שמיכות פוך יחד לחורף

עם זה יש לך שמיכת 45 טוג 'לקיץ ושמיכה של 105 טאג' לאביב ולסתיו, כך שתוכל לצרף אותה ללילות חורף קרים. אתה יכול גם לשלב שמיכת סתיו באביב / סתיו עם 9 טוגים ושמינית של 45 קיץ ליצירת שמיכת פוך של 135 טוגות עמוקה מספיק לחורף. השתמש באחת משמיכות הקיץ הקלות האלה לקיץ בלבד, וכאשר הטמפרטורות באביב או בסתיו יורדות, תוכל לחבר אותן לשמיכת חורף חמימה או אפילו פשתן חורף חם יותר.

אתה יכול לשלב שתי שמיכות TOG שונות אם אתה צריך את החום הנוסף

או להשתמש בהן בנפרד אם אתה רוצה שמיכת פוך בהירה יותר. שילבתם שמיכת קיץ ושמיכת חורף ליצירת שמיכת פוך חמה במיוחד ללילות הקרים ביותר. ניתן לשלב את השמיכה עם כפתור פופר המאפשר לרכוש שמיכות 45 נפרדות TOG ו- 9 TOG נפרדות הניתנות לשילוב עבור שמיכת 135 טוג לחורף.

הבחירה הזולה ביותר

היא לקנות שני שמיכות פוך, אחת לקיץ (45 גרם) ואחת לסתיו (9 גרם), מכיוון שהשמיכה של 9 גרם מתאימה יותר ונותנת לך אפשרות לבחור טמפרטורות שונות לכל עונה. שמיכות פוך מנוסות מהוות פתרון טוב וחסכוני מכיוון שהן מאפשרות לשמיכה להתאים לשמיכה של 45 איברים ולשמיכה של 9 קומות, מה שמאפשר לך לבחור בין טמפרטורות ועונות שונות. הם שני ברווזים בהתאמה אחת וניתן להכין אותם לחורף כאשר יש צורך ב -135 טוגים.

שמיכת שמיכת פוך של 135 טוג

היא הדירוג הטוב ביותר למיטה קרה בחורף, 9 טוג 'אם אתה רוצה שמיכת פוך בינונית ו -45 טוג' אם אתה ישן חם. בני נוער שישנים בבית חם עשויים שלא להזדקק לשמיכה חמה, ובמקרה כזה יש להשתמש בשמיכה של 90 יח 'עם שמיכה נוספת במידת הצורך. בחדר השינה, זה אומר לשים שמיכת קיץ בהירה מתחת לשמיכה להניח על המיטה ושמיכת TOG גבוהה וחמימה.

למעשה

צמר ידוע כאחסון חום טוב יותר מאשר שמיכות פוך אחרות, כך ששטיחים יכולים להיות עבים בהרבה מזה הקלים יותר, החל בין 3 ל -6 טוגים ובעלי עד 250 גרם למ"ר לנוחות רבה כל השנה. עָגוֹל. בכל הנוגע לאילו, יש מגוון רחב של דירוגי חום, אבל מצאנו הכל, סופר קל (3 טוג ') ועד אולטרה נוח (15), כולל חליפות לכל השנה המשלבות 4.5 עד 9 טוגים עם כיסוי פוך. שיתאים לכל מזג אוויר. דירוגים נמוכים יותר מתאימים למזג אוויר חם יותר, בעוד שסדיני הטוג הגבוהים יותר יחממו אותך בלילות חורף קרים.

שמיכת החורף הקלה ונושמת 135 Tog Winter

היא תערובת של אוספי ברווזים רכים ובניית קופסא פנימית המונעת ממילוי לגרום לדברים מעצבנים במהלך הלילה. זה מרגיש חם כשאתה בחוץ עם רדת החשכה ומציע שמיכת פוך לכל השנה המורכבת משמיכת 45 איג 'ושמיכת 9 יח' שנוצרה יחדיו ליצירת שמיכת פוך סופר הניתנת להתאמה שתוכל להשתמש בה כל השנה. מושלם עבור אלה שמרגישים צוננים מחום הקיץ, 165 TogDuvet השמנמן ביותר מציע רמת נוחות מדהימה, ואינך צריך להפעיל את החימום המרכזי בזמן שהוא עוטף אותך.

שמיכת פוך ממולאת צמר

היא בחירה מצוינת לילדים מכיוון שהיא מחממת אותם בחורף ובקריר בקיץ. משלימה את כיסוי הכותנה, שמיכת החורף הזו של Tog $ 135 היא שמיכה טבעית, רכה ונעימה שמיועדת לחיבוק. אנחנו אוהבים שמיכות פוך כבדות כל השנה, אבל למי שמחפש אופציה עונתית, נסה שמיכת פוך קלה לקיץ ובינונית לחורף.

רוב השמיכות הן בין 3 ל -15 טוגים

ואילו 3 טוגים יותר קרירים ומתאימים יותר לקיץ, ואילו 15 טוגים טובים יותר ללילות חורף קרים. אנו מציעים 10.5 לחורף, אך ניתן לבחור בגרסה כל השנה על ידי שילוב של שמיכת פוך נמוכה בקיץ, שמיכת פוך בינונית באביב ובסתיו ולאחר מכן הצטרפות לפופר בחורף.

ישנן סתימות שונות

כולל אלפקה, לבחירה ומשקולות שונות, אך אנו חושבים שהשמיכה הטובה ביותר היא הצמר המואר, שמשתנה בין 3-6 ק"ג ובעל 250 גרם למ"ר. אנו סבורים כי השמיכה הטובה ביותר לרכישה היא שמיכת Eve All Seasons, והיא מורכבת משני חלקים – האחד עם 4.5 יחד והשני עם 9 tog – שניתן להשתמש בו בנפרד או ביחד בהתאם לעונה. יחס 80 /20 מעדיף אווזים, ושמיכת הקיץ של 45 טוג הופכת אותה למיטת היוקרה המועדפת עליך במחיר הזה.

אם לא הצלחת להחליף את שמיכת הקיץ שלך בשמיכת החורף שלך

שמיכת שמיכה זו של Homescape King-Size 135-tog היא ציור לילה שלך. PS 155 מחברת Fine Bedding, חברת סוחר השוואת מחירים PS מחיר קנה עכשיו ב- Hasitem Hasitem John Lewis & Partners סינטטי קולקציית מיקרופייבר 3-in-1 נושמת שמיכת פוך 135 יחד עם שמיכת פוך קלה זו שומרת עליך על חמים. קנה מ- PS 24.39 ב- Amazon Hasitem פריטי השוואת מחירים סוחרים מחיר PS קנה עכשיו ב- hasitem Simba Hybrid Duvet 105 טון השמיכה Simba Hybrid מופיעה בסיכום שמיכות שמיכת הקיץ הטובות ביותר שלנו.

כדי לעזור לך בכך, ריכזנו במדריך זה רשימה של כל הדברים שאתה צריך לקחת בחשבון עבור שמיכת חורף וכיצד לבחור אחת, כולל שמיכות פוך.

למידע מורחב על שמיכות פוך יחד לחורף יש לבקר ב- kingofpuh.co.il

דילוג לתוכן