באמצעות אצטון

יהיה עליך להשרות את הציפורניים שלך באצטון ולהשתמש בכלי כדי להדוף את הלק מהציפורניים, מה שיכול להיות תהליך קשה ומזיק. השתמשתי באצטון כדי להסיר את הצבע האקרילי וזה עבד, אבל בחרתי בדרך הטבעית יותר והסרתי את הציפורניים שלי הפעם.

אם לא הייתה לך סיבה לשאול את עצמך כיצד להסיר לק ג'ל

להימנע מהסלון שלך או ללכת בדרך עשה זאת בעצמך, חשוב ללמוד כיצד לעשות זאת בבטחה. שתף את המאמר שלנו בנושא הסרת ציפורניים אקריליות עם אצטון בבית עם החברים שלך. כסה את האזור בו אתה מסיר את ציפורני האקריליק שלך, מכיוון שאצטון עלול לפגוע בכל משטח, ואנו לא רוצים שגלוח הציפורן יימשך לנצח.

הסרת מניקור ג'ל לאחר לק לאורך זמן עלולה להשאיר ציפורניים חלשות

מתקלפות, שבירות. החדשות הטובות הן שאתה יכול להסיר מניקור ג'ל בבית מבלי ללכת למספרה ולפגוע בציפורניים שלך. כאן, אנו משוחחים עם מומחי ציפורניים כיצד תוכל להסיר את לק הג'ל שלך בבית מבלי להרוס את הציפורניים לנצח.
על מנת לראות עוד פרטים נוספים אודות מכונה לשיוף ציפורניים נא לבדוק כאן: must-shop.co.il

בין אם אתה בוחר בג'ל או בנוסחת פולנית מסורתית ובין אם לא

האמת היא שמני רגיל מכל סוג מחליש את הציפורניים הטבעיות שלך. גם אם אתם מחויבים לציפורני DIY, זה יכול להיות קשה להשיג את אותן התוצאות בבית כמו במספרה. הבעיה היא לא הלק אבל בהתחשב בכך שאתה משתמש לק טוב זו הדרך להסיר אותו, מסבירה ד"ר דנה שטרן, רופאת עור ועוזרת קלינית לרפואת עור בבית הספר לרפואה בהר סיני.

הדרך הטובה ביותר להסיר ציפורניים אקריליות

היא להסיר אותן על ידי טכנאי מספרות, אך לא לכולנו יש זמן או כסף להסיר אותן. אחד המרכיבים העיקריים של מסירים מסורתיים הוא אצטון, שעלול לפגוע בציפורניים. מסירים שאינם אצטון הם עדינים לציפורניים, אך זקוקים ליותר זמן כדי להיות יעילים.

הממסים הכלולים בלקים שונים מסייעים להתאדות ולרכך את הלק שאתה עונד

מה שמקל על ההסרה. מסירים לק שאינם אצטון רעילים פחות מאצטון, אך ייתכן שתגלו שהם אינם מסירים צבעי לק כהים בשל הזמן הרב שלוקח להסרת הלק. כדי למנוע את חשיפת העור לאצטון, עליך להשתמש בכדורי כותנה ספוגות באצטון על הציפורניים ולהשרות אותן בכלי אצטון.

אצטון

הוא מסיר הלק החזק והיעיל ביותר ללא אצטון העשוי מהאצטון הדרוש לך להסרת לק הג'ל שלך. מסיר לק לציפורניים ללא אצטון מינרלי היתוך הוא מסיר לק טבעוני נהדר שתוכל לקנות בחנות והפורמולה נטולת האצטון שלו עדינה ויעילה בהסרת צבעים עיקשים. בעוד שרוב מסרי הלקים הם טבעוניים מכיוון שהם תערובת של אלכוהול, כדאי לוודא שמותג מסיר הלקים שבחרת לא רק בדק את מרכיביו על בעלי חיים, אלא גם הפך אותו לחופשי באכזריות.

כדי להאיץ את התהליך, פינטו מציע לך לקחת מגבת חמה ולעטוף אותה סביב ידיך, מכיוון שהחום עוזר לאצטון לרכך את לק הג'ל, מה שהופך אותו קל יותר להסרה. על פי Allure, כדורי כותנה מכילים יותר מסירים מאשר רפידות המתאימות לכל צורות הציפורן, מה שמקל על הסרת לק ג'ל. לאחר שהלכה התנפצה והתרוממה (בדרך כלל לאחר השבועיים הראשונים), פינטו ממליץ להסיר את הג'ל, שכן לחות ומים יכולים להצטבר בציפורניים, מה שעלול להוביל לזיהום אפשרי.

דילוג לתוכן