טיפול פנים אקנה

אקנה, קל או קשה, מהווה מקור יסורים עבור רבים, מה שמקשה על מציאת הטיפול הטוב ביותר באקנה. לאקנה וולגריס יש השפעה משמעותית על איכות חיי המטופל, משפיע על ההערכה העצמית וההיבטים הפסיכו-סוציאליים. מטופלים ורופאים עומדים בפני טיפולי אקנה רבים ללא מרשם ומרשם, והבחירה בטיפול היעיל ביותר עלולה להיות מבלבלת. האפשרויות מכריע, מה שמקשה לומר מהו באמת טיפול באקנה טוב.

בעזרת רופא עור תוכלו לגלות איזה טיפול באקנה מתאים ביותר לעור שלכם

לפני שאתה בכלל מנסה למצוא את טיפולי האקנה הטובים ביותר, חשוב לדעת בדיוק עם איזה סוג אקנה אתה מתמודד, כך שניתן יהיה ליישר את הטיפול שלך בהתאם. למצוא את הטיפול הנכון הוא חלק מהטיפול באקנה שלך, אך חשוב שתגלה בעצמך.

אם אתה ביישן או נבוך מאקנה שלך או אם יש לך מוצר ללא מרשם שנראה שלא מתאים לך, התייעץ עם רופא או רופא עור. אם ההתפרצויות המזדמנות שלך אינן דלקתיות, עליך לקבוע פגישה עם רופא עור בהקדם האפשרי.

טיפולים ללא מרשם עם חמצן בנזואיל וחומצה סליצילית הם התחלה נהדרת

אם האקנה נמשך, בקש מרופא העור תרופות מרשם כגון רטינול, אקזון או ספירונולקטון. שוחח עם הרופא או רופא העור אם האקנה חמור מכיוון שהם עשויים לתת לך תרופות מרשם או טיפולים הורמונליים לטיפול באקנה בגיל המעבר. בזמן שאתה אצל רופא המשפחה שלך לגבי פתרונות לאקנה, ייתכן שתקבע לך טיפול באקנה מקומי, כגון באקנה או קרם נגד אקנה.

למרות שאין מחקר שתומך בשימוש יעיל בטיפולי אקנה טבעיים

הנה שתי אפשרויות פופולריות שתרצה לנסות. שני טיפולי לייזר אלו הם אידיאליים להסרת צלקות אקנה, אך בדרך כלל אינם מומלצים כטיפול באקנה. מומלץ טיפולי אור כחול, והם זולים וכדאי לנסות!

אם יש לך רק כמה נקודות שחורות

ראשים וכתמים לבנים, אתה אמור להיות מסוגל לטפל בהם בהצלחה באמצעות ג'לים ללא מרשם, קרמים וטיפולים מקומיים עם חמצן בנזואיל. רק קח פנים והיה חולה בחומצה סליצילית ובחמצן בנזן, אך אם זה לא עובד, גש לרופא העור.

אם אתה עדיין חווה התפרצויות אקנה פעילות ועדיין תוהה כיצד להיפטר מהן באמצעות טיפולי לייזר

בדוק טיפול פוטודינמי. היה סבלני וודא שלעולם, לעולם לא תקבל פצעון בידך שרק יאפשר לזיהום לחדור עמוק יותר לתוך העור. אם האקנה שלך קשור ללכלוך, שמן או עור מת, פנים הוא הטיפול המוצלח הדרוש לך בכדי לעצור או למזער את הפריצה שלך. ואם אתה עדיין חווה פצעונים פעילים וחושבת על הטיפול הטוב ביותר באקנה נגד שחורים מאחור או כיצד להיפטר מהם (שם הם יכולים להיות עקשניים במיוחד), נסה טיפולי אקנה במחירים סבירים מאחור. אם נפטרת מ- # אקנה, הגיע הזמן לטיפול פנים אל פנים אצל רופא העור.

כאן תלמד כיצד למנוע אקנה, אך לפני שנכנס לגורמים להתפרצויות, אנו דנים כיצד להיפטר מפצעונים בכדי לגרום לעור לזרוח. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על מה גרם לאקנה שלך מלכתחילה ועל מה אתה צריך לבזבז את הדולרים שהרווחת קשה.

שטפי את הפנים שלך פעם או פעמיים ביום עם שטיפת פנים ללא מרשם בבנזואיל פרוקסיד או השתמש בג'ל כחלק מהטיפול הקבוע שלך לעור בהיר

השתמש בטכניקת ניקוי עדינה ולא שוחקת ושמור על הפנים לפחות 30 דקות לפני, במהלך ואחרי כל מקלחת או אמבטיה.

הרופא שלך עשוי גם להמליץ על שטיפת הפנים במכונת כביסה לאקנה המכילה תרופות לאקנה, כגון שטיפת פנים של בנזואיל פרוקסיד או טיפול באקנה מקומי.

הדרך לנקות את העור

היא לעתים קרובות דרך לנסות ולשגות, וייתכן שתצטרך לנסות כמה תרופות לאקנה לפני שתגלה איזה סוג של אקנה משפיע עליך ועל העור. אפילו טיפולי האקנה הטובים ביותר אינם מתאימים לכולם, שכן גורמים כמו גיל, מין, קבוצת גיל, סוג עור או מחלה הם כל הגורמים. אקנה בינוני עד קשה מחייב רופא עור או רופא עור ילדים לערוך תוכנית טיפול פרטנית לאקנה בהתבסס על סוג וחומרת האקנה. אקנה דלקתי מתמשך עשוי לדרוש טיפול על ידי רופא או רופא עור, בנוסף נגד התרופות נגד אקנה.

אתה יכול להשתמש בתרופות ביתיות לפצעונים כל עוד יש לך אבחנה לאקנה, הטובה ביותר לטפל בהשגחה רפואית.

עבור אקנה קשה, רופא עור יכול לערוך תוכנית טיפול שתעזור לך לנקות את העור. אחת הדרכים לטיפול באקנה היא נטילת תרופות, אותן ניתן להשיג מהדלפק או מרופאי עור.

דילוג לתוכן