כל מה שלא ידעת על הסרת שיער בפנים

אנחנו כאן כדי לעזור לך לעבור את כל מה שאתה צריך לדעת על הסרת שיער לצמיתות בפנים עם הסרת שיער בלייזר. לדברי המומחים שלנו, הנה כל מה שאנחנו צריכים לדעת על הסרת שיער בלייזר לפני שתקבל את ההחלטה שלך.

כאן אנו משווים את כל היתרונות והחסרונות של הסרת שיער בפנים

כולל היתרונות והחסרונות של שיטות שונות להסרת שיער בלייזר. הקרמים המדורגים ביותר לנשים שקונים באמזון כוללים את הקרמים הפופולריים ביותר, כמו גם כמה מהאופציות הטובות ביותר לגברים. פינצטה היא דרך יעילה להסיר שיער פנים, אומר גאראי, מכיוון שאינך צריך להתגלח עם גילוח כדי להסיר כל שערה בנפרד. אתה יכול גם להבריש את עצמך בכמות קטנה של מים או אפילו באצבעות, על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה.

לטיפול מהיר יותר וללא כאבים יותר, אתה תמיד יכול להסתמך על עצת הרופא שלך או על עזרה של מסיר שיער מקצועי. ניתן להשתמש בשיטת הסרת לייזר, כגון הסרת שיער בלייזר – טיפול בלייזר או ניתוח לייזר בעיניים.

LaFragola מצטטת את האלקטרוליזה כאופציה, הדומה להסרת שיער בלייזר בכך שהיא מסירה שיער אחד אחד עם חשמל. בדומה לאלקטרוליזה, היא יעילה בהסרת שיער בשלב האנגן, ולכן יש הרואים בה הסרה זמנית, בניגוד לשיטת הסרת שיער לצמיתות.

אם תחליט לבצע הסרת שיער בלייזר, הקפד לבצע את המחקר שלך כדי להפיק את המרב ממנו ולהימנע מבזבוז של אלפי דולרים. ביום הסרת שיער בלייזר, עליכם לגלח את החלקים בפנים שצריך לטפל בהם.

כדי לגלח שיער פנים לא רצוי, השתמש במכונת גילוח קטנה שנועדה לנקות את הגבות ולהסיר שערות אחרות מהפנים שלך. זה ידוע היטב שיש גם דרך נהדרת להסיר שיער פנים, אך האם ידעת ששיטה זו גם יקרה יותר מהסרת שיער בלייזר והרבה פחות יעילה? לפני שתצלמו את השיער האהוב עליכם – כלי להסרת שיער כמו גילוח – עליכם ללמוד על היתרונות והחסרונות של כל שיטת הסרת שיער לפני שתשתמשו בו על הפנים ואחריו.

לדוגמא, הסרת שיער בלייזר בפנים לא תארך יותר מ -10 דקות ומחייבת אותך להשתתף בפגישה כל שישה שבועות. המנתח שלך יעריך אותך כמועמד להסרת שיער בלייזר ויבהיר מה אתה יכול לעשות איתו וכמה זה עולה.

אם אינך מחפש זמן וכסף לגילוח

הסרת שיער בלייזר היא אלטרנטיבה מצוינת. בטווח הארוך זה לא רק זול יותר, אלא גם הרבה יותר יעיל ממריטת שיער מהפנים שלך. אתה אף פעם לא צריך לדאוג לצחצח או לצבוט את שיער הפנים שלך, והסרת שיער בלייזר היא דרך הרבה יותר מהירה וזולה יותר להוציא שיער מהפנים שלך מאשר גילוח.

חשוב לזכור כי הסרת שיער בלייזר היא שיטה ארוכת טווח להפחתת צמיחת השיער לצמיתות. לטווח הארוך, זה יאט את צמיחת השיער עד כדי כך שהוא אולי לא מסיר שיער לא רצוי לנצח, אבל זה שווה את זה.

אמנם הסרת שיער בלייזר אמורה להינתן עם רצועות שעווה

סוכר וחוטים, אך עליכם לדעת כי השיטה היעילה ביותר להשגת הסרת שיער בפנים קבועה היא למעשה גילוח. אם אתה רוצה לעצב את הגבות שלך או להראות שהשפם שלך הוא הבוס, שעווה היא אפשרות טובה לנסות חלקים שונים בפנים שלך.

אם נמאס לך להסיר את שיער הפנים שלך מדי פעם

בחר בהסרת שיער בלייזר. זכור כי זה לא הכרחי כל יום מכיוון שאתה לא יכול להסיר שיער בצורה יעילה כמעט עם מכונת גילוח כמו שהיית עושה עם טיפול מקצועי להסרת שיער בפנים. בואו נסתכל על דרכים אחרות בהן תוכלו להשתמש בכדי להיפטר משיער לא רצוי כדי להבין מדוע הסרת שיער בלייזר היא האופציה הטובה ביותר עבורכם. עבור גברים ונשים כאחד עם הסרת שיער בלייזר, אנו עוזרים לך בשיטות היעילות ביותר להיפטר משיער לא רצוי כדי לפתור את הבעיות האמיתיות שלך.

חסרון אחד

הוא שהסרת שיער בלייזר עשויה לדרוש שישה טיפולים או יותר כדי לתפקד, והיא אינה קבועה, אך היא קבועה. הפתרון היחיד שאושר על ידי ה- FDA, קבוע לחלוטין, הוא אלקטרוליזה, שהוא הטיפול הקבוע היחיד העומד לרשות גברים ונשים בארצות הברית.

המשמעות

היא שאתה נותר לנפנך ונאלץ להשער על האופן שבו הסרת שיער עובדת על נשים, כולל הסרת שיער באותה גילוח בה אתה משתמש כדי לגלח את הרגליים. אם אתה רוצה להיפטר מצמיחת שיער מטושטשת על הפנים שלך, הנה כל מה שאתה צריך לדעת. להלן הטובים ביותר שתוכלו להרים ולהיפטר ממוך בכל דרך שתכירו. אז אם אתה רוצה שהמוך ייצא, לא רק על הצוואר, אלא גם על כל הפנים ושאר חלקי הגוף, הנה כל מה שאני צריך כדי להודיע לך.

דילוג לתוכן