איך להפוך לסוחרים באמזון?

אתה יכול לקדם את העסק שלך באמצעות מדיה חברתית, בבלוג שלך, בדוא"ל לרשת שלך או בכל אמצעי אחר שמתאים למוצר שלך. תוכלו לשלב כלים ואפליקציות שנועדו לשפר את מעורבות המשתמשים במוצר שלכם, כמו צ'ט-בוטים וסקרים. עליכם להציב מידע ברור, ייחודי ומזהה כדי להתריע בפני לקוחות פוטנציאליים על המוצר הספציפי שלכם.

טריק נוסף שתוכלו להשתמש בו הוא לחפש מוצרים דומים ולראות אם יש להם רשימה של המוצרים שלהם. רשימת המוצרים צריכה לפנות ללקוחות פוטנציאליים ולספק מידע רב על המטרות שלך.

לחץ על שורת התפריטים בקטלוג ובחר הוסף מוצר מהתפריט הנפתח

כותרת המוצר תמשוך את תשומת לב הלקוחות כאשר הם נמצאים באמזון ומחפשים את המוצר שלך. לאחר שסיפקתם את כל המידע הזה, תוכלו לגשת לכל לוח המחוונים של המוכר המרכזי שלכם, שם תוכלו להתחיל לרשום מוצרים ולמכור אותם באמזון. ישנה עקומת למידה שתקבע כיצד למכור באמזון, אך ברגע שתקבלו את העניין, זה פשוט ואינטואיטיבי. לאחר שתגדיר את חשבון הספק שלך, תוכל להפעיל את הכדור על ידי העמדת המוצרים שלך למכירה בשוק האמזונס.

אם אתה מוכר יחיד

עליך רק לרשום את המוצרים שלך בנפרד בשוק האמזונס. לאחר שהחלטת על מוצר למכור, אתה רוצה להפוך את עצמך לרשמי על ידי פתיחת חשבון מרכזי של הספק המהווה את המפתח של העסק המקוון שלך. באמצעות חשבון זה תוכל להוסיף רשימות מוצרים, לנהל את מלאיך, להציג את הדוחות שלך ועוד. בשלב זה, אתה נכנס למוכר המרכזי ומתחיל ליצור את רשימות המוצרים ודפי המוצרים שלך, בהם הקונים יכולים להכיר ולקנות את המוצרים שלך. אתה יכול לציין כמה מוצרים אתה מוכר, לתאר את מצב כל מוצר ולבחור את אפשרויות המשלוח הזמינות שלך. רשימות מוצרים הן ההזדמנות שלך להראות לצרכנים את המוצרים שלך, מה הם יכולים לעשות איתם ולמה הם צריכים לקנות אותם.
למידע נוסף בתחום של איך להפוך לסוחרים באמזון? ו<a href='https://rpgeschool.co.il/amazon-course/'>קורס אמזון באפשרותך לבדוק כאן: rpgeschool.co.il

אם מוכרים אחרים מציעים את אותו המוצר והם אזלו מהמלאי, אמזון תציג את הרשימה שלך בחלק העליון. רישום מוצר חדש דורש חשבון מוכר מקצועי של אמזון, אשר דורש כמה צעדים נוספים.

עכשיו

כשהחלטת למכור את המוצרים שלך באמזון, הגיע הזמן לעשות את כל הניירת. עליכם ליצור פרופיל מוכר ולהוסיף את המוצרים שלכם כדי למשוך לקוחות. בחר בין תוכנית בתשלום עבור מכירות פרטניות, מודל מנוי ותוכנית מקצועית. מחיר הנסיעה המקצועי מציע הטבות פלטפורמה רבות יותר במחיר אחיד חודשי של 39.99 דולר. התוכנית האישית כוללת אפשרות להוסיף מוצרים חדשים לקטלוג Marketplace של אמזון, להעניק גישה לתוכנית הגשמה על ידי אמזון, להציע משלוח חינם ממרכזי הגשמת אמזון, אחסון בחינם, עיבוד החזר חינם והטבות אחרות. התוכנית המקצועית היא תוכנית המכירות המושלמת של אמזון עם מספר חשבונות למשתמשים שמוכרים מכירות, משלוחים וקידומי מכירות, מוכרים מוצרים בקטגוריות מוגבלות בכדי לזכות במקום גבוה יותר בעמודי מוצרים ולמי שרוצה לנהל את המלאי שלהם באמצעות עדכונים, גיליונות אלקטרוניים ודיווחים.

סוחרים מקצוענים אינם משלמים דמי פריט בגין מכירת סחורות ונהנים מכלים אוטומטיים לרישום ומעקב אחר סחורות

לכל שלב יש עמלה שלוקחת את ההכנסה שלך, תלוי בסוג המוצר שאתה מוכר. המשמעות היא שמוכרים רשאים להכניס את הרשימה למצב מעולה בתיבה "קנה" בעמוד הראשי של הרשימה עבור המוצר המדובר, מה שמגביר את המכירות.

לאחר ההרשמה תוכלו לנהל את חשבון המכירות שלכם ולרשום מוצרים. אתה יכול לפתוח את חשבונך ולא לרשום את המוצרים שלך, אך עדיין תחויב בגין פתיחת חשבון הספק המקצועי שלך.

דע כמה זמן לוקח לקבל ערך לפני שאתה נרשם כמוכר באמזון. שקול כמה יחידות נמכרות בחודש עבור כל מוצר, העמודים הראשונים של המוצר ומילות המפתח החשובות ביותר, וזכור כי עליך להזמין לפחות חודשיים מראש.

כדי למכור באמזון, אתה צריך למצוא נישה רווחית שבה היא חשובה להצלחה שלך. רוב חברות הצד השלישי שמרוויחות כסף מאמזון עושות זאת כספקי צד שלישי ומשתמשות בהגשמת אמזון כדי למלא את ההזמנות והמכירות שלהן בשוק של אמזון. ישנן גם חברות המצטרפות לתוכנית הספקים של אמזון כדי למכור את המוצרים שלהן ישירות ללקוחות אמזון.

אנשים המנהלים עסקים המכונים סוחרי אמזון הם גם מוכרי אמזון

באמצעות מרכז המוכר, אתה שולט בכל ההיבטים של העסק שלך באמצעות תוכנית המוכרים של אמזון, מה שהופך אותך לספק ישיר לאמזון ומכיר את אמזון עם מכירות, תמחור והפצה. ב- Amazon Vendor Central, כאשר אתה מעמיד מוצר זמין לאמזון, אמזון לוקחת בעלות על המוצר ותהליך ההזמנה.

אם במקרה יש לך עסק מבוסס מוצר, תוכל לשקול להיות סוחר באמזון. כפי שהשם מרמז, מפעילי החנויות הללו הם אנשים שמוכרים את המוצרים והמוצרים שלהם באתר של אמזון. למעשה, מכירה באמזון היא הדרך הקלה והנוחה ביותר להקים עסק.

אם תהפוך לסוחר ייעודי אצל הקמעונאי המקוון הגדול בעולם

תוכל להגדיל את הנראות של עסק המסחר האלקטרוני שלך וליצור יותר עסקים בתמורה. קמעונאי מובלט מקבל תצוגה אופטימלית ומיקום אופטימלי בעמודי המוצר, מה שאומר שלקוחות רואים את המוצרים שלך בתדירות גבוהה יותר מאשר המתחרים שלך. ביקורות של לקוחות יכולות גם לעזור להגדיל את ביקורות המוצרים שלך באמזון ולדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

אמזון מוכר מרכז תהיה החבר הכי טוב שלך לכל המסע שלך כקמעונאי באמזון

נהל את חשבון אמזון שלך כמוכר ופקח על מכירות, ביצועים, היסטוריה, ביקורות וערכים מרכזיים אחרים הקובעים את הצלחת העסק שלך. בנוסף, זה משמש גם אמזון מוכר סנטרל להכנת רישומים עבור המוצרים שלך.

בשלב זה אנו חוזרים לרשימות המוצרים שהתחלנו בשלב 4: אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). המטרה היא להבטיח שמוצרים אלה יגיעו למספר הגדול ביותר של צרכנים המחפשים את המוצרים שלך.

דילוג לתוכן