מה זה צ'אט בוט

אף על פי שהמונח צ'אט-בוט ידוע ונוכחותם של צ'אט-בוטים ברשת גוברת ללא הרף, נותרה שאלה פשוטה: מהו צ'ט-בוט ואיך הוא עובד? רוב האנשים חווים לפחות בוט צ'אט אחד או שניים בחייהם מדי יום, אבל מה אתה יודע עליהם? בין אם אתה משתמש בתוכנת צ'אט בוט מוכנה מראש ובין אם אתה יוצר בוט המותאם אישית מאפס, עליך להיות מודע לסוגים השונים של הרובוטים העומדים לרשותך וליכולותיהם. בפעם הבאה שאתה משתמש בכלי צ'אט או באתר כדי לראות אם אתה יכול להתאמן תוך כדי שיחה עם צ'ט בוט אנושי, הסתכל. אם הבוט מספיק גבוה כדי לעבור את מבחן טיורינג, ייתכן שאדם אפילו לא יודע שהוא מקיים אינטראקציה עם תוכנית מחשב. חלק מהצ'ט-בוטים דורשים מנוע זיהוי דיבור, אך בין אם תבחר בצ'ט-בוט מבוסס-כללים או אחד מורכב יותר תלוי מה ברצונך לעשות איתו.

צ'טבוטים הם תוכנות מחשב שיכולות ללמוד לאורך זמן כיצד לקיים אינטראקציה מיטבית עם המבקרים באתר. מצא ספק צ'אט-בוט שיכול לעזור לך לנהל את שיחות הצ'אט שלך בפלטפורמה שלך, או שיש לו ווידג'טים ניתנים להתאמה אישית.

שיחות לא מובנות הן קצת יותר פתוחות

ומסתיימות: משתמשים יכולים לדבר עם הצ'ט-בוט, וזה מגיב בהתנהגות אנושית. בפייסבוק בוטים מזהים לידים פוטנציאליים ומגיבים בנימה ידידותית ומועילה הדומה מאוד לזו של אדם אמיתי. האם צ'ט-בוט מספק את המידע הנכון ומגיב בצורה הגיונית להוראות המשתמש תלוי באופן בו מתכנת בונה את "סקריפט השיחה" של הבוט. בנוסף, הרובוטים הללו מאפשרים לך לשמור על תקשורת קולחת ולא משנה כמה אנשים שואלים שאלות בו זמנית.
לעוד פרטים בנושא של צאט בוט מומלץ לגשת לאתר xn--9dbhb7ccd.co.il

בהתחשב בכך שצ'ט-בוטים חכמים

עם תסריט, יכולים להיות בעלי ממשק משתמש גרפי, השימוש בצ'ט-בוט הוא קטגוריה נפרדת של בוט. ישנם מספר בוטים לשיחה בהם ניתן להשתמש למגוון משימות, כגון עיבוד שפה טבעית. אנחנו נהיה סוג של תת-סוג של הצ'ט-בוט השיחתי, המכסה את אופן העבודה של הצ'ט-בוטים. למידע נוסף על הדרכים השונות לחיבור צ'אט גוגל לבוט, עיין בסעיף נקודות קצה.

תכונות הפלטפורמה קובעות כיצד צ'אט בוט יכול לתקשר עם משתמשים

קבוצות וצוותים. הבוט מכיר בשפה האנושית ומנבא את התגובה או הפעולה המתאימים. לדוגמא, בוט יכול לברך לקוח בחלון הצ'אט מיד בברכה מסומנת. זה יכול גם להכתיב את התנהגותם של צ'אט-בוטים, כגון אילו משאבים הלקוח זקוק להם או מה הם רוצים.

סיכומים שלב אחר שלב מאפשרים לך ליצור בינה מלאכותית

כולל מילות מפתח מוגדרות מראש ותשובות מוגדרות מראש. יש משהו למפתחי הבוטים, מכיוון שהצ'ט-בוטים איתם אתם מתקשרים משתמשים באינטראקציה ובשיחה כדי להיות אינטליגנטים יותר. אתה מקליד משהו ושולח אותו לצ'ט-בוט, שבדרך כלל עונה עליו בטקסט. תגובות ופעולות בתסריט מבוצעות על ידי הצ'ט-בוט במהלך השיחה עם המשתמש האנושי.

באופן ספציפי

מפתחים משתמשים בו לבניית בוטים שיכולים להבין טוב יותר את שפת האדם ואת הטקסט המוקלד. ממשקי API מאפשרים למכונות לדבר עם אנשים על עיבוד דיבור טבעי, מה שאומר שזה מרגיש כמו לדבר עם צ'ט-בוט, למרות שרוב האנשים יודעים מה זה. ממשק ה- API לשיחה הולך וגדל, והוספת בוטים לפלטפורמות שיחה כמו גוגל צ'ט מאפשרת לאנשים לשאול שאלות מבלי לשנות את ההקשר.

כדי לנהל ביעילות את האינטראקציות עם הרובוטים, חברות צריכות לשלב את פתרונות הצ'ט-בוט שלהן בתוכנת שירות הלקוחות שלהן, למשל באמצעות ממשק ה- API של הבוט שלהן.

שיחה מובנית בדרך כלל עוקבת אחר סדרת צעדים המבוססת על לוגיקה פשוטה

ועל הפלטפורמה להיות בעלת צ'ט בוט אינטליגנטי שמבין, זוכר ולומד ברציפות מהנתונים והמידע שנאסף מאינטראקציות עם לקוחות. ניתן להעריך את הבוט באמצעות מבחן טיורינג. לדוגמא, אם לקוח מבקש מבצע של יום שלם באמצעות צ'ט בוט באתר מסעדה, על הבוט להיות מסוגל לספק מידע מדויק וגם לדרג את הזמן שהמשתמש בילה בכך. לאחר שהצ'ט-בוטים ענו על שאלה של משתמש, הם יעברו בשאלות שהוגדרו מראש ויתקיימו אינטראקציה עם אותו משתמש בצורה מובנית.

כמה צ'ט-בוטים יכולים להיות די חכמים עם התשובות שלהם, מכיוון שהם יכולים לענות על עד 50 שאלות תוך כמה שניות, על פי מחקר שנערך לאחרונה מאוניברסיטת קליפורניה, ברקלי.

אם היית לקוח טוב מזה זמן רב אם ראית "צ'ט בוט" בחברה שלך, יתכן וראית צ'ט בוט בדמות נציג שירות לקוחות או נציג מכירות.

צ'טבוטים הם תוכניות אוטומטיות שמתקשרות עם לקוחות

כמו שאדם היה עושה, אך עולה מעט או כלום. כמו קול קולי, גם צ'אט בוט הוא תוכנת בינה מלאכותית שיכולה בהכרח לעורר צ'אט בין משתמשים המשתמשים בשפה אנושית טבעית. בנוסף לבוטי צ'ט מבוססי AI, ישנם כמה סוגים של "צ'ט-בוטים" שימושיים למשווקים. רובוטי צ'ט AI אינם אנושיים, כך שהמבקרים המקוונים שלך יוכלו לנהל שיחה טבעית הלוך ושוב ולהרגיש שהם משוחחים עם אדם במשרדך.

דילוג לתוכן