מחירון הסרת שיער לגברים

הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות המוכרות והיעילות ביותר להסרת שיער לגברים. הנה כל מה שאתה צריך לדעת על הסרת שיער בלייזר לגבר ומדוע כדאי לך לשקול זאת היום.

זהו הליך נוח וללא כאבים הצורך אנרגיית אור מבלי לפגוע בשיער או להרוס לצמיתות, מה שמונע ממנו לצמוח חזרה.

כדי לחסוך זמן וכסף, המטופלים לא צריכים להשתמש בשעווה או להתגלח לצורך הסרת שיער באופן קבוע. הסרת שיער בלייזר מאפשרת לך לשלם פחות לכל החיים בהשוואה לשעווה וגילוח רגילים וחוזרים על עצמם. העלות הממוצעת של הסרת שיער בלייזר לגברים בארצות הברית היא בין $ 220 ל -2,000 $. במחיר הנ"ל, המחיר המשוער של כוויות שמש לגבר עם נשירת שיער רגילה הוא בדרך כלל בין 1,500 $ ל -3,200 $ בשנה, או 4,300 $ לגבר מבוגר.

עלות הסרת שיער בלייזר תלויה באזור הטיפול, בין אם בזרועות, בממוצע בין 350 ל -500 דולר. העלות הממוצעת של הסרת שיער בלייזר לגברים בהודו היא בין 8000 ל -10,000 רופי, אך זה שונה בקרב נשים וגברים.

מחיר הסרת שיער בלייזר משתנה בהתאם לגודל האזור המטופל וסוג הטיפול

אך הגורם הגדול ביותר הקובע את עלות הסרת שיער בלייזר לגברים בהודו הוא הפנים. המחירים הנמוכים יותר להסרת לייזר מלווים באזורים גדולים יותר כמו רגליים וגב, שעולים יותר. אחרים יכולים לעשות את הטיפול ואז להסתכל סביב יום או יומיים, כך שככל שהאזור ברגל או בגב שעולה יותר, כך המחיר יהיה נמוך יותר. במקרה של טיפול בפנים שלך, אתה יכול להיות מטופל באזור אחר, כמו הזרועות או החלק האחורי של הראש.

עם זאת, תוכלו גם לברר ולתבוע הנחות ולקזז חלק מהכסף שאתם חוסכים בקניית מוצרים להסרת שיער.

ישנם גורמים ספציפיים המשפיעים על העלות של הסרת שיער בלייזר בהודו ועליך להיות בטוח לדעת שזה מתחיל מ- $ RR

לונדון. מחיר הסרת שיער בלייזר בניו יורק מבוסס על הטיפול ואזור הטיפול. הדרך הטובה ביותר לבחור את אחד הטיפולים הטובים ביותר להסרת שיער בלייזר לגברים בניו יורק ובהודו. ספקים רבים מציעים הסרת שיער בגוף מלא עם ההנחות הגבוהות ביותר האפשריות.

אם אתה זקוק להסרת שיער רצינית על החזה

הגב או הרגליים, אז קרם ג'ל להסרת שיער הוא בשבילך. מבחינה טכנית, זה אולי לא קרם להסרת שיער, אבל זה בטוח, קל ומהיר להסרת שיער בלייזר בניו יורק. תרסיס הסרת שיער לגברים של נאיר פועל בצורה דומה ויכול להיות יעיל באותה מידה, אם לא יעיל יותר.

כבונוס

הסרת שיער בלייזר בגוף פירושה ששיערך הצומח נעלם בפגישה הראשונה ואתה כבר לא צריך לחכות לטיפול חדש. אם אתם מתכננים הסרת שיער בלייזר, תוכלו להגביל את הזמן שבין פגישה ראשונה לשנייה עם הסרת שיער בלייזר בעיר ניו יורק. לאחר שתתחבר למומחה להסרת שיער בלייזר באזורך, DocShop יעזור לך לברר את העלות האופיינית להסרת שיער בלייזר, כולל מחירים ספציפיים. אם אתה מתכנן לעבור הסרת שיער בלייזר, בוא בזמן לטפל בעצמך באופן מלא לפני הגילוח כדי להבטיח את התוצאות והבטיחות הטובים ביותר.

בהתאם לאזור הטיפול

הוא נע בין 200 ל -800 דולר, אך לפחות 600 דולר. להסרת שיער בלייזר שלך אנו מציעים מחירי טיפול השווים למחירי החבילה. אלה נעים בדרך כלל בין 1,500 רופי ל -3,000 רופי למפגש, והם זמינים לאנשים הזקוקים לחבילת טיפול מקיפה להסרת שיער בלייזר לגברים.

העלות שלך להסרת שיער בלייזר משתנה בהתאם לאזור הגוף המטופל ומקום מגוריך

עלות הסרת שיער בלייזר שלך מושפעת מסוג המערכת של הסרת שיער בלייזר בה נעשה שימוש, בגודל ובצורה של השיער, במיקום שלך ובמיקום שלך, ובאיכות וכמות הלייזרים במערכת בה משתמשים.

בהתאם לאזור הגוף המטופל, העלות האופיינית להסרת שיער בלייזר היא בין 150 $ ל 500 $. הסרת שיער מהפנים והצוואר היא הליך יקר יותר, כאשר המחירים נעים בין 600 ל -900 דולר לטיפול.

על בסיס שנתי, העלות האופיינית להסרת שיער בלייזר יכולה לרוב להיות זולה יותר משעווה, ולמרות שהיא מראש, יתרונות ארוכי טווח יכולים להצדיק את העלות עבור אנשים רבים.

לאור הזמן, הכסף והמאמץ הכרוכים בכך, הסרת שיער בלייזר היא אפשרות אטרקטיבית עבור גברים רבים. עם זאת, אם גבר רוצה הסרת שיער לצמיתות אך לא מצא את האפשרות הנכונה, ישנן אפשרויות אחרות לגברים, כגון שעווה או הסרת לייזר.

דילוג לתוכן