איך מבצעים השתלות שיער

מרפאת סרקן איגין הינה מרפאה ידועה להשתלת שיער בטורקיה המבצעת השתלות שיער ומציעה טיפולי נשירת שיער לגברים, נשים וילדים וכן גברים ונשים בכל הגילאים. במשך 24 שנים ביצעו ד"ר סר קננאייגין וצוותו הכירורגי השתלות שיער והציעו טיפולים לנשירת שיער. המרפאה הנודעת להשתלת שיער בטורקיה מבצעת השתלות שיער ומציעה מגוון רחב של אפשרויות טיפול כגון הסרת שיער ושיקום שיער.

מעניין שרוב המומחים להשתלות שיער שמתרגלים בארה"ב כיום לא התחילו להתמחות כמומחים להשתלות שיער

רובם עובדים במשרה חלקית המבצעים השתלת שיער במשרה מלאה לתקופה קצרה. רק חלק ממרפאות השתלת השיער הטובות ביותר מעסיקות טכנאים להעברת שיער העובדים במשרה מלאה עד שנה.

למרות שאזור השתלת השיער אינו מוסדר כרגע

כל מי שיש לו תואר רפואי יכול לקרוא לעצמו כירורג השתלת שיער. למעשה, יש רופאים שמתנהגים כאילו הם מבצעים ניתוח קל. אם אתם מעוניינים במשרה מלאה בתחום השתלת שיער, תוכלו לעשות זאת בעצמכם.
כדי לקרוא עוד על גל וקנין יש לבקר באתר notnimbarosh.com
למידע נוסף בנושא של איך מבצעים השתלות שיער וגל ווקנין כדאי להעיף מבט ב- notnimbarosh.com

עם התפתחות הניתוח המודרני להשתלת שיער

הצורך בתיקון השתלת שיער בא לתקן טעויות מהנהלים בעבר. טכניקות השתלת שיער היו חלוצות במשך שנים רבות של תרגול, ועם ההתקדמות בהשתלות שיער מודרניות מגיעה היכולת לשנות השתלות שיער ולתקן טעויות בהליכי העבר. לדוגמה, אם יש לך צלקות בולטות, עדכון העברת שיער יכול לעזור למזער את הצלקות. ניתן להשתמש בצמח שיער גם כדי להסתיר צלקות מהשיער – מה שמפחית את הניתוחים, אך לפני שזה קורה אתה צריך לשקול את השפעות הניתוח על השיער שלך, כמו גם את בריאות הקרקפת והעור שלך.

זמן ההחלמה של השתלות שיער יכול להשתנות בהתאם להליך ולעבודה שיש לבצע, כמו גם לסוג השתלת השיער.

מומלץ לחפש כמה מנתחי השתלת שיער לפני שתקבע ייעוץ בתשלום או בחינם. הרופא שלך יוודא שיש לך הבנה ברורה מה כולל השתלת השיער ומה ניתן להשיג באמצעותה.

בנוסף

חשוב שמשקם השיער שלך יהיה בעל ניסיון בהשתלות שיער לחולים עם נשירת שיער מצולקת. עלות השתלת שיער מושפעת מכמות ההשתלות הנדרשות, מהאזור שיש לשקם ומהטכניקות בהן נעשה שימוש. ישנם סוגים רבים ושונים של השתלות שיער לחולים עם נשירת שיער צלקתית, וניתן להשתיל שיער תורם לאזורי גוף רבים. עלות השתלת שיער יכולה להשתנות בהתאם לגודל קו השיער ולמקום בו ביצעת אותו. כמה שיערות או שאיבדת, כמו גם איפה השיער אבד, יילקחו בחשבון בהשתלת השיער ומספר השתלות השיער שיש לבצע. השתלת שיער מחזירה את קו השיער של מטופל עם נשירת שיער בצלקת, כמו צלקת בחלק האחורי של הראש או הצוואר. צלקת הנגרמת כתוצאה מתאונה או ניתוח יכולה להתמלא גם בשיער תורם, בדרך כלל מחבר או בן משפחה.

יש לציין כי מרבית השתלות שיער מבוצעות בשיער קיים, כך שאם יש לך צלקת בחלק האחורי של הראש או הצוואר או אפילו נשירת שיער בקו השיער שלך, התהליך לא יכול להיות יעיל כל כך.

כדאי להיפגש עם רופא עור שמבין את הניואנסים של נשירת שיער ובעל ניסיון בביצוע השתלות שיער

רבים מבצעים גם השתלת שיער ויכולים לומר לך אם אתה מועמד טוב להשתלת שיער. כמו כן, עליכם להיות מודעים לכך שלאחר השתלת שיער יתכן שלא תוכלו להחזיר ראש שיער מלא, מה שחשוב שיהיו ציפיות מציאותיות מההליך. למרות שקיימים אי נוחות כלשהי בשיטת השתלת שיער FUE, הדבר מועיל ביותר לחולים ומוצע על ידי רוב משקמי השיער.

שיטת הקציר של FUE יכולה לבצע השתלות שיער גוף בלבד, ולכן היא דורשת כישורים של מנתח FUE מנוסה. כדי להפחית את העלות של השתלת מו"פ ידנית ארוכה, ניתן לבצע השתלות שיער Fue עם NeoGraft תוך פחות משעתיים.

ביום ההשתלה תתבקש למלא טופס המקנה לרופא שלך את הזכות לבצע את השתלת השיער

אם אתה שוקל השתלת שיער וברצונך לקבל מידע נוסף אודותיה, אל תהסס לפנות אלינו. צרו קשר עם מומחה אסתטיקה מקצועי בכדי ללמוד עוד על שיטת קצירת FUE, מה לעשות וממה להימנע במהלך השתלת השיער ולתיאום התייעצות ראשונית.

דילוג לתוכן