תכשיטים לגברים בשנת 2021

במאמר זה אנו בוחנים את כל מה שצריך לדעת על עגילי גברים אופנתיים ומסוגננים. מסיכות נושא גותי לסרטים גיאומטריים משונים, בשביל מה גברים יהיו פופולריים בשנת 2021. בין אם אתה רוצה להרחיב את אוסף התכשיטים שלך או פשוט לעמוד בקלאסיקות, הנה שלושה מעצבי תכשיטים שאפתניים שכדאי שתכיר. מעבר לתכשיטי גברים סטריאוטיפיים, מותגים מתעוררים אלה יוצרים תכשיטים המצאתיים המשתלבים היטב בסגנון היומיומי של בני האדם המודרניים.

בעידן הוויקטוריאני

למשל, גברים נמצאו לעיתים קרובות לבושים בסיכות זהב וכסף, שרשראות זהב ועגילי זהב, כמו גם צמידי זהב. חלק מפריטי בגדי הגברים המוצעים בטיפאני ושות 'הותאמו לסגנונות הקלאסיים של קולקציות תכשיטי הנשים (למשל החזרת האטלס של טיפאני).

צמיד הוו והעוגן אידיאלי עבור רוב הגברים

במיוחד לגברים שמנסים תכשיט בפעם הראשונה. צמידים הם ההשלמה המושלמת לשעון, אך גם לגברים שבדרך כלל לא ילבשו תכשיטים. שמרו על כמות האביזרים למינימום והתאמו אותם עם זוג עגילים או צמידים. בין אם עגיל, שרשרת, צמיד, טבעת או סיכה, וודא שהיצירה אופנתית וידידותית לסביבה. הנה כמה ממותגי התכשיטים הטובים ביותר לגברים שבוודאי יעזרו לך לשפר את משחק התכשיטים שלך. קופסת תכשיטים כסף וזהב היא חברה קטנה שרוצה לגדול, ומציעה תכשיטים שנבחרו ביד באיכות מדהימה, שניתן ליהנות וללבוש במשך חודשים.

ארמנטה מציעה כמה מחתיכות בגדי הגברים הייחודיות ביותר שתמצאו

והכל ישן – מפורסם בעולם, רומנטי ומכושף. סוג זה של תכשיטי מתכת מאופקים הוא כה ייחודי שאי אפשר לשלב אותו ביוקר מדי עם שום בגד, אבל אם אתה מחפש משהו שאתה עלול למצוא בארון אוצר שקוע, זהו זה. הרבה זה מסתכם בכך שלא באמת יודעים איך הדברים עובדים באופנה לגברים, שלא לדבר על תהליך קניית תכשיטי גברים. הסיבה לכך היא שגברים רבים לא יודעים להתאים את התכשיטים שלהם לתלבושות שלהם.

זו גם דרך טובה ללכת לחנות תכשיטים מבלי שיהיה לך מושג מה אתה רוצה ולהעמיס על עצמך חבורת פריטים שבסופו של דבר הם יקרים במיוחד אם אתה לא בוחר במשהו שבבעלותך

הדרך היחידה ללבוש שרשרת עבה היא ללבוש אותה על זוג מכנסי ג'ינס או חולצה, או אולי אפילו על מעיל של אמן ההיפ-הופ, אלא אם כן אתה לובש אותו כי אתה רוצה להיראות כמוהו. סוג זה של שרשרת זהב לגברים מורכב מחוליות מרובעות המחוברות לשרשרת רציפה. אתה יכול גם לענוד שרשרת שרשרת כדורים עם שרשרת הכדורים שלך בדיוק כמו שהיא נלבשת בצד השני של הצוואר, מה שמעניק לך מראה מגניב ברחוב.

שרשרת זו מתנגדת למים ולא תיכתם, כך שתוכלו לענוד אותה בכל מקום, בכל יום ובמשך שנים.

זכור את מגמות התכשיטים של גברים אלו לשנת 2021 והתאם אותם לביטחון העצמי שלך, ותעדכן אותם בשנת 2021.

אם אתה רוצה ללבוש אביזרים

אם אתה לובש חליפה ומושך אותה למעלה, ואז כדאי לקנות עגילי יהלום. כאשר אתה נמצא בחנות תכשיטי גברים, בחר את התכשיטים הטובים ביותר שתוכל לענוד בגאווה. אתה מתחיל לקנות זהב לגברים, ואם אתה גבר שעושה קניות, תמצא אותו בזהב ורוד. זהב יכול להיות צבע קשה, אך זהו גם אחד הצבעים הפופולאריים ביותר עבור גברים, כך שהוא יכול למצוא את דרכו אל ארון הבגדים שלך.

באופן כללי

ישנן שרשראות זהב לגברים באיכויות זהב שונות מ -10 K עד 18 K ואפילו 24 K. בדרך כלל הן נחשבות ניטרליות מגדרית, כלומר גברים ונשים יכולים ללבוש אותן. אחד הסוגים הפופולאריים ביותר של שרשרת זהב אצל גברים הוא שרשרת הגברים, בעלת מראה גברי יותר (חשוב שרשרת חבלים, תחשוב בסגנון קובני).

ברור שתכשיטים חשובים היום לגברים כמו לנשים, אם לא יותר מכך. יש הרבה תכשיטנים לגברים שכן תחום זה של אופנת גברים לא זוכה לתשומת לב רבה מדי מגברים.

בעוד שתכשיטים פופולריים כגון צמידים ושעונים הופכים פופולאריים יותר ויותר בקרב גברים ובני משפחותיהם

טבעות הגברים הן עדיין המסוגננות ביותר. ואכן טבעות מהוות יותר מ -70% מכלל מכירות התכשיטים בארה"ב, על פי קבוצת NPD, והן המוכרות הגדולות ביותר של תכשיטים לגברים.

התעוררות מעוררת זו שלחה גל גאות של מותגי בגדי גברים לחופי בגדי גברים

גברים משפרים כעת את המראה שלהם עם קישוטים כמו שרשראות וצמידים, ועליית הטיפוח הגברי היא דוגמה לכך. התנופה בתכשיטי גברים היא רק האחרונה בשורה ארוכה של מגמות בהרחבת אופנת הגברים. עלייה גדולה זו מודגשת על ידי צמיחתה של ענף "אופנת הגברים" בכללותה, לא רק לגברים אלא גם לנשים.

עבור פרטים מורחבים בתחום של שטרן תכשיטים ותכשיטים לגברים בשנת 2021 עליך לבדוק ב- stern925.com

דילוג לתוכן