טיפוח עור הפנים

שאל כל מומחה לעור אם הוא תוהה אילו צעדים עליהם לנקוט בכל פעם שהם קונים מוצר טיפוח חדש או להוסיף צעד לשגרה ובאיזה סדר עליהם ליישם אותו. ישנם מומחים ששגרת טיפוח העור היומית שלהם מחולקת באופן מפתיע בין פנים לשמן.

בבחירת ניקוי פנים עדיף להבטיח כי התכשיר עונה על צרכי העור הספציפיים שלך ומכיל מערכת פעילי שטח עוצמתית המנקה את העור מבלי להסיר שמנים טבעיים

ניקוי פנים טוב לעור שומני מכיל קרם לחות טבעיים כמו גליצרול, שמבטיחים שהעור יבש מספיק כדי למנוע היווצרות עודפי שמן. בבחירת ניקוי הפנים הטוב ביותר לעור יבש, שפכו מרכיבי לחות לקרם או קרם כדי לקדם מחסום עור בריא ולהגדיל את תכולת המים בעור. אם העור שלך עדיין מרגיש שמנוני, נסה להתכווץ, מכיוון שהם יכולים לגרום לעור לייצר יותר שמן ולגרום לגירוי ולגירוי עוד יותר.

לאחר ניקוי העור

ניתן למרוח מוצר פילינג כגון רטינול, קרם לחות או לחות וקרמים לפי הצורך. אם אתה משתמש בקילוף פיזי עם Ex-FolioExfoliant, השתמש בו לאחר הסרת המייק אפ שלך. לאחר הניקוי הוסיפו קרם לחות לפנים מיד וכמה מים שתרצו, כמו גם כמה טיפות גליצרין או לחות טבעיות אחרות.

פילינג כימי (AHA ו- BHA) נשמע מפחיד

אך למעשה פחות שוחק מאשר קרצוף העור. נוסחת ניקוי ג'ל או פנינה קטנה זו מנקה את העור ומהדק את הנקבוביות, מה שהופך את עור הפנים שלך לחלק יותר. פילינג משמש להסרת תאי עור מתים, להגברת תחלופת התאים ולניקוי נקבוביות.

כתוספת משלימה לטיפוח העור שלך

סרום זה מכיל מרכיבים כגון נוגדי חמצון ורטינול, המסייעים בשיפור בריאות העור על ידי הרגעת אדמומיות ושיפור המרקם והמוצקות. אחד ההיבטים החשובים ביותר בבניית שגרה לטיפול בעור הוא קביעת סוג העור. גלול מטה כדי לגלות אילו חומרים פעילים פועלים בצורה הטובה ביותר למחלות עור מסוימות ומה עליך לדעת. להלן כמה טיפים למה שווה הזמן שלך בכל מה שקשור לפיתוח טיפוח עור יעיל שמגשים את מטרתו.

התחל כל בוקר עם תרסיס פנים במים חמים ושטוף עם ניקוי פנים עדין התואם את סוג העור שלך

חולים עם עור שמנוני צריכים לחפש חומרי ניקוי מקציפים כדי להסיר עודפי שמן, ואילו חולים עם עור יבש צריכים לחפש חומרי ניקוי לחים להחזרת מחסום הלחות של העור. לאחר ניקוי והתייבשות העור יש למרוח כמות קטנה של מי פנים על הניקוי כדי לאזן את ה- pH של העור.

אם אתה רוצה להדק את העור שלך, עזור לעצמך על ידי התנהגות בבית בעזרת אנשי מקצוע בתחום טיפוח העור של SkinCeuticals. מצא את ניקוי העור המושלם ששטוף את הפנים שלך לפני שתזדקק לו, או בקר בהם למידע נוסף אודות את המוצרים שלהם.

קל להוסיף חומר ניקוי יומי לשגרת טיפוח העור שלך

לא משנה איזה סוג עור. כדי לקבל את סוג הניקוי הנכון, חשוב למצוא את חומר הניקוי הנכון עבור סוגי העור שלך. – —- חפש חומרי ניקוי לפנים המורכבים ממרכיבי לחות לשמירה על רמות הלחות וקידום מחסום עור בריא. גם עור שמן זקוק לקרם לחות, לכן השתמש בקרם לחות על בסיס ג'ל ואל תחסום נקבוביות, כמו עם קרם פנים של CeraVe. השתמש בו בשילוב עם קרם לחות אחרים, כמו קרם לחות ותחליבים של לוריאל, כל עוד הוא אינו חוסם נקבוביות.

חומרי ניקוי פנים מלאים גם במרכיבים העלולים לגרות טיפוח העור

כגון סולפט, העלול לגרום לגירוי וגירוי. נקו עם ניקוי ללא סולפט וקצף עדין עוזר לשמור על זיהומים בעור בחינם. החיסול טוב לעור שומני ולכתמים קלים, אך הוא גם מרכיב שעשוי לגרות עור בגלל החומציות הגבוהה שלו.

זהב אומר

"אני ממליץ על CeraVe Hydrating Cleanser כי זה שטיפה פנים עדינה, לא קומדוגנית, ללא שמן שמקציפה בחופשיות. ניקוי עדין זה נועד לנקות את העור מלכלוך ומזהמים ובאותה עת לשמור על אפידרמיס שלם. זה עובד לכל סוגי העור, כולל אלה עם עור רגיש, אם כי סולומון אומר שהוא מומלץ לחולים הנאבקים באקנה – עור רגיש או אנשים הסובלים מאקזמה או רוזצאה.

אפשרות הקרצוף להקצפה שטיפת פנים היא אלטה MD, שמרחחת את צ'ונג על פניה שלה וממליצה על מטופלים. מסכת ניקוי חימר 1 מס '1 כוללת פורמולה שמנת, מבוססת חרסית, הפועלת עמוק מדי ומנקה את העור.

אם תרצו יותר

אתה יכול לנסות לטהר כפול, באמצעות טונר פנים על בסיס מים עם חומר ניקוי שמן כדי להסיר את כל הלכלוך והשמנים שנותרו מהנקבוביות שלך. הפנים האלה מושלמים לעור רגיש במיוחד ", היא אומרת ומוסיפה כי התכשיר מנקה בעדינות. העור, מהדק ומבהיר אותו, מה כן le ביטול צעד נוסף משגרת טיפוח העור. מיועד לעור שמן, משולב ומזדקן, LHA Cleanser מתמקד בעיכול של נקבוביות. הוא משלב תערובת של מרכיבי פילינג והידרה להסרת עודפי חלב מבלי להסיר את העור. טיפולי פנים נוספים כוללים מסיכת פנים מבהירה, אשר יכולה גם לעזור להחזיר את הברק הטבעי של העור.

דילוג לתוכן