קניית אוזניות איכותיות

Sennheiser Momentum True Wireless 2 הן כמה מהאוזניות האלחוטיות הנשמעות הטובות ביותר ששמעתי. אוזניות אלחוטיות אמיתיות מסופקות לרוב עם נרתיק טעינה קטן, כך שלא תאבדו אותן ותאריכו את חיי הסוללה הגרועים שלהן. את רוב האוזניות הללו ניתן לטעון מחדש באמצעות כבלי הטעינה שסופקו (עיין בנתוני המוצר שלנו בכדי לראות כמה שעות חשמל הן יכולות לצרוך).

חיי הסוללה משתנים בהתאם לסוג אוזניות ה- Bluetooth-כך שאם אתה נחוש לרכוש זוג אוזניות או אוזניות אלחוטיות, יהיה עליך לטעון את האוזנייה לעתים קרובות. רוב האוזניות מקבלים כ 20 עד 30 שעות בטעינה אחת.

אוזניות קוויות חייבות להיות לפחות זיעה ומים עמידות לתנועה מהירה. ודא שיש לך לפחות הסמכה אחת IPX3 שהיא גבוהה וטובה יותר מאחרים ומאשרת עמידות בפני ריתוך.
על מנת לקרוא עוד מידע אודות מיוזיק סטור פרו וקניית אוזניות איכותיות נא לגשת לאתר audiovideo.co.il

אודיופילים נשבעים באיכות הצליל של אוזניות קוויות מכיוון שהם מקבלים אות אנלוגי שמעבד יותר נתונים מאשר בלוטות '

פורמטים חסרי אובדן כגון FLAC ו- WAV נשמעים טוב יותר באוזניות קוויות מאשר עמיתיהם האלחוטיים. אוזניות טובות יותר וסוגים מסוימים של אוזניות מציעות איכות צליל מעולה, וזה מדהים עוד יותר בהתחשב ברמקולים הקטנים יותר שלהן.

למשל

זוג שעלול לפגוע בסחוס האוזניים הוא נדיר, אז תשמח שאתה עונד את האוזניות שלך. הימנע מכבלים ארוכים ככל האפשר, מכיוון שהם יכולים להשפיע על איכות הצליל על ידי הפחתת עוצמת הקול, רעש והסתבכות. זוג אוזניות באיכות גבוהה יותר צריך להיות מוגן על ידי כבלים שממזערים רעש.

ישנם יתרונות וחסרונות לאוזניות בתוך האוזן, כמו גם לגודל שלהן. אוזניות תופסות הרבה יותר מקום בכיס מאשר זוג אוזניות אלחוטיות או אלחוטיות, והן לא קומפקטיות באוזן.

אוזניות אוזניים הן בחירה מצוינת עבור אלה שצריכים זוג אוזניות בעלות הגנה תוך

כדי תנועה ולא אכפת להם מהגודל הגדול יותר או מהעובדה שהם לא מתאימים לכיס. רוב האנשים כפשרה מוצאים שאוזניות אוזניים נוחות יותר מאוזניות מעל האוזן ומציעות איכות צליל טובה יותר בזכות העובדה שיש להן יותר מקום להתאים לרמקולים גדולים יותר. יש להן צורה כללית כמו אוזניות אוזניים אך הן קטנות יותר ומתקפלות, מה שהופך אותן לבחירה גדולה יותר עבור מי שלא אוהב אוזניות באוזן אחת אך רוצה משהו בכיס שמתאים מבלי להוסיף משקל רב מדי.

מגוון אוזניות האוזן נע בין דגמים חד פעמיים

החל מאוזניות מטוסים ליצרניות סמארטפונים עם המוצרים שלהן, ועד לניצנים יוקרתיים המנסים לעמוד בקצב הדגמים בגודל מלא. הם ניידים, מתקפלים, נותנים מוזיקה טובה יותר להאזנה והם פחות מגושמים וזולים יותר מאשר באוזן. עם הרבגוניות שמגיעה עם האוזניות האלו, הן מתאימות ביותר לאדם שרוצה קצת מכל דבר יחד.

אם אתה רוצה את הצליל הטוב ביותר מתוך זוג אוזניות אלחוטיות לשימוש הביתי שלך, אל תראה עוד. Grado SR80e ה- Grado Sr80e מכה אותו מהפארק כאוזניות פתוחות.

עם כל כך הרבה מותגים ודגמים לבחירה זה יכול להיות קשה למצוא את האוזניות הטובות ביותר לצרכים שלך

אבל אנחנו כאן כדי לעזור לך. אנו מאמינים שהאוזניות הטובות ביותר מיועדות לאוהבי מוזיקה – בין אם אתם מאזינים בסמארטפון או במחשב נייד – או עם אחד מנגני ה- MP3 הטובים ביותר שאתם יכולים לקנות היום. רשימת התכונות שלנו עבור האוזניות הטובות ביותר שתוכל לקנות היום כוללת מספר אפשרויות, החל מאוזניות אלחוטיות אמיתיות שחותכות את הכבל ועד אוזניות מבטלות רעשים חוסמות החוסמות רעש מסביב כך שתוכל להתמקד בעבודה, במוזיקה או בפודקאסטים שלך.

בין אם אתה מחפש איכות צליל אודיופלית ללא תחרות או אוזניות ידידותיות לתקציב שיכולות להתמודד עם אימון מיוזע

יש לנו את הכיסוי. אין לבלבל בין אוזניות לצרכן לבין אוזניות מעל האוזן איכותיות המיועדות במיוחד ליישומים כגון ניטור ביצועים חיים ויישומי האזנה קריטית אחרים. ניתן להחליף אוזניות אלה בדגמים איכותיים יותר המציעים צליל ונוחות משופרים.

אוזניות תעלת האוזן

הידועות גם בשם צגי אוזניים, הן אוזניות היושבות בתעלת האוזן. אוזניות הן אוזניות שמתאימות לאוזן ויוצרות אטם המבודד את הצליל כך שתוכל לשמוע אותו. אוזניות בתוך האוזן הן אוזניות בתוך האוזן המעבירות צליל לתעלה שמיעה שאינה אטומה מפני רעש חיצוני ויכולות לפלוט צלילים בישיבה בחוץ.

אוזניות מבודדות רעשים

הידועות גם בשם אוזניות מבטלות רעשים פסיביות, חותכות רעש חיצוני ומספקות חותם טוב סביב האוזניים עם חומרים מבודדים קול. החלק האחורי הסגור של זוג אוזניות יוצא מהמעטפת החיצונית ויש לו חורים ופתחי אוורור לספוג את הצליל בכוסות ולהרחיק רעשים חיצוניים. זה יכול לגרום למוזיקה שלך להישמע לא טבעית בהשוואה לאוזניות פתוחות, אבל אוזניות סגורות יכולות לספק פלט בס מהודר יותר בגלל ההדים הקלים בתווי הבס.

ישנן שלוש קטגוריות עיקריות של אוזניות שניתן להבחין בהן בגודלן ובאופן הלבישה שלהן

אוזניות שיושבות על הראש ומגיעות בסגנון אוזניים או מחוץ לאוזן. המכונה גם Over-ear, ערוץ צג או טלפון, אוזניות כדוריות מוכנסות לאוזן ואטומות בתעלת האוזן.

למידע מורחב בנושא של אוזניות איכותיות וקניית אוזניות איכותיות מומלץ לבקר ב- audiovideo.co.il

דילוג לתוכן