צחצוח שיניים ב2021? מברשת שיניים חשמלית אוטומטית

אני חושב שראש מברשת השיניים החשמלי Shyn Ultra Flex 10 מייצר ניקוי עמוק ויסודי שגורם לשיניים ולחניכיים להרגיש פחות רגישות, וזה דבר גדול, אבל יש יותר. כשאני חושב על מברשות שיניים חשמליות המנקות את השיניים טוב יותר מאשר מברשות ידניות, לזוהר יש רמת ניקיון שאין כמותה.

אתה יכול לבחור בין כמה ראשי מברשות להתאמה אישית של מברשת השיניים החשמלית שלך Shyn (Shyn מבוטא כ"ברק ")

כולל הלבנת שיניים, הגנת רובד וטיפוח חניכיים. פיליפס אוספת תכונות רבות ב- Sonicare DiamondCleaner Smart 9500. יש לה ארבע מברשות ייחודיות המותאמות למשימות צחצוח שונות (בדיקת רובד, טיפולי חניכיים, ניקוי לשון ומיקום הראש) כדי להפוך אותו למצב הנכון לכל ראש.

למברשת שיניים חשמלית זו יש גם מצב רגיש במיוחד עם ראש מברשת רגיש, כך שתוכל לנקות את הפה מבלי לפגוע בשיניים. אורך חיי הסוללה של מברשת שיניים זה 14 יום, שזה בערך כמו רוב המברשות החשמליות למבוגרים.

ניתן למצוא מברשות שיניים חשמליות במגוון מחירים

החל מגרסאות בית מרקחת זולות ויעילות ועד אפשרויות הייטק יקרות יותר המתחברות לטלפון שלך לצחצח שיניים. מברשות שיניים חשמליות יכולות לסייע לכם לצחצח במשך הזמן המומלץ של איגוד שיניים אמריקאי של שתי דקות להסרת רובד שאולי פספסתם.

שימוש קבוע במברשת שיניים יכול לסייע בהפחתת הסיכון למחלות פה ובעיות בריאות הפה

לשם היגיינת הפה טובה, איגוד השיניים האמריקאי מציע לצחצח שיניים לפחות שתי דקות ביום כדי להילחם ברובד ובעששת, והם אומרים שמברשת שיניים חשמלית טובה יותר לשימוש מאשר מברשת שיניים ידנית, במיוחד אם יש לך מיומנות. בעיות. מי שקיבל אי פעם מברשת שיניים ידנית במהלך ניקוי שיניים, כנראה שלא צריך לחשוב פעמיים על רכישת מברשת נוספת.

אם יש לך שיניים או חניכיים רגישות

עליך לשקול איזה ראש מברשת תקבל עם מברשת השיניים החשמלית שלך. חלק מהדגמים מציעים סוגים רבים ושונים של ראשי מברשות למטרות שונות כגון ראש מברשת להלבנה, טיפול בחניכיים, ניקוי ותמיכה. מברשות אקוסטיות, לעומת זאת, מזכירות ראשי מברשות שיניים רגילות ומשמשות במוצרים כמו טווח Sonicare של פיליפס.

מברשות שיניים חשמליות נהדרות ולרבות יש כלים מובנים גאוניים כגון מוני דק

מצבי מברשת מיוחדים ומשוב בזמן אמת שיעזרו לך להפיק את המרב מכל מפגש מברשת. מה שלא נאמר הוא המובן מאליו: היזהר כאשר אתה מתחיל לצחצח שיניים, כי צחצוח השיניים מתחיל במברשת השיניים. למברשות השיניים יש מספר הפסקות שימושיות (אתם יודעים 30 שניות), התנועה לאזורים שונים של הפה שלכם ומבלבלת עוד יותר היא הצורך במצב ליטוש או הלבנה.

תאמינו או לא

שימוש בשופר של מברשת השיניים יכול למעשה להקטין את זמן הניקוי הכולל ולגרום לשיניים הרבה יותר נקיות. השיטה המומלצת לצחצח שיניים בעזרת מברשת שיניים חשמלית היא להסתמך עליך, האדם, לשלוט במברשת ולהזיז את המיקום של המברשת כך שהזיפים יוכלו לנקות רובד וחיידקים. המברשת תשחק את החניכיים, אך התנועה העדינה מספיקה מספיק לביצוע העבודה.

זה לוקח רק כ 3 שניות לנקות את השיניים בעזרת מברשת שיניים

אך ניתן להגדיר את זמן הניקוי שנקבע מראש ברוב המקרים ל -10 שניות. מגע נחמד הוא שהמברשת אינה מתחילה בציפייה לצחצוח במשך שתי דקות, כך שכאשר ילדיכם מתחילים להשתמש בה, היא יכולה להתחיל בפגישה קצרה יותר ולהצטבר עד לצחצוח מלא. תאמינו או לא, השופר מנקה את פני השן זמן רב יותר ומנקה את השיניים בפחות זמן.

למברשת השיניים החשמלית נטענת Philips Sonicare DiamondClean Smart 9300 יש טיימר מובנה המבטל את הצורך בתהליך צחצוח חלק

הוא לא רק מציע מספר הגדרות שהופכות אותו לאופציה מצוינת למגוון צרכי שיניים, אלא יש לו גם ראש חד פעמי לנוחות רכה וניקוי חזק ועמוק של הלבנים הפנינים שלך. מברשת השיניים הנטענת Oral B Genius 8000 משתמשת בטכנולוגיה כדי לוודא שלא תחמיץ מקום ויש לה מספר הגדרות מברשת להבטחת בריאות השיניים, החניכיים והלשון בצורה מיטבית.

כפי שאתה לא רוצה לנהוג במכונית עם קרחת

ראש מברשת שיניים שחוק יכול להפחית את ביצועי הניקוי של מברשת שיניים, כך שכדאי להחליף אותה כל שלושה חודשים אם יש לך מברשת ידיים. התפרצות סוניק לוקחת את הניחושים להחליף את ראש המברשת שלך בראש חדש שיישלח אליך כל 90 יום עם אפשרות להוסיף מנוי רצועת הלבנה לשלושה חודשים. עיצוב מברשת שיניים רגיל פירושו שניתן לנקות את כל 3 משטחי השיניים בו זמנית ולצמצם את הזמן הדרוש לצחצוח השיניים.

מברשות נוטות להיות יקרות יותר

אך מברשות שיניים חשמליות רבות בשוק, כולל אלה במחירים נוחים, מגיעות עם טיימר מובנה שיכול לפחות להשאיר אותך לצחצח במשך שתי דקות שלמות. בעזרת טיימר של שתי דקות תוכל להתאים אישית את חווית הצחצוח שלך עם ראשי מברשת שונים: טיפים חלולים, כתרי פורניר, טיפים קצרים לשימוש יומיומי וטיפים ארוכים יותר עם זיפים שיש להם מרחק גדול יותר בין השיניים. דוניגר ופונג הסכימו שמברשת השיניים DiamondCleaner היא המברשת החשמלית הטובה ביותר שיש.

ראש המברשת אינו קטן כמו רוב מברשות השיניים החשמליות האחרות שאני מכיר ומיועד לנקות רק שן אחת בכל פעם

מה ש- ADA המליץ עליו, אבל אני אוהב את זה. מברשת השיניים החשמלית של Bruush Bruush היא מוצר רב עוצמה ופונקציונלי וכך גם מברשותיהם של מותגים ותיקים כמו Oral-B ו- Sonicare, אם לא יותר. צחצח בעזרתו וחבר אותו לאפליקציה לאותה חוויה כמו צחצוח שיניים במברשת שיניים כמו מברשת השיניים שהתפוצצה שבדקנו.

דילוג לתוכן