צמח האלוורה ויכולות הריפוי שלו

אלוורה הוא עסיסי המשמש מזה מאות שנים בשל תכונות הריפוי שלו. מאמר זה עוסק בטיפוח וטיפול באלורה, תכונותיו הרפואיות והשימוש בו בתהליך הריפוי. השימוש באלוורה הפך פופולרי בשנת 6 לפנה"ס כאשר הרופא היווני דיוסקוריד גילה את סגולותיו הרפואיות.

היה ידוע שקליאופטרה שותה מיץ עלים אלוורה ומשתמשת בו כטיפול העור היומי שלה

והיא השתמשה באלויים כ"טיפול העור "היומיומי שלה. זה שימש גם להקלה ולריפוי כיבים פפטיים מכיוון שיש לו תכונות ריפוי טבעיות שיכולות להחזיר את רירית הקיבה לבריאות.

אלוורה מכיל גם הורמונים כגון קובברלין ואוקסין, המסייעים לריפוי פצעים במהירות. מריחה על העור מגנה מפני קרני UV מזיקות מהשמש ומעניקה לחות לרקמת העור, המשמשת אפילו לטיפול בכוויות.
כדי לקרוא עוד על אלופירסט מומלץ לבקר באתר artmedicalcenter.co.il

זה יכול גם להחזיר לחות בעור ולהגן עליו מפני נזק נוסף. ג'ל אלוורה יכול לעזור במילוי לחות, לשמש שכבת מגן לעור, להפחית כאבים ונפיחות לאחר כוויות שמש ולעזור בריפוי פצעים.

אחת הדרכים להשתמש באלוורה

היא למרוח את הג'ל ישירות, אך הייתי מעוניין להכין אריזת מגוון ג'לים שונים כגון אבטיח, תפוז, לימון, אשכולית, ליים ומיץ ליים. אחת הדרכים להשתמש בו ישירות היא למרוח אותו ישירות על העור או אפילו להשתמש בו בצורת ג'ל עם מעט מים ועליו כמה טיפות שמן. אני מטמיעה אותו בתרמיל או בתיק שניתן להשתמש בו על החוף או במסיבת חוף או בטיול לאי טרופי או לפארק חיצוני או לבית חוף. אחת הדרכים להשתמש בג'ל אלוורה: ניתן למרוח ג'ל זה ישירות על גופכם לטיפול בכוויות שמש, כוויות ומחלות עור אחרות.

האופי יוצא הדופן של אלוורה הביא גם אפריקאים רבים לשתול אותו בבתיהם להגנה ואושר. אנא וודאו כי אתם לוקחים את ג'ל Aloes Vera, המיוצר בעת נטילתו, מכיוון שהוא עלול להזיק.

חבר נתן לי פעם צמח אלוורה ואמר לי: "ג'נין, אתה פשוט אף פעם לא יודע מתי להשתמש בו. הטיפול בצמח אלוורה דורש ניסיון רב כדי שזה יעבוד עבורך. אם אתה מכיר מישהו שיש לו צמח אלוורה פורח, אני בטוח שאתה שמח שיש לו כזה.

כל מה שאתה צריך זה צמח או צמח כדי להשיג את היתרונות של השימוש הרפואי באלוורה. בשילוב עם צמחים ושמנים אחרים למטרה מסוימת, הוא באמת זוהר (משחק מלים המיועד) בשמש.

אלוורה

הוא צמח עסיסי ששימש ברפואה במצרים העתיקה. אלוורה מציין שהוא משמש לעתים קרובות לטיפול של כוויות ופצעים, אך ניתן לייחס את השימוש הרפואי בה בעת העתיקה. טבליות חרס מסופוטמיות כבר בשנת 1750 לפני הספירה מעידות על כך ששימשו לאלוורה למטרות רפואיות. מכיוון שיש מתאם כה חזק בין סגולותיו הרפואיות של הצמח לבין את אלמוותו, קל להבין מדוע המצרים הקדמונים כינו אותו צמח האלמוות.

ישנם 240 סוגים של עלים

אך רק לשלושה או לארבעה יש סגולות רפואיות מוכחות, והחזק ביותר הוא אלוורה ורה ברבאדיניס. ישנם למעלה מ -240 סוגים שונים של צמחי אלוורה בעולם, שרק ברבדנסיס AlOE ידוע בסגולות הריפוי שלו. עם זאת, לכל שאר הזנים, כמו אלוורה, ורה, אלס, מזור, לימונים, חבצלות ועסיסי בשרניים אחרים, ישנם סגולות רפואיות מסוימות. החדורים ביותר הם אלה חדורי כוח הריפוי של אלוורה, המכונה גם אלרו ורה. (בלטינית "אמיתית" או "אלוורה") ו (בלטינית לאמיתית, "ורה" הוא שמו הלטיני של הצמח ו"וורה "ביוונית).

אלוורה ידועה בסגולות הריפוי שלה בטיפול בכוויות, כוויות בעור, פצעים וכוויות בגוף ובמניעת סרטן.

היכולת של אלוורה לרפא את הצמח מבוססת על הג'ל שלו

שנקצר כדי להקל ולרפא כוויות בעור. ג'ל אלוורה הוא חומר פירוק מצוין המקדם ריפוי בכך שהוא מונע מגירויים מחמירים להגיע לכיבים רגישים. התוצאות של ריפוי ואיטום של פצע הופכות אותו לתרופה טבעית אולי לסוג הכוויות, הכוויות והפצעים הנפוצים ביותר בגוף. לג'לי אלוורה יש תכונות חיסוניות וקירור חיסוניות, מה שהופך אותם לאידיאליים לטיפול בפצעים ולריפוי העור.

כוח הריפוי של צמח האלוורה הוא כה חזק, שמספיק פשוט לנתק את אחד מעליו ולהשתמש בו בצורתו הטבעית. מדוע להכחיש את כוח הריפוי של צמח זה אם הוא יכול להקל על משהו כואב כמו כוויות שמש?

דילוג לתוכן