פורץ מנעולים מוסמך מומלץ

בתור התחלה, הגיוני לבקר בבית ספר למנעולנות להבנה טובה יותר וחוויה מעשית. עבור מנעולנים מוסמכים המעוניינים להמשיך ברמת הסמכה גבוהה יותר, כגון CPL, המעוניינים להפוך ל-CML, השכלה מתמשכת יכולה לאפשר להם לרכוש את הכישורים הדרושים כדי לעבור את בחינת ההסמכה. למרות שאין צורך בהכשרה לכל החיים, מנעולנים יכולים ליהנות מההכשרה המתקדמת וההזדמנויות הלימודיות שמציעים יצרני מנעולים, איגודי מנעולנים ובתי ספר למנעולנות.

עם הכשרה וניסיון נוסף

מנעולנים יכולים להפוך למנעולנים מקצועיים מוסמכים ולמנעולנים מאסטרים מוסמכים. מנעולנים מקצועיים מוסמכים מקבלים הכשרה מקיפה ומורכבת מארגונים רשומים אותם תוכלו למצוא ולאמת בקלות באינטרנט. כל המנעולנים דורשים הכשרה כדי להיחשב לתפקיד מנעולן, אך דרישות ההכשרה משתנות בהתאם למדינה. דרישות ההכשרה וההסמכה המדויקות למנעולנים משתנות בהתאם למדינה.

על מנת לקבל רישיון במדינות אלו

ספקי שירותי מנעולנות יצטרכו לעמוד בסמכות המדינה. 15 מדינות בארה"ב דורשות מספקי שירותי אינסטלציה לקבל רישיון מדינה לפני שהם יכולים להתחיל לספק שירותים מסחריים. דרישות המדינה ישתנו, אך מנעולנים ברוב המדינות חייבים לקבל רישיון מדינה לפני שהם יכולים לעבוד כמנעולנים. מדינות רבות דורשות מנעולנים להיות בעלי רישיון לפעול, והסמכה מרצון יכולה להראות ללקוחות שמנעולן עומד בסטנדרטים גבוהים של הכשרה וניסיון.

מדינות רבות דורשות מנעולן שיאשר שכל מנעולן שעובד בחברה זו

הוא בעל רישיון מכיוון שלמנעולן יש גישה לבית הלקוח. חלק מהמדינות דורשות רק מנעולנים לעבור בדיקת רישום פלילי, אך אחרות דורשות מנעולנים להשלים קורס הכשרה מאושר ולעבור בחינת רישוי. בדרך כלל, עליך להיות מוסמך או להשלים הכשרה מאושרת באינסטלציה כדי לקבל רישיון. מדינות רבות גם דורשות חניכה כדי ללמד נפח חדש את יסודות העסק.

עבודה כמנעולן דורשת הרבה יותר ידע ומיומנויות מאשר תעודת בגרות

אך היא מהווה בסיס טוב להמשך השכלה והכשרה. כדי להפוך למנעולן, עליך לעבור מבחן בטיחות וסמים, להשלים הכשרה בלתי רשמית או רשמית, ולקבל את כל הרישיונות והאישורים הנדרשים עבור המדינה שלך.

הסמכת מנעולן יכולה ללבוש צורות רבות, תלוי היכן בעל המקצוע רוצה להמשיך את הקריירה שלו. הסמכת מנעולן היא צעד חשוב עבור אנשי מקצוע כדי לחדד את כישוריהם. ישנן מספר מערכות הסמכת מנעולנים בארצות הברית.

נדרשת תעודה באורגון גם אם יש לך רישיון מנעולן או הסמכה במדינה אחרת. לאחר השלמת השלבים המקוונים, אתה עדיין צריך לקשר את הסמכת המנעולן שלך לרישיון CCB שלך.

אם אין לך רישיון

עדיין תוכל לחפש סימני חוקיות באתר המנעולן. ברוב 15 המדינות, אתה יכול לצבור ניסיון ללא רישיון כשוליה או עוזר מנעולן אם אתה תחת פיקוחו של מנעולן מורשה. ברוב המדינות, נדרשת שנה אחת של עבודה רצופה במסגרייה כדי לקבל את הרישיון המתאים.

המדינה שלך עשויה גם לדרוש ממך לעבוד אצל מנעולן קיים במשך כמה שנים

מכיוון שהדרישות משתנות ממדינה למדינה. כמה תכניות הכשרה למנעולנות יכולות להסתיים תוך שלושה חודשים בלבד, ובמדינה שלך, אתה יכול לעבוד כמנעולן תוך זמן קצר. אם ההכשרה שלך מתמקדת כולה במיומנויות רכב, ניסיון של 6-12 חודשים יאפשר לך לטפל ברוב עסקי המנעולנות.

תלמידי תכנית ההכשרה למנעולן לוקחים קורסים בנושאים כמו זיהוי מפתחות

הכנת מפתחות, התקנת מנעולים, איסוף מנעולים, מנעולים לבית, מנעולים מסחריים, מנעולי רכב, מנעולי גישה אלקטרוניים, מערכות אבטחה לבית ולעסק, מפתח ראשי מערכות, מנעולים בטוחים ומאובטחים ומנעולי אבטחה גבוהים. הכשרה זמינה בדרך כלל באמצעות תכניות הסמכה או תואר המוצעות על ידי מכללות קהילתיות, בתי ספר מקצועיים או איגודי מנעולן במדינה. תוכניות הסמכה מאפשרות למנעולן חדש לעבוד בליווי של טכנאי מנוסה.

למתחילים שרוצים להתבלט על פני מועמדים אחרים שרוצים להפוך למנעולן ולהקים עסק כשוליה בעסק

ישנן מספר אפשרויות הכשרה שיבדילו אותך מהשאר. בתור התחלה, כדאי לנסות ליצור קשר עם ארגוני מנעולנים מקצועיים, החל מ-Associated Locksmiths of America (ALOA), לקבלת אפשרויות הכשרה מאושרות ומה המדינה שלך דורשת. הכשרת מנעולן תכלול בעיקר הכשרה במקום העבודה, ובמדינות הדורשות רישיון, תידרש מספר מסוים של שנים של הכשרה פרטנית.
עבור פרטים מורחבים בנושא של פורץ מנעולים מוסמך מומלץ עליך להעיף מבט ב- manolan1.co.il

 

כדי לקבל הסמכה, ללא קשר לדרישות המדינה שלך, מנעולנים שאפתנים חייבים לעבור בחינה בעשר קטגוריות נדרשות ולפחות שתי קטגוריות בחירה. כדי להפוך למנעולן רשום מוסמך, עליך לעבור בחינה הבודקת ידע בעשר קטגוריות חובה, הכוללות קודים וציוד קידוד, תחזוקת צילינדר, זיהוי ריקים במפתחות, שכפול מפתחות, הדפסת מפתחות, פתיחת מנעולים מקצועית, פונקציות מנעולים, תחזוקת מנעולים, מנעולים בסיסיים לארונות, רהיטים ותיבות דואר.

מנעולן רשום מוסמך (CRL)

הסמכת ה-CRL היא מה שרוב אנשי המקצוע מתחילים איתו כשהם בעלי רישיון. מנעולן מוסמך (CML) – הסמכת CML היא רמת ההסמכה הגבוהה ביותר שמקצוען יכול לקבל. מנעולן מקצועי מוסמך (CPL) – הסמכת CPL היא השלב הבא אחרי ה-CRL, על מנת להשיגו, על בעלי המקצוע לקבל תחילה אישור CRL.

טכנאי רכב מוסמך (CAL)

כדי לזכות בהסמכת CAL, איש מקצוע חייב לעבור את מבחן CAL ולהפגין ידע מעמיק בכל הקשור לאינסטלציה לרכב. הדרישות לרישיון מנעולן כוללות בקשה, בדיקות רקע וארכיון של טביעות אצבע הן ברישום הפדרלי והן במדינה. רישיון ממשלתי אמנם מוכיח את מיומנותו של מנעולן ועשוי לסייע בהבטחת תעסוקה, אך הוא גם מגן על הצרכן ומבטיח שהמנעולן שומר על רמת מקצועיות הולמת. אחרי הכל, 15 מדינות דורשות כיום בדיקות רקע כחלק מדרישות רישיון המדינה של המנעולן.

פורץ מנעולים מוסמך בראשון לציון

דילוג לתוכן