פילינג עמוק לפנים

כאן תוכלו לגלות את מיטב קרצופי הפנים והגוגואים באמצעות 7 טיפולי עור פנים מדהימים. נכון, בואו נגלה אם אתם חובבי קרצוף פנים עמוק, טיפוח טיפוח עמוק או סתם שגרת טיפוח טובה.

אם אינך מכיר קרצוף פנים

הרעיון אולי מרתיע למדי, אך הם הולכים צעד קדימה. אם אתה מקבל טיפולי פנים באופן קבוע, קילוף כימי יכול לשפר את ההיבטים הרגילים של העור שלך. בכל הנוגע להחלקת מרקם הפנים וניקוי העור, לקרצוף פנים יתרונות דומים. ההשפעות של קילוף כימי הן רבות, בין הפחתת אדמומיות וגירוי לשיפור גוון העור.

אם אתה מבצע פילינג כימי בבית

עליך להתייעץ עם רופא עור ולשים לב היטב להוראות השימוש. זכור כי השיטה הטובה ביותר לקבוע אם יש לך פילינג כימי מתאים עבורך # ובאיזו תדירות עליך לשכוח זאת? זאת על ידי התייעצות ראשונה עם הרופא או רופא העור, מכיוון שהתגובות לכך יכולות להיות שונות מאוד. אם אתה חושש שקילפת חומר כימי וייתכן שאתה תוהה אם הקליפה נכונה או לא, אנא התייעץ עם רופא עור או מנתח פלסטי שיוכל לייעץ לך במומחיותו. אם אתה מקווה ליתרונות של קילוף פנים אך אינך מעוניין לעבור הליכים קליניים, טיפולי טיפוח עור ביתיים יכולים להוות פיתרון טוב. כדאי לשקול גם לקבל עסקה שמאפשרת לך פילינג כימי משולב במיקרו-דרמבריישן או טיפולי פנים, אך אל תשכח זאת.

החלמה מקליפה כימית עמוקה עשויה לארוך מספר שבועות

ולכן חשוב מאוד לא להיות בשמש ולהשתמש בקרם הלחות שנקבע. אם אתה עובר טיפול או החלמה לאחר פילינג כימי שדורש מעט יותר זמן השבתה כדי להחלים עקב קילוף העור ואדמומיות, אתה רוצה להראות נהדר כמה שיותר זמן. מלא קונסילר כך שתוכל ללבוש אותו גם אם העור שלך אדום לאחר שלב הפילינג הראשון.

בעוד שקרצוף פנים קל ובינוני יכול לקחת פחות משעה, אתה צריך להתחיל להתכונן לקילוף כימי עמוק שבועות או חודשים מראש. אם אתה שוקל לקבל קליפת TCA, צפה לאדמומיות בימים או בשבועות הראשונים שלאחר הפילינג.

בעוד העור שלך אדום וקשקשים עשויים להיווצר, זה יכול לקחת 1-7 ימים. לאחר שכבת העור העליונה מתקלפת, לקילוף פנים עמוק יכול לקחת בין 14 ל -21 יום עד להחלמה מוחלטת.

זמן ההחלמה לקליפה כימית תלוי איזה סוג קליפה אתה מבצע וכמה עמוק

כאשר אתה בוחר בפנים, חשוב להתייעץ עם רופא שיעשה כמיטב יכולתו להבין את מצבי העור הספציפיים שלך ואת אפשרויות הטיפול הטובות ביותר. בהתאם לחומרת בעיית העור, סוג הטיפול וגורמים אחרים, ייתכן שלא תוכל לטפל בכל בעיות העור שלך. פילינג זה שונה ממה שאתה יכול לצפות עקב עומק הפילינג ומידת הגירוי.

למרות שמבחינה טכנית אינה פילינג לפנים, מיקרו דרמס מספק תוצאות חזקות וניתן להשתמש בו בשילוב עם טיפולי פנים אחרים כגון מוצרי ניקוי פנים. מדובר בטיפול שבוצע מספר פעמים ובעל תוצאות שנמשכות עד שלושה שבועות ותוצאות מתמשכות.

כולם יכולים ליהנות מהפילינג

בין אם אתם רוצים עור קורן ומרקם חלק ובין אם אתם סובלים מבעיה מסוימת של טיפוח העור כמו אקנה, פילינג זה יכול לחולל פלאים עבורכם. הבנת היכן אתה עומד בסולם פיצפטריק יכולה להיות מכריעה לקביעת הטיפול הטוב ביותר בסוג העור, בגוון העור ובבריאות הכללית.

ישנם שלושה סוגים שונים של פילינג בהם ניתן להשתמש בהתאם לחומרת מצב העור בו ברצונך לטפל

פילינג כימי קל מגיב לשכבת העור החיצונית, מה שנקרא אפידרמיס, ואילו פילינג פנים עמוק יכול לחדור לדרמיס התחתון. בפילינג כימי עמוק, פנולים חודרים עמוק יותר לעור וגורמים לפגיעה בשכבת העור התחתונה, הגורמת להתחדשות עור עמוקה יותר.

קרצוף פנים של פנול מתאים ביותר לתיקון הסימנים העמוקים של אקנה, ומשאיר לחולים עור בהיר, מוצק וחלק יותר.

אם ברצונך להסיר את שכבת העור העליונה

כדי להראות גוון צעיר ורענן תוך מספר ימים, שוחח עם הרופא שלך על פילינג TCA. המטופלים יכולים לצפות להקלדה והתקלפות מינימליים ויגלו עור פנים מתחדש לחלוטין לאחר החלמה מלאה. התוצאות של פילינג מחדש יכולות להיות דרמטיות באופן חיובי, מכיוון שאין אדמומיות או קילוף מורגש מיד לאחר הטיפול. בעוד שהאדמומיות יכולה להימשך חודשים, האזור המטופל מתפתח לעור חדש תוך מספר ימים.

דילוג לתוכן