תקלות נפוצות בדלת

מדי פעם מתגנבות בעיות נעילת הדלת, שכל בעל נכס צריך להתמודד איתן. יכול להיות שיש להם סיבות שונות, אך נקודת הסיום זהה. הם תוצאה של מנעול דלת שפשוט סתום ולא עובד כמו שצריך.

רוב בעלי בתים ובעלי נכסים מסחריים יגידו לך שבשלב כזה או אחר הם נתקלו בבעיית נעילת דלתות, ככל הנראה יותר מפעם אחת.

השורה התחתונה

היא שלא תוכלו להתעלם מבעיות במנעול דלתות כמו מנעולים תקועים וברגים תקועים, מכיוון שההשלכות יכולות להיות הרבה מעבר למה שאתם חושבים. האופן שבו אתה מטפל בבעיה במנעול הדלת קובע עד כמה זה משפיע על הביטחון שלך. הצעד הראשון לפתרון בעיית תפס לדלת היא לקבוע את הגורם למנעול הדלת התקוע שלך.
לפרטים נוספים בתחום של גבריאל מתקן דלתות באפשרותך לבקר ב- gavrielocks.co.il

כשאתה מכניס את המפתח למנעול הדלת שלך והגליל מסתובב, סימן שיש לך בעיה גדולה במנעול הדלת שצריך לפתור.

אם הדלת לא נשארת סגורה, תוכלו ליישר מחדש את הנעילה ואת לוחית המשבצות. לפני שתעשה זאת, הפוך את הדלת כך שתחשוב שהציר נמצא במקום, והזז את לוח הסגירה כדי ליישר אותו עם מנעול הדלת.

בעיות רבות בדלתות נובעות מהרכבה לא נכונה

כך שחברה מנוסה שמבצעת עבורכם את ההרכבה תהיה לנוח לדעת שזה נעשה נכון בפעם הראשונה. קח את הצירים והדק את כל הברגים הרופפים. אם אתה מגלה שהם תקועים עם אבק, לכלוך או צבע ישן, ניקוי טוב ומעט שיוף יכולים לגרום לדלת שלך להתנדנד קדימה ואחורה תוך זמן קצר.

זהו סימן לכך שתפסי הדלת שלך דופקים על הצלחת והדלת אינה במצב הנכון

נסה לחבר חלונית (כרטיס ביקור מקופל או פיסת קרטון) לציר בקצה הנגדי (מקור הבעיה: אם הדלת שלך תקועה בפינה העליונה, למשל, החלונית תתחיל לעבור בתחתית אם אתה מתקין את דלת הפנים שלך זמן מה או גר בבית ישן, סביר להניח שתיתקל בכמה בעיות קלות בדלת שלך. החדשות הטובות הן שבעוד שבעיות אלה יכולות להיות מעט מעצבן, רובם ניתנים לתיקון ולפתרון בעצמם. חלק מבעיות הדלת הנפוצות ביותר מתרחשות כאשר הדלת תקועה, כשהיא נפתחת או כשיש חריקה מרגיזה מאחורי הדלת.

אם שלך דלתות הותקנו והיו קיימות כבר שנים

יכולות להיות סוגים רבים ושונים של בעיות.בעיות בין היעדר שימון לבין צירים ישנים או שחוקים עלולים לגרום לבעיות מעצבנות ולא נוחות. אם יש לך בעיות עם אחד או לדלתות נוספות, קרא את המדריך שלנו לבעיות נפוצות בדלתות פתרונות d.

אתה רוצה להימנע מבעיות אפשריות במנעולי מנעולים

תיקונים יקרים והריסות היום שלך על ידי ביצוע תחזוקה נאותה של מנעולי הדלת שלך. בעוד שבעלי בתים מקפידים פחות על נעילת דלתות כאשר משהו משתבש, העדיפות מבחינתם היא לשמור על יקיריהם וחפצי הערך.

כדאי להכיר את מנעולי הדלת ובעיות השונות המתעוררות לאורך השנים. ברגע שאתה מגלה שלט, כדאי שתגיע מומחה לביתך כדי לבדוק את נעילת הדלת שלך ולגלות מה לא בסדר בזה.

לדלתות מעץ מלא מגיע מוניטין של חוזק ועמידות

אך עם מוצרים טבעיים אתה תמיד יכול לקבל בעיות. התבונן בכמה מהבעיות הנפוצות ביותר במנעולי דלתות שבעלי בתים נאלצים להתמודד איתם באופן קבוע. אם יש לך ידית דלת רופפת באחת מהדלתות החיצוניות של הבית שלך, זה עלול לגרום למעין בעיה במנעול הדלת עבורך.

צירי דלתות, אשר חורקות או חורקות, הן אחת הבעיות המעצבנות ביותר, איתן בהכרח אתה מתמודד עם דלתות מעץ מלא. המשך לקרוא כדי למצוא פתרונות לכמה מהבעיות המעצבנות יותר שאתה עלול להיתקל בדלתך.

מנעולי דלת שיש להם בעיה זו הם בדרך כלל בעיה מכנית מכיוון שהם פגומים בגלל בלאי. דלתות ומשקופים יכולים גם להתעוות ולעוות עקב תנאי מזג אוויר גרועים.

ציר הדלת שלך פגום או שבור

הוא חורק או משקשק בדלת, הדלת שלך לא נפתחת בלי להיסגר, או שהדלת שלך לא אחידה. 

אם תפתח ותסגור את הדלת שלך, היא תישחק עם הזמן. דלת מבצעת את המשימה הפשוטה של פתיחה וסגירה אך ישנם חלקים רבים בדלת והם צריכים להיות כולם תקינים כדי שהיא תפעל כראוי.

אם זה משהו פשוט כמו הידוק בורג רופף או פרויקט גדול כמו החלפת דלת

בדקנו כמה מהבעיות הנפוצות ביותר בדלת וכיצד ניתן לתקן אותן. בין אם הוא לא נסגר לחלוטין, מסרב להינעל כראוי או משקשק בעת מגע איתנו, יש פיתרון לבעיית הדלת שלכם. אם דלת לא משתפת פעולה לא נסגרת או לא נפתחת ללא בעיות, אנחנו כאן כדי לעזור.

זה כולל התאמת העצירה

הוצאת הדלת ממפלס הצירים שלה, הדלת עצמה ועוד ועוד. כדי לספק את בולם סגירת הדלת, לקשקש, לחרוק או לשרוט את הפער בין הדלת למוט הדלת, קפל את הציר בסומק עם מוט הדלת והזז את המעצור או את לוח העצירה כדי ליישר את ידית הדלת, ולחץ על החור בידית הדלת בעת סגירת הדלת.

 

דילוג לתוכן