מראה מראה של הקיר, מי הכי יפה בעיר?

כשאתם מביטים במראה, כמה פעמים אתם מדמיינים את עצמכם עם שפתיים עבות יותר, אף ישר יותר או בעור צעיר יותר ונטול קמטים?  הבשורה המשמחת היא שאתם יכולים להפסיק לדמיין ולהתחיל לעשות! מה זה אומר? חוששים מניתוחים פלסטיים? אל דאגה- בדיוק עבורכם קיימים הטיפולים האסתטיים. הכל, במדריך הבא

אילו סוגי טיפולים אסתטיים קיימים וכיצד הם מתבצעים?

שוק הטיפולים האסתטיים הינו שוק רחב מאוד הכולל מגוון גדול של טיפולים. בין סוגי הטיפול הנפוצים ניתן למנות:

עיבוי שפתיים– תהליך עיבוי השפתיים מיועד לכאלה שאינם מרוצים מעובי מהשפתיים איתו נולדו וחולמים על שפתיים אחרות, בעלות בשר ודומיננטיות. הטיפול מתבצע באמצעות הזרקה של חומר מילוי המכונה "חומצה היאלורונית" אל חלקו הפנימי של עור השפתיים מה שגורם לשפתיים שלכם להראות בשרניות יותר, כפי שחלמתם. 

עיצוב קו לסת– קו לסת מאפשר לפנים שלנו להראות בולטות, מודגשות וצעירות. ככל שאנו מתבגרים קו הלסת הולך ומטשטש מה שמביא למראה מבוגר יותר הגורם לחלק גדול מאיתנו לתסכול וביטחון נמוך בכל הקשור למראה הפנים. טיפול עיצוב קו הלסת מתבצע באמצעות הזרקת חומרי מילוי לאזור קו הלסת, כך שבסיום הטיפול הלסת שלנו מחוטבת יותר וממילא אנו נראים צעירים יותר.

פיסול אף– רבים מתלוננים על צורת האף אותה ירשו מסיבות כמו: אף עקום, רחב, גדול וכו'. בדיוק בשביל זה נועד הטיפול האסתטי פיסול אף. בטיפול מסוג פיסול אף מוזרקים חומרי מילוי המשפרים את מראה האף בהלימה לסיבה בשלה הגעתם. 

עד כמה פעולת ההזרקה כואבת?

אנשים רבים מתלבטים האם לבצע הליכים אסתטיים כאשר אחד מהשיקולים העיקריים שלהם הוא האם הטיפול יכאב. הזרקת חומרי המילוי במהלך הטיפולי אינה כואבת משום שבטרם הטיפול, הרופא המטפל יאלחש לכם את המקום באמצעות זריקת הרדמה.

לרוב, גם כשפגה ההרדמה המקומית לא תרגישו כאבים. במקרים בהם כן מופיעים כאבים, הכאבים קלים מאוד ובדרך כלל נעלמים כלעומת שבאו לאחר זמן מועט 

האם הטיפולים האסתטיים מיועדים רק לנשים?

לא, הטיפולים האסתטיים מיועדים גם לגברים כמו: תיקוני אף, מתיחות פנים, הסרת שער מאזורי גוף שונים, קוביות בבטן ועוד.

מהי עלות הטיפולים?

טווח מחירם של הטיפולים האסתטיים רחב מאוד ותלוי בפרמטרים שונים כגון: אזור הטיפול, מספר הפעמים אותו אתם מבצעים את הטיפול, המטפל ועוד. לאחר שתשקלו את כל הפרמטרים תדעו מה המחיר הנדרש מכם. 

מעבר למחיר, חשוב לשים לב מי הרופא המטפל. ד"ר אוליבר קרייגר למשל הוא מומחה בתחום הרפואה האסתטית ומציע מגוון טיפולים רחב שיכולים לספק עבורכם מענה הולם, מקצועי ואחראי. 

דילוג לתוכן