טיפול בכתמי עור

אני מבין שפגמים – עור נוטה יכולים להיות מתסכלים להתמודד, אך להלן כמה דרכים שיעזרו לך לקבל עור בהיר יותר. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על טעויות ומה עוד היית תוהה.

כפי שאתה יכול לראות

אני מציע טיפולים מושלמים לטיפול בכל מיני פגמים בעור. אני אצור תוכנית טיפוח אישית בהתבסס על מה שאתה רוצה לטפל בכל סוג של מחלת עור וסוג העור שלך. אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא טיפול שנועד לנקות את הנקבוביות ולטפל בכתמים.

אקנה בינוני, שאינו מגיב לטיפולי פנים ועור אחרים, ניתן לטפל בטיפולים קלים הניתנים לאורך מספר שבועות. כאשר לאדם אין נקודות שחורות או פצעונים, נקבע טיפול להבהרת העור, כמו קליפת חומצה או אור פועם.

שחיקה במיקרופולי פנים מומלץ להסיר כתמי שמש, שינוי צבע וצלקות אקנה ולהראות עור חדש ובריא. במהלך פגישה עם מיקרוסקופיות, מומחה עור מסיר את שכבת העור העליונה בעזרת כלי מיוחד שמקלף אותה כדי להסיר תאי עור מתים.

לטיפול בכתמים

עור פגיע באופן טבעי, דאג שכל שלב בשגרת טיפוח העור שלך יעבוד בצורה הרמונית עם השלב הבא. גוון אינו אמצעי טיפוח חיוני, אך יכול לסייע בהסרת נקבוביות סתומות מלכלוך מהעור. אם אתה מבחין שעורך נשאר מהמורות לאחר פצעון שוכך, פנה לרופא עור. עור העור שלך יוכל לחקור את הסיבה לדימום ולספק לך רשימה של מוצרים וטיפולים שיכולים לסייע בבירורו.

רופא העור שלך יכול לעזור לך למצוא את הטיפול הטוב ביותר עבורך וגם לתת לך עצות כיצד להתמודד עם אקנה וטיפול בסוג העור שלך. לטיפול באקנה או צלקת בדאלאס, פשוט התקשרו אלינו ונעזור לכם לבחור את הטיפול הטוב ביותר.

יש לנו גם טיפים וטריקים להיפטר מאקנה וצלקות וכיצד לחפות על אקנה אם תרצה (אל תחשוב אפילו להביע קטעים אלה על ידי עיון במדריך האולטימטיבי שלנו לד"ר פצעון פופר). הנה הפגמים שהוסרו מיומנה של סבתך לטיפול באקנה שלך.

אמנם זה עשוי להיות הליך שונה במקצת בהתאם לפגם

אך הרעיון לטיפול בעור מדמם זהה. Microdermabrasion הוא הליך משרדי מהיר המשתמש בכלי מיוחד לפילינג העור להפחתת פגמים קלים בעור, כולל כתמים כהים. סוג זה של טיפול מושלם להיפטר מאקנה וצלקות וכן ממחלות עור אחרות כמו אקזמה, פסוריאזיס ואפילו צלקות אקנה. DermABRASING היא טכניקה נוספת בה משתמשים רופאי העור כדי לגרד תאי עור מתים או פגומים מעל פני העור.

רופא העור יכול לטפל באקנה ובצלקות בזהירות ובטיפול מיוחד, בעוד שהם דורשים פרוצדורות אינטנסיביות יותר ואמצעי נגד. אם ברצונך לטפל בכתמים, עליך להתחיל בטיפולים פשוטים ויעילים לפני שתנסה פתרונות עמוקים יותר.

השיטה היעילה ביותר להיפטר מכתמים וכתמים אחרים במהירות

היא להשתמש בטיפולים נקודתיים המייבשים את האזור הפגוע ושומרים על דלקת נמוכה. אם אתה רוצה לרפא את הכאוס שהיא יצרה על הפנים שלך, אתה יכול לקבל כתמי פצעונים עם סרום ויטמין C לפני שתיפטר מהגלד, ואז לטפל באמצעותו בכתמים כהים. אנשים הסובלים מאקנה – עור נוטה יותר יכולים להשתמש ב- ACV כטונר חיטוי קל, אך עליך להתייעץ עם רופא עור לקבלת ייעוץ כיצד לשמור על העור שלך וכיצד זה עוזר להוציא אדמומיות ולנקות את העור.

בכל הנוגע להסרת כתמים כהים מהעור, אין טיפול אקטואלי יעיל יותר מאשר הידרוקינונים. יש מחלוקת סביבם, אך כאשר הם מוחלים על פי הוראות רופא עור, הם יכולים להיות יעילים כמו טיפולים חד פעמיים רגילים, אם לא יותר.

במקרים בהם נלחצים כתמים אדומים על העור, כמו צלקות אקנה בהן נלחץ הנקודה האדומה, טיפולים מקומיים יעילים.

אקנה, כתמים כהים ושינוי צבע העור הם דברים שאנחנו מתמודדים איתם באופן קבוע, ורובם דורשים שימוש בקרמים ובמוצרים יקרים בכדי להרחיק אותם. בעוד שכולנו רוצים שהם יתקנו פגמים באקנה, האמת היא שאתה צריך לתת לעור שלך זמן להסתגל.

הצעד הראשון להחזרת העור שלך הוא קרצוף פנים שיכול להיפטר מלכלוך, שמן ולכלוך.

אם העור שלך נוטה לאקנה

גש למנקה קצף המורכב מחומצה סליצילית לטיפול ומניעת זיהומים. AHA (חומצה אלפא הידרוקסי) פועלת בצורה הטובה ביותר על פני העור, אם כי זה עדיין מועיל להבהיר את העור ולהפחית אדמומיות, ויכול גם לחדור עמוק לתוך הנקבוביות לטיפול בפצעי אקנה. יכולים לחלוף מספר שבועות עד שהאקנה פוחת לאחר הטיפול והעור באתר הטיפול נראה ורוד, אך לוקח כמה חודשים עד שהוא שוכך. אם אתה משתמש בחומצה סליצילית מקומית לטיפול באקנה או במצבי עור מסוימים אחרים, לעתים קרובות יכול להימשך מספר שבועות או יותר עד שתרגיש את מלוא היתרונות של תרופה זו.

דילוג לתוכן