תוכנת ניהול משימות לעובדים וירטואליים

תוכנת ניהול פרויקטים היא כלי נהדר לניהול עובדים בסוכנויות יחסי ציבור דיגיטליות. זהו למעשה כלי דיגיטלי המאפשר ליצור, לנהל ולסקור פרויקטים ומשימות שאינן פרויקטים במטרה הבסיסית לשפר את הביצועים והתוצאות העסקיות של הצוות שלך. למרות שהעיצוב משתנה מגיליון אלקטרוני פשוט לאפליקציה לניהול פרויקטים קבוצתיים, ניתן לקרוא לתוכנה לקרב בין חברי הצוות הווירטואלי שלך ולהבטיח שהם יכולים לבצע את המשימות שלהם כמיטב יכולתם.

כשאתה מוביל צוות וירטואלי, אתה רוצה שכולם יראו את סטטוס המשימה בתהליך עבודה, מהאדם שהוקצה ידווח על כך לאדם אחר.

אם יש לך רשימה בת קיימא

תוכל לשלב אותה בתוכנת ניהול הפרויקט שלך ולהפיץ אותה לצוות שלך. אם אתה מעדיף אסאנה, טרלו או משהו כזה, זה יכול לחולל מהפכה בכישורי הניהול שלך. בסופו של דבר, היא תספק לך מערכת יעילה לניהול פרויקטים שתוכל לעזור לך להוביל את הצוותים שלך טוב יותר ולהשיג את היעדים העסקיים שלך מהר יותר. צוותי תוכנה העובדים מרחוק יכולים להשתמש בתוכנת ניהול פרויקטים בחינם זו לתכנון, מעקב ושחרור תוכנות נהדרות. לוקח זמן להגדיר ולהרחיב משימות, אבל כדאי להשקיע זמן ומאמץ ועלויות.

כלי זה לניהול פרויקטים עוזר בשיפור הפרודוקטיביות של חברי הצוות שלך ומעניק לצוות הווירטואלי שלך אפשרות לשתף פעולה בפרויקטים על ידי החלפת מסמכים

לוחות זמנים ועדכוני סטטוס. זה משמש כמחברת וירטואלית, המאפשרת לצוות לדון בנושאים בזמן אמת ולעובדים לראות מה מצופה מהם. זהו כלי נהדר לניטור ביצועיהם של חברי הצוות, והוא קל לשימוש.

תוכנת ניהול משימות זו משמשת כמאגר מידע מרכזי למידע על הפרויקט

ומאפשרת לצוות הווירטואלי שלך לעבוד במקביל לגישה לאותם נתונים במקום אחד. הוא מספק תמונות של פרויקטים מההתחלה ועד הסוף, ועם תמונות אלה, העוזר הווירטואלי החדש שלך יכול לדעת את מחזור החיים של הפרויקט ולהבין כיצד לטפל בתהליכי עבודה שוטפים. תוכנת ניהול משימות זו לניטור התקדמות הפרויקט מעניקה לך מערכת מרכזית בה תוכל לחפש עדכוני משימות ולגשת לפרטי פרטים על הפרויקטים שלך שאבדו או מתעלמים מדוא"ל או מפלטפורמות אחרות.

ניתן לשלב את קציר עם מגוון יישומים אחרים כגון יישום אינטרנט

אפליקציה לנייד, ואפילו יישום שולחן עבודה. הדבר הטוב ביותר בפלטפורמה זו הוא שתוכל להשתמש בשתי הפלטפורמות בו זמנית ולשלב אותן בצורה חלקה. אסאנה הוא כלי אידיאלי לניהול משימות, אם כי הוא אינו כולל פרויקטים מנוהלים במיוחד. זה אידיאלי עבור אנשים המחפשים דרך קלה לפקח על עבודת עובדיהם ולעקוב אחר פרויקטים ומשימות.
למידע מורחב בתחום של תוכנת ניהול משימות לעובדים וירטואליים כדאי לגשת לאתר fillva.com

תוכנת מעקב הזמן הקלה ביותר בה אתה יכול להשתמש מרחוק לניהול צוות היא Toggl, והיא זמינה עבור Windows, Mac, Linux, Windows Phone ו- Android.
על מנת לראות עוד מידע בנושא של תוכנת ניהול משימות לעובדים וירטואליים ומנשה בטיטו ניהול משימות לעובדים וירטואליים ניתן לבקר באתר menashe.org.il

לכמה כלים לניהול פרויקטים יש ממשק פשוט המאפשר למשתמשים ליצור פרויקטים ולנהל משימות

עם זאת, ייתכנו בעיות במעקב אחר נתונים אלה, במיוחד אם עליך ליצור תהליכי עבודה בעצמך, ואלה עלולים לגרום לבעיות. ברגע שהבנתם מה הצוות שלכם צריך, ועשיתם קצת מחקר על כלים ספציפיים שיכולים לתת מענה, תוכלו להתחיל לבחור את התוכנה הטובה ביותר לניהול פרויקטים לעסק שלכם. זה כולל את כל מה שקשור לעבודה מרחוק, כלים שניתן להשתמש בהם להצלחה, כמו גם טיפים לניהול צוות המופצים על ידי תוכנת ניהול צוות מרחוק. עכשיו שאתה יודע קצת יותר על סוגי הפרויקטים והמשימות השונים שעומדים לרשות משתפי הפעולה הווירטואליים שלך, גלה מה הם צריכים לדעת.

אם כבר מדברים על זרימת עבודה

התוכנה הטובה ביותר לניהול משימות אמורה להיות מסוגלת להציע פונקציות פשוטות של תכנון ותכנון משימות כדי לייעל את זרימת העבודה שלך. חשוב לתת לצוות הווירטואלי שלך הוראות קונקרטיות מאוד שלב אחר שלב בעת הקצאת משימות עם כלים לניהול משימות. ראשית כל, תוכנת ניהול וירטואלי יכולה להקל על המשימות עם משימות הצוות שלך ולהבטיח שהפרויקטים יושלמו בזמן. תוכנה טובה לניטור עובדים מרחוק יכולה להפחית את זמן ההקלטה בזמן וניהול המשימות, במיוחד אם הכלי עושה זאת עבורכם.

צוותים וירטואליים מובילים משתמשים בכלי ניהול משימות שונים על מנת לעובד עובדים מרוחקים ולעקוב אחר היעדים. Scorobe היא תוכנת ניהול עובדים מרחוק המספקת מעקב אחר זמן, סקירה כללית של צוות וכלי לפתרון בעיות לצוותים מרחוק.

זה עוזר לאנשים לפקח על עצמם בזמן אמת ולתעדף עבודות שונות

ופודיו כוללת צ'אטים מובנים. Chanty הוא כלי לניהול פרויקטים מבוסס ענן המספק תהליכי עבודה אוטומטיים, ניהול משימות, מעקב אחר פרויקטים, שיתוף פעולה ועוד. היא זכתה בתוכנת ניהול הפרויקטים הטובה ביותר בשנת 2017 והיא זמינה עבור Windows, Mac, Linux, Android, Windows Phone ו- iOS.

TeamGantt משמשת חברות כמו נייקי ודיסני והיא תוכנת תזמון זמן שמנהלת עומסי עבודה עבור עובדים וירטואליים

הוא מתמקד בניהול משימות, בארגון משימות הניתנות לשיתוף בין מספר פרויקטים, בתעדוף, בקביעת מועדים ובקביעת סדרי עדיפויות ומעמד. רוב תוכנות ניהול הפרויקט מאפשרות לך ליצור ולשתף משימות, סדרי עדיפויות, סטטוס, ליצור פרויקטים שונים ולקבוע מועדים למשימות ומשימות שונות באותו פרויקט או על פני צוותים או פרויקטים שונים. רוב תוכנות ניהול הפרויקט מאפשרות לך ליצור, לשתף, לתכנן, להקצות, לעקוב, לנהל, לתעדף, להפיץ על פני מספר פרויקטים או להפיץ בין מספר פרויקטים.

דילוג לתוכן