טיפול בכתמים בפנים

כולנו מבינים כי פגמים בעור נוטה יכולים להיות מתסכלים להתמודד, אך להלן כמה דרכים שיעזרו לך לקבל עור בהיר יותר. אם אתה שוטף את הפנים שלך באופן קבוע, אתה יכול לאסוף כמה טיפים וטריקים כדי לנסות ולבחון כתמים וכתמים על הפנים שלך.

יש לנו גם כמה טיפים כיצד להיפטר מצלקות אקנה וכיצד לכסות אקנה אם אתה רוצה את זה

ואפילו לא לחשוב על ביטוי כתמים על ידי קריאת המדריך האולטימטיבי שלנו לד"ר פצעון פופר. הנה מאמר נהדר על הסרת פגמים מהיומן של סבתא שלך לטיפול באקנה.

תחליבי קלמין עשויים אבץ

אשר סופג עודפי שמן ומסייע להיפטר מאקנה ומהכתמים הנלווים. חומצת לימון גבוהה פילינג את העור באופן טבעי, הורג אקנה – וגורם לחיידקים ומסיר עודפי שמנים. עם סוכני אקנה חזקים שמסירים נקבוביות, טיפול נקודתי זה יכול גם להפחית דימום תוך חצי שעה בלבד, אומר שפרלינג.

אם אתם מחפשים מוצרים לטיפול באקנה קלה

רופאי עור ממליצים להשתמש במוצר המכיל אחד או יותר מהמרכיבים הבאים. אם האקנה נמשך, בקש מרופא העור תרופות מרשם כגון רטינול, אקזון או ספירונולקטון. חמצן בנזואיל וחומצה סליצילית (חומצה סליצילית) כלולים במוצרי אקנה שניתן לקנות ללא מרשם, וטיפולים ללא מרשם שהם מכילים הם התחלה טובה. ישנן דרכים אחרות להיפטר מפצעונים, אך מלבד להסתיר אותם במייק אפ, ד"ר זייכנר ממליץ לטפל בהם באופן מיידי להפחתת דלקת.

ראש הרשימה הוא כיצד להיפטר מכתמים כהים המופיעים לעיתים קרובות כאשר אקנה מתבהר, כגון עיגולים כהים סביב העיניים או כתמים כהים בלחיים.

Dermabrasion עובד על ידי מזעור צלקות, הסרת קמטים עדינים ורענון העור. מיץ לימון מפחית צלקות וכתמים ומאזן את גוון העור.

זה גם משמש כמלבין על העור, מבהיר צלקות, כתמים וגם גוון עור. במקום חמצן בנזואיל, סוקין משתמש בו בכדי להיפטר בעור אך ביעילות מתאי עור מתים הסותמים נקבוביות ומפחיתים דלקת הקשורה להתפרצויות.

אם יש לך עור יבש ורגיש ולפעמים פצעונים, קרם ניקוי הכי מתאים לך, אבל עטיפה קרה עוזרת לעשות משהו בקשר לפצעונים על ידי שטיפת הפנים וטיפול בכתמים.

כדי להבטיח שאתה מוכן לתקשר עם דאגות טיפוח העור שלך, למד כיצד לטפל בצורה הטובה ביותר במצבי האקנה הנפוצים ביותר כדי להבטיח שהם בטוחים ויעילים. פצעונים וכתמים כוללים ציסטות המתפתחות באזורי העור עם יותר בלוטות שמן, כמו מתחת לעיניים.

Neem margosa מכיל תכונות אנטיבקטריאליות המסייעות לסילוק כתמים ולהיפטר כתמים בעור

השימוש באלוורה בצורת ג'ל או קרם מתאים ביותר לטיפול באקנה מכיוון שיש לו השפעות אנטי דלקתיות, נוגדות חמצון ואנטי בקטריאליות. אמנם זה עדיין מועיל להבהיר את העור ולהפחית את האדמומיות, אך AHA (חומצה אלפא הידרוקסי) פועלת בצורה הטובה ביותר בשילוב עם מרכיבים אחרים לטיפול בפצעי בגרות. תשכח מהנקבוביות העמוקות, עם זאת, מכיוון שהוא יכול לשמש גם בצורתו הטבעית לטיפול בהתפרצויות אקנה. במקום זאת, השתמשו בתכשירי העור הנכונים לשיפור הפגמים והגיעו לשילוב הנכון של קרם לחות, מרכיבים אנטי דלקתיים ואנטיבקטריאליים בכדי לגרש אדמומיות ולנקות את העור. למרות שזה עשוי להיות מפתה לסחוט את הראשים הלבנים, עדיף להרחיק את הידיים מהעור כדי למנוע התפשטות חיידקים ונזק אפשרי לעור. 3 השתמש בטיפולים נקודתיים בכדי להיפטר מפצעונים עקשניים על ידי שטיפתם תמיד בלילה, שימוש בקרם הלחות המתאים לכל סוג עור ונקב את האצבעות מדי פעם בטיפול נקודתי בחומצה סליצילית המסייע בהסרתם אם יש לך קל. להיפרד.

כיצד להשתמש בו

אם העור שלך נוטה לאקנה, השתמש במנקה קצף המורכב מחומצה סליצילית לטיפול ומניעת זיהומים. אנשים הסובלים מאקנה – עור נוטה יותר יכולים להשתמש ב- ACV כטונר חיטוי קל ושמן עץ התה יכול להיות מדולל במעט לחות כדי להיפטר ממנו. חמצן בנזואיל הפועל במהירות והנגיש בקלות מהיר והורג את החיידקים הגורמים לאקנה על ידי הפחתת אדמומיות ודלקת.

טיפול באקנה עם חמצן בנזואיל ורטינואידים דורש רק כמות קטנה של גודל אפונה ", אומר ד"ר ג'ון ד'אגוסטינו, רופא עור מוסמך.

גוון אינו אמצעי טיפולי חיוני, אך יכול לעזור להסרת נקבוביות סתומות מלכלוך מהעור.

לטיפול בכתמים

עור פגיע באופן טבעי, וודא שכל שלב בשגרת טיפוח העור שלך יעבוד בצורה הרמונית עם הבא. פשוט חפש גוון עור פשוט ויעיל ואל תעשה תשכח לסחוט את כל הפגמים שלך, מכיוון שהדבר עלול לפגוע בעור שלך. עכשיו כשאתה יודע מאיפה צלקות האקנה והכתמים הכהים שלך, בוא נצלול כיצד לטפל בהם, החל בצלקות אקנה. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על מה חדשות רעות הן ומה עוד היית תוהה.

דילוג לתוכן