פיסול אף ללא ניתוח

מיקומו של האף במרכז הפנים, ולכן לו השפעה רבה על מראה הפנים שלנו. אנשים רבים שואפים לשפר את מראה האף שלהם אך חוששים מביצוע ניתוח. החדשות הטובות הן שכבר לא חייב לעבור ניתוח בשביל לשפר את מראה האף, כפי שהיה בשנים קודמות. כיום, עם התקדמות הטכנולוגיה, ניתן להגיע למראה אף נהדר ללא צורך בהתערבות ניתוחית!

כל השאלות והתשובות, כאן לפניכם

מהו פיסול אף ללא ניתוח?

טכניקת פיסול אף ללא צורך בניתוח מבוססת על שימוש בחומרי מילוי המוזרקים לנקודות מסוימות באף, באמצעות מחטים מיוחדים ועדינים. בטרם תתחילו את הטיפול, הרופא יאלחש לכם את האף בחומר אלחוש, כך שאינכם צריכים לחשוש מכאבים שונים בעת הטיפול. 

למי מתאים טיפול פיסול אף ללא ניתוח?

הליך פיסול אף ללא ניתוח מתאים לנשים וגברים כאחד המעוניינים לשפר את מראה האף אך אינם מוכנים לבצע ניתוח אף העלול להותיר אותם עם תוצאה לא רצויה שאינה ניתנת לשינוי, כאבים בעת הניתוח ותקופת החלמה ארוכה הנדרשת לאחר עיצוב אף בשיטה הניתוחית.

הסיבות המביאות לביצוע הליך פיסול אף:

-עצם אף בולטת 

-אף לא סימטרי

-שקעי אף

-נחיריים רחבות או גדולות מדי

-בליטות שונות באף

-ניתוח אף שאינו צלח 

לכמה זמן מחזיקה התוצאה?

תוצאת הטיפול הנראת לעין מתרחשת בעקבות הזרקת חומרי מילוי שונים. בדרך כלל, לאחר כשנתיים מהטיפול, החומר שהוזרק נספג בגוף ומראה האף חוזר למראה הטבעי שלו.

אך שימו לב לנקודה חשובה! כיוון שהמראה המפוסל של האף אינו תמידי, תוכלו תמיד ובכל שלב בחיים, לפסל את האף בצורה אחרת ללא כאבים וסיבוכים הכרוכים בהליך פיסול אף ניתוחי, ולהנות ממראה מעוצב ועדכני בהלימה לרצונות הנוכחיים שלכם.

האם יש הבדל בין גבר לאישה בטיפול פיסול אף ללא ניתוח?

לרוב, לאישה אף עדין וקטן משל גבר, ולכן תהליך פיסול אף לנשים יהיה קל יותר בהשוואה לתהליך פיסול אף לגברים. אך אל ייאוש, באמצעות חומרים איכותיים וידע מקצועי, גם גברים יכולים להנות ממראה אף נהדר.

יתרונות פיסול אף ללא ניתוח

אורך הטיפול- הטיפול הינו קצר ואורכו עומד על כ20-30 דקות. 

תוצאה- תוצאת הטיפול הינה מיידית ללא צורך בהמתנה

מורכבות הטיפול- הטיפול מתבצע פעם אחת בלבד, ואינו כרוך בזמן החלמה, כך שניתן לשוב לשגרת חיים מלאה לגמרי מיד בסיום הטיפול. 

עלות-מחירי הטיפול הינם סבירים ועשויים להלום לאנשים רבים

תיקון תוצאה- במידה ולא התחברתם לתוצאה, ניתן לשנות אותה בכל שלב.

דילוג לתוכן