פעילות הישרדות לילדים

כהורים, תפקידנו לצייד את ילדינו בידע הדרוש להם כדי לשרוד בעולם. הגיוני רק להורים חכמים ומוכנים לוודא שלילדיהם יש את הכלים והכישורים הדרושים להם כדי לשרוד אסונות ותרחישים שמשנים את העולם. ללמד ילדים לתקן ולעשות בגדים, תיקים וצעצועים בעצמם היא פעילות קלה ומהנה המספקת להם כישורי חיים חיוניים.

עודד את ילדך בכל שלב ללמוד כישורי הישרדות בסיסיים חשובים כילד

כפי שאמרתי בהתחלה, לימוד פעילויות הישרדות במדבר עוסק בלמידה כיצד לגדול למבוגרים עצמאיים המסוגלים להסתגל לאתגרים העומדים בפניהם בחייהם. ככל שילדים מתבגרים, אתה יכול להראות להם כמה חשוב ליצור מקלטים טבעיים בעת הצורך וכיצד ליצור אזורי שינה מוגבהים כדי לשמור על ביטחונם במצבי הישרדות במדבר.

לימוד כישורי ההישרדות בטבע מחזק את הביטחון העצמי

מגביר את ההערכה העצמית, מספק את התנועה הדרושה ויוצר קשר עם הטבע. היום אספנו את כל כישורי ההישרדות החיוניים שילדים צריכים וניסינו להפוך אותם לפעילויות מהנות לילדים ולמבוגרים. להלן 11 פעילויות הישרדות מאש בשדה קוצים לילדים המלמדות את ילדיך להעריך את הטבע, ללמוד כישורי הישרדות בסיסיים וליהנות בו זמנית.

משחק משחקי הישרדות בחוץ

הוא הדרך הטובה ביותר להתקרב לאסונות, לבטיחות אישית ולהכנות לשעת חירום בסביבה מהנה, בלתי נשכחת ובטוחה. שוחח עם ילדיך על סוגי מצבי החירום ומצבי הבטיחות האישיים שהם יתקלו בהם וכיצד הם יהיו בטוחים. לימוד כישורי הישרדות באמצעות משחקים ופעילויות מעשיות לא רק הופך את המשפחה למהנה יותר, אלא גם עוזר להם לזכור מידע חשוב כאשר הם זקוקים לו. מעבר ליסודות הבסיסיים כמו עזרה ראשונה יש הרבה כישורי הישרדות שילדים אוהבים ללמוד, ולכן עדיף להתחיל עם כישורים שהם נהנים מהם, כגון כישורי סכין, ייצור אש, הגנה בטבע וכישורי מזון.
על מנת לבדוק עוד מידע בנושא של פעילות הישרדות לילדים ניתן לגלוש לאתר bjump.co.il

ידיעה כיצד לבנות אש יכולה לעזור לילדים להישאר חמים

לבשל מזון ומים נקיים בשעת חירום. תרגלו משחקי תפקידים אפשריים עם ילדיכם, בין אם הם קמפינג, טיולים או בבית, כך שתוכלו לתרגל מה לעשות כשאין לילדים שלכם ציוד, אינם מבוגרים מספיק כדי להשתמש באש או למדו דרכים אחרות להתחמם . למדו את ילדיכם שיטות בישול שונות ליד האש, כך שיוכלו לבשל בין היתר משחק ודגים.

לוודא שילדיכם יודעים את הדרך הנכונה למצוא את אתר המדורה המושלם

היא אחת המיומנויות הטובות ביותר שתוכלו ללמד אותם בכל הנוגע לשרוד בחוץ. לימוד ילדים לעורר אש היא מיומנות הישרדות בסיסית, אך ילדים יכולים ללמוד מיומנות שמשתפרת עם הגיל והניסיון, והם יכולים ללמוד דרכים רבות ושונות להצית אש כדי להרחיב את החוויה. אחת מכישורי ההישרדות החשובים ביותר ללמוד ולהסתגל לכל פעילות מהנה. ללמד ילדים כיצד להדליק מדורה היא חוויה נהדרת.

ללמד את ילדיך כיצד לבשל בשר

היא מיומנות בסיסית להישרדות בטבע שרוב הילדים רוצים לדעת. למד את ילדיך מה שהם יכולים למצוא בטבע היא דרך מצוינת לעורר את העניין שלהם בטבע. לימוד אותם מיומנויות גינון בסיסיות כדי שיוכלו לצאת החוצה מגיל צעיר היא דרך טובה יותר להדריך אותם לעתיד בריא ומספק את עצמו. ציד נבלות עם ילדיכם הוא דרך מצוינת לשפר את כישורי ההישרדות שלהם בטבע במגוון דרכים.

טיפוח עשבי תיבול וצמחים נפוצים בטבע

היא דרך מצוינת ללמד אותם צמחים בטוחים לאכילה ומספקים כישורי חיים שימושיים. למידה שכמה צמחים אכילים ושימושים לנו בדרכים אחרות, ושחלקם מסוכנים, יכולה לעזור לילדים להרגיש בטוחים יותר, יציבים יותר ומחוברים יותר לסביבתם. ילדים נוטים יותר לקלוט מידע חדש, והוראת כישורי הישרדות לילדכם אינה שימושית רק במגוון מצבים, היא גם מספקת לכם פעילות מהנה המספקת הזדמנות להתחבר כמשפחה.

אתה יכול להראות לילדיך טבע ולהראות להם כישרונות משחקים שיום אחד יעזור להם

ללמוד כיצד לחיות עם פחות חשמל ולשרוד בלעדיו היא מיומנות חשובה ללמד את ילדכם. ילדים יסתגלו אליכם אם תסירו את הכישורים שאתם רוצים להקנות להם, והם ילמדו להיות מוכנים יותר וסביר יותר לזכור איך זה להיות במצב מסוכן.

משחק מסייע לילדים לפתח מיומנויות מוטוריות וקוגניטיביות להתמודד עם מצבים אמיתיים

אני מציע פעילויות אלה בהורים יכולים להשתמש כדי לעודד ולהניע את ילדיהם הצעירים ולהראות להם כיצד לאתגר את ילדיהם הגדולים. פיבר הישרדות במדבר הילדים מכיל מידע בסיסי על אריזות להישרדות במדבר וכיצד לארוז ילדים לטיולי בר ומחנאות.

לדעת איך ליצור מקלט מוגן היטב

היא מיומנות הישרדות חשובה שאפשר להפוך אותה למשחק שילדים יאהבו. השוכן ביערות האדומים היפים של הרי סנטה קרוז ובמרחק של קילומטר ממרכז העיר בולדר קריק, המחנה הזה הוא דרך מצוינת להעסיק את הילדים שלכם הקיץ ולהבטיח שהם ילמדו כישורים חשובים להצלת חיים. אתה יכול לחזק את ילדיך על ידי צפייה בשני ילדים מבשלים מרק ליד המדורה.

דילוג לתוכן