מה זה כריית מטבעות

כריית מטבעות קריפטו מאשרת עסקאות עם מטבעות קריפטוגרפיים ברשת הבלוקצ'יין ומוסיפה לפנקס החשבונות המבוזר. במונחים טכניים, כריית מטבעות קריפטוגרפיים היא תהליך עסקי הכולל שימוש במחשבים ותהליכים הצפנים לפתרון פונקציות מורכבות לאיפוס נתונים בבלוקצ'יין. כדי לוודא שהכל מאומת, קריפטומינרים מעודדים ומאמתים עסקאות באמצעות פרוטוקול הקונצנזוס שנקבע Proof of Work (PoW).

כריית ביטקוין

היא תהליך אימות עסקאות הביטקוין ורישוםן במרשם הביטקוין הציבורי. כריית ביטקוין היא תהליך המאמת חסימה של תשלומי ביטקוין ומכניס אותם לרשום ציבורי עצום. הכרייה היא התהליך היוצר בלוקים תקפים המוסיפים עסקאות הרשומות בביטקוין (BTC) לרשומה ציבורית בשם blockchain. כריית הכורים של ביטקוין היא בעצם התהליך המאמת עסקת ביטקוין ומכניס אותה לרשום ביטקוין ציבורי.

כורי ביטקוין מקבלים ביטקוין כפרס על השלמת בלוקים של עסקאות מאומתות המשלימות את הבלוקצ'יין של הביטקוין

הכרייה היא הוספת רשומות עסקאות למאגר הציבורי של ביטקוין של עסקאות קודמות, ו"מתקן כרייה "הוא מטאפורה דיבורית למערכת מחשב אחת המבצעת את החישובים הדרושים לכרייה. הרשת נותנת כבוד לעבודתם של כורי הביטקוין בצורה של תגמולים ליצירת בלוקים חדשים.

כורי הביטקוין משתמשים במשאבים שלהם (חומרה וחשמל)

כדי לאמת עסקאות-ובכל פעם שנכרת בלוק, נוצר ביטקוין חדש לרשת. כורים מצליחים שמוצאים בלוקים חדשים רשאים לעשות זאת, ושאר הרשת מתגמלת אותם על הפקת ביטקוין באמצעות דמי עסקה. לא רק שכל כורה יתוגמל בביטקוין בשווי 100,000 $ על המאמץ והתהליך של הכרייה, אלא ייווצרו ויופצו ביטקוין חדשים.

ברשת הביטקוין

כורים שואפים להוסיף בלוקים בודדים על ידי פתרון בעיות מתמטיות מורכבות. כדי להבטיח את פעולתו הבלוקצ'יינית בצורה חלקה ואת יכולתה לעבד ולאמת עסקאות, הרשת שואפת לייצר בלוק אחד לפחות בכל 10 דקות. כריית הביטקוין עתירת משאבים וקשה, ולכן מספר הבלוקים שהכורים מוצאים בכל יום חייב להישאר קבוע.

כאשר מחשב כרייה פותר חידה קריפטוגרפית, קל יותר לרשת הביטקוין לאמת את התשובה ולאשר שבלוק עסקאות יתווסף לרשום המשותף.

ביטקוין מתחלק לשמונה מקומות עשרוניים

כלומר עסקת 0.00000001 BTC מאפשרת לרשת הביטקוין להכיל אלפי כורי ביטקוין העובדים יחד בבריכת מוקשים. בריכות כרייה מאפשרות לכורים לשלב את משאבי המחשוב שלהם כדי להגדיל את הסיכויים שלהם למצוא ולחלץ בלוק על הבלוקצ'יין. מה שמאפשר לכורים לאחד את משאביהם הוא התוספת הכוח, הקושי, העלות והתגמול של כריית הביטקוין.

כורים מתחרים זה בזה לפתור חידות קריפטוגרפיות קשות ומתוגמלים במספר מסוים של ביטקוין חדש

כורים שיפתרו בעיות בהצלחה ויוסיפו בלוקים לבלוקצ'יין יקבלו פרס של 6.25 ביטקוין. עם זאת, כורים הפותרים בעיות חשיש אך אינם מצליחים לאמת את רוב העסקאות אינם מתוגמלים עם ביטקוין.

ערך זה אמור להיות חצוי מדי ארבע שנים במרווח קבוע, כך שלא יימחקו יותר ביטקוינים ודמי העסקה היחידים מבטיחים את אבטחת הרשת. בכריית קריפטו, מתווספת nonce לחשיש של כל בלוק בבלוקצ'יין, ללא קשר למספר הכורים שפתרו את הבעיה.

בעתיד, כאשר מספר כורי הביטקוין החדשים שיורשו ליצור בלוקים יורד, העמלות שמשלמים ישלמו כדי לשלוח עסקאות עבור אחוזים חשובים יותר מההכנסות מכרייה.

בסך הכל

כריית ביטקוין אינה רווחית עבור רוב הכורים האישיים מנקודה זו ואילך. במקום זאת, תוכל לקבל אסדת כרייה מהירה יותר על ידי הצטרפות לבריכת כרייה, קבוצת כורים המשלבים את כוח המחשוב שלהם כדי לפצל את הביטקוינים המיוצרים. כל אדם חייב ליצור ארנק ביטקוין ולהצטרף לבריכה כדי להגדיל את כוח הכרייה שלו.

בעוד שרוב האנשים קונים וסוחרים מטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין

אתר ודוגקוין בבורסה, אפשר גם לכרות אותם באמצעות המחשב שלך. זה יכול לפתוח מטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין, המטבע המטבע הגדול ביותר לפי שווי שוק, ואתר, תוכנת מחשב גדולה ומורכבת המתחרה בפתרון חידות קשות לאימות עסקאות. בכריית מטבעות קריפטוגרפיים, הכורים זקוקים לחומרת מחשב מיוחדת-יחידות עיבוד גרפיות מיוחדות (שבבי GPU) או מעגלים משולבים ספציפיים ליישום (ASICs)-קירור מספיק מה שאומר שהם חייבים להיות בעלי חיבור לאינטרנט, חבילות תוכנת כריית קריפטוגרפיה לגיטימיות, חברות ב- חילופי מטבעות מקוונים ומאגר כרייה מקוון.

כריית קריפטו מאז שנכרה הביטקוין לראשונה בשנת 2009

כריית הקריפטו עוררה תחושה בקרב כורים, משקיעים ופושעי רשת. כיום, הכורים משתמשים בחומרה המכונה מעגלים משולבים ספציפיים ליישום (ASIC), שהוצגו לכריית ביטקוין ולמטבעות קריפטוגרפיים אחרים.

הקושי של רשתות כריית ביטקוין הוא מדד עד כמה קשה למצוא בלוק חדש לעומת קלות המשימה. הקושי מחושב מחדש עבור כל בלוק של 2016 על סמך הערך של בלוקים קודמים של 2016, שיוצרו תוך שבועיים מיצוי, ומכאן הקושי.

אם אתה צופה במדריך הווידאו של Simplilearna בנושא כריית בלוקים אתה יכול לראות הדגמה של בלוק בפועל ברשת הביטקוין

כמו גם את מספר החסימה ומספר העסקאות המהוות חלק ממנה. בלוקי כריית ביטקוין קשים מכיוון שחשיש SHA-256 של כותרת הבלוק חייב להיות קטן או שווה ליעד כדי שבלוק יתקבל על ידי הרשת. המגבלה של 1 מגה -בתים שקבעה Satoshi Nakamoto שנויה במחלוקת מכיוון שכמה כורים חושבים שצריך להגדיל את גודל הבלוק כדי להכיל יותר נתונים, מה שאומר שהרשת תוכל לעבד ולאמת עסקאות מהר יותר.

עבור פרטים נוספים אודות Big Shot ומה זה כריית מטבעות מומלץ לגלוש לאתר globes.co.il

על מנת לבדוק עוד מידע בתחום של הכל על קריפטו ומה זה כריית מטבעות ניתן לבדוק כאן: bitish.co.il

דילוג לתוכן